Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości powyżej 60 000 Euro
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30 ogłasza przetarg nieograniczony na:
Zakup fabrycznie nowego zestawu sprzętu do wykonywania remontów nawierzchni bitumicznych metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami mineralnymi wraz z jego montażem na nośniku zamawiającego.
I. Zestaw sprzętu musi się składać z:
1. Kombajnu do rozkładania emulsji asfaltowej i grysów mineralnych o następujących parametrach i wyposażeniu:
a. szerokość rozkładania 2,5 m z możliwością regulacji w zakresie 0-2,50 m,
b. pojemność zasobnika na grys min.6 m3,
c. grubość układanej warstwy 0,5 - 2,0 cm,
d. system wstępnego docisku rozkładanej warstwy,
e. elektroniczny system sterowania wydatkiem emulsji,
2. Podgrzewanego zbiornika na emulsję asfaltową o następujących parametrach:
a. pojemność zbiornika 10 m3,
b. ocieplenie zbiornika warstwą o grubości min.10 cm,
c. zewnętrzna powłoka zbiornika z blachy aluminiowej,
d. lanca do wykonywania remontów cząstkowych wraz z układem zasilającym (niezależnym od kombajnu),
e. rama pomocnicza do montażu zbiornika na ramie głównej pojazdu zamawiającego.
3. Oferowany sprzęt winien być oznaczony znakiem CE, umieszczonym w sposób czytelny i trwały.
II. Montaż zbiornika na emulsję asfaltową na nośniku zamawiającego, tj. samochód ciężarowy marki KAMAZ o nośności podwozia 13 000 kg i długości wolnej ramy 4 100 mm.
Miejsce wykonania dostaw - siedziba wykonawcy.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 29.52.30.00-1
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej ani częściowej.
Termin realizacji : 60 dni od daty udzielenia zamówienia
Wadium : 5 000,0 zł
Jedynym kryteria wyboru ofert jest najniższa cena
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena 30,0zł) można odebrać w siedzibie zamawiającego, pok. 2 lub za zaliczeniem pocztowym.
Uprawnienie do kontaktów z oferentami – Adam Łazarski, tel. (0-86) 218-41-89, pok. 1, w godz. 7:30 - 14:30.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, pok.1.
Termin składania ofert upływa dnia 14.03.2006r. o godzinie 10:00 .
Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.03.2006r. o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego, pok.1.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
(1) Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
(2) Nie byli karani w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
(3) Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
(4) Wykazali się wykonaniem minimum 3 tożsamych zamówień o wartości każdego zamówienia porównywalnej z ceną składanej oferty dla każdego zamówienia,
(5) Posiadają obrót rocznie minimum 5-krotnej wartości przedmiotu zamówienia.
Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków, składający ofertę muszą do niej dołączyć dokumenty (oryginały bądź kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) określone w paragrafie 1 ust.1 lub odpowiednio w paragrafie 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (w zakresie określ. w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych).
3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (w zakresie określ. w art. 24 ust. 1 pkt 9 cytowanej ustawy).
4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat minimum 3 tożsamych dostaw (tj. 36 m-cy licząc od dnia składania wniosków) o wartości porównywalnej z ceną składanej oferty dla każdego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat zamówienia i odbiorców, wraz z referencjami.
6) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom, tj. Deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE .
7) Sprawozdania finansowe za ostatnie 3 lata obrotowe (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) lub w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań inne dokumenty określające obroty, zysk, zobowiązania i należności.
8) W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, a mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji zawartej w pkt. 1), 3) i 4) składają dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
9) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dodatkowo Wykonawcy muszą dołączyć do wniosku:
1. Oświadczenie, że wykonawca nie podleganiu wykluczeniu na podst. art 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców oddzielenie.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 w/w ustawy.
3. Oświadczenie o udzieleniu minimum 24 miesięcznej gwarancji. Gwarant musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny i pogwarancyjny przedmiotowego sprzętu na terenie Polski, ze wskazaniem ich lokalizacji
1. Kombajnu do rozkładania emulsji asfaltowej i grysów mineralnych o następujących parametrach i wyposażeniu:
a. szerokość rozkładania 2,5 m z możliwością regulacji w zakresie 0-2,50 m,
b. pojemność zasobnika na grys min.6 m3,
c. grubość układanej warstwy 0,5 - 2,0 cm,
d. system wstępnego docisku rozkładanej warstwy,
e. elektroniczny system sterowania wydatkiem emulsji,
2. Podgrzewanego zbiornika na emulsję asfaltową o następujących parametrach:
a. pojemność zbiornika 10 m3,
b. ocieplenie zbiornika warstwą o grubości min.10 cm,
c. zewnętrzna powłoka zbiornika z blachy aluminiowej,
d. lanca do wykonywania remontów cząstkowych wraz z układem zasilającym (niezależnym od kombajnu),
e. rama pomocnicza do montażu zbiornika na ramie głównej pojazdu zamawiającego.
3. Oferowany sprzęt winien być oznaczony znakiem CE, umieszczonym w sposób czytelny i trwały.
II. Montaż zbiornika na emulsję asfaltową na nośniku zamawiającego, tj. samochód ciężarowy marki KAMAZ o nośności podwozia 13 000 kg i długości wolnej ramy 4 100 mm.
Miejsce wykonania dostaw - siedziba wykonawcy.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 29.52.30.00-1
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej ani częściowej.
Termin realizacji : 60 dni od daty udzielenia zamówienia
Wadium : 5 000,0 zł
Jedynym kryteria wyboru ofert jest najniższa cena
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena 30,0zł) można odebrać w siedzibie zamawiającego, pok. 2 lub za zaliczeniem pocztowym.
Uprawnienie do kontaktów z oferentami – Adam Łazarski, tel. (0-86) 218-41-89, pok. 1, w godz. 7:30 - 14:30.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, pok.1.
Termin składania ofert upływa dnia 14.03.2006r. o godzinie 10:00 .
Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.03.2006r. o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego, pok.1.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
(1) Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
(2) Nie byli karani w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
(3) Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
(4) Wykazali się wykonaniem minimum 3 tożsamych zamówień o wartości każdego zamówienia porównywalnej z ceną składanej oferty dla każdego zamówienia,
(5) Posiadają obrót rocznie minimum 5-krotnej wartości przedmiotu zamówienia.
Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków, składający ofertę muszą do niej dołączyć dokumenty (oryginały bądź kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) określone w paragrafie 1 ust.1 lub odpowiednio w paragrafie 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (w zakresie określ. w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych).
3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (w zakresie określ. w art. 24 ust. 1 pkt 9 cytowanej ustawy).
4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat minimum 3 tożsamych dostaw (tj. 36 m-cy licząc od dnia składania wniosków) o wartości porównywalnej z ceną składanej oferty dla każdego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat zamówienia i odbiorców, wraz z referencjami.
6) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom, tj. Deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE .
7) Sprawozdania finansowe za ostatnie 3 lata obrotowe (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) lub w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań inne dokumenty określające obroty, zysk, zobowiązania i należności.
8) W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, a mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji zawartej w pkt. 1), 3) i 4) składają dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
9) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dodatkowo Wykonawcy muszą dołączyć do wniosku:
1. Oświadczenie, że wykonawca nie podleganiu wykluczeniu na podst. art 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców oddzielenie.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 w/w ustawy.
3. Oświadczenie o udzieleniu minimum 24 miesięcznej gwarancji. Gwarant musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny i pogwarancyjny przedmiotowego sprzętu na terenie Polski, ze wskazaniem ich lokalizacji