INFORMACJA o unieważnieniu Części I i II postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zdania pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowej..."
Zamawiający, Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, informuje na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.), iż unieważnił w części postępowanie nr ZDP-4.252.P-17.1655.2020 o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy dróg powiatowych o nr 1934B, 1996B, 2650B i 2609B, 1952B, z podziałem na poszczególne części” – Część I i II prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
Podstawa prawna unieważnienia postepowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.).
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się , jeśli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Dla części I - W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 16.12.2020r. do godz. 10.00 złożono 8 ofert. Ceny wszystkich ofert, w tym oferta z najniższą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dodatkowo Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Dla części II - W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 16.12.2020r. do godz. 10.00 złożono 8 ofert. Ceny wszystkich ofert, w tym oferta
z najniższą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dodatkowo Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.