Przetarg nieograniczony na wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży
Wiadomość przeniesiona do archiwum
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym, prowadzonym w trybie art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 z późn. zm.) na:
„Wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży pod potrzeby sali konferencyjnej – I etap”
Zarząd Powiatu Łomżyńskiego ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży w zakresie:
•Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z rozdzielniami.
•Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru .
•Wykonanie instalacji systemu włamania i napadu.
•Wykonanie instalacji AV (nagłośnienie, sterowanie, instalacja telefoniczna, komputerowa , TV).
Szczegółowy zakres robót I etapu zawiera załączony do SIWZ (Załącznik Nr 1, który zawiera przedmiar robót i załączniki graficzne).
Pełna dokumentacja techniczna jest do wglądu u Zamawiającego.
Uwaga:
•Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia a także zdobył na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
•Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca.
•Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na 3 lata.
Wykonawcy zainteresowani przetargiem mogą otrzymać bezpłatnie specyfikację istotnych warunków zamówienia zawierającą warunki przystąpienia do przetargu i sposób wyłonienia oferty najkorzystniejszej w siedzibie Zamawiającego, 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/27, pokój Nr 304, w godzinach:
-poniedziałek od 8.00 do 15.30;
-wtorek – piątek od 7.30 do 15.00.
1.Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Oferentami jest Pan Wojciech Dzierzgowski oraz Pan Józef Piątek, pokój Nr 105, telefon (086) 215-69-03 i 215-69-40.
2.Oferty należy złożyć w terminie do dnia 23.11.2005 roku do godz. 10.00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łomży, pokój Nr 304.
3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi komisyjne w dniu 23.11.2005 roku o godzinie 10.30 w pokoju Nr 308. W czynności otwarcia ofert mogą uczestniczyć Wykonawcy.
4.Od Wykonawców nie pobiera się wadium.
5.Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia wyznaczonego na otwarcie ofert.
6.Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
7.Kryteria ceny ofert i ich znaczenie zawarte są w SIWZ.
8.Zamawiający określa termin wykonania zamówienia do dnia 29 grudnia 2005 r.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.Spełniają warunki określone pisemnie w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Prowadzą działalność zgodnie z charakterem zamówienia.
4.Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat z należytą starannością co najmniej trzy zamówienia na dostawy o podobnym charakterze i o wartości zbliżonej do zaoferowanej.
5.Udzielą na przedmiot zamówienia minimum 3 lat gwarancji.
6.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą sporządzić „OFERTĘ” według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki:
A.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
B.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
C.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
D.Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1. Formularz oferty – zał. 2 SIWZ.
2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. 3 SIWZ.
3. Aktualny odpis z KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji treści wzoru umowy.
5. Wykaz zamówień zrealizowanych z należytą starannością przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia o wartości zbliżonej do zaoferowanej – zał. 4 SIWZ.
6. Zamawiający dokona oceny ofert tych Wykonawców, którzy nie zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kryteria oceny i wyboru ofert:
1.Pierwszą czynnością komisji przetargowej oceniającej oferty będzie sprawdzenie, czy oferta spełnia formalne wymagania ustawy i niniejszej SIWZ. Stwierdzenie uchybienia tym wymaganiom spowoduje uznanie oferty za nieważną i odrzucenie jej.
2.Przyjęte oferty będą oceniane na podstawie kryteriów - ceny oferty i gwarancji.
3.Znaczenie procentowe danego kryterium wynosi:
cena oferty - 95 %
gwarancja - 5 %.
O wynikach przetargu Wykonawcy zostaną zawiadomieni na piśmie.
Wynik przetargu zamieszczony zostanie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na jego stronie internetowej.
Łomża, dn. 7.11.2005 r.
Starosta Łomżyński
Wojciech Kubrak
•Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z rozdzielniami.
•Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru .
•Wykonanie instalacji systemu włamania i napadu.
•Wykonanie instalacji AV (nagłośnienie, sterowanie, instalacja telefoniczna, komputerowa , TV).
Szczegółowy zakres robót I etapu zawiera załączony do SIWZ (Załącznik Nr 1, który zawiera przedmiar robót i załączniki graficzne).
Pełna dokumentacja techniczna jest do wglądu u Zamawiającego.
Uwaga:
•Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia a także zdobył na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
•Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca.
•Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na 3 lata.
Wykonawcy zainteresowani przetargiem mogą otrzymać bezpłatnie specyfikację istotnych warunków zamówienia zawierającą warunki przystąpienia do przetargu i sposób wyłonienia oferty najkorzystniejszej w siedzibie Zamawiającego, 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/27, pokój Nr 304, w godzinach:
-poniedziałek od 8.00 do 15.30;
-wtorek – piątek od 7.30 do 15.00.
1.Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Oferentami jest Pan Wojciech Dzierzgowski oraz Pan Józef Piątek, pokój Nr 105, telefon (086) 215-69-03 i 215-69-40.
2.Oferty należy złożyć w terminie do dnia 23.11.2005 roku do godz. 10.00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łomży, pokój Nr 304.
3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi komisyjne w dniu 23.11.2005 roku o godzinie 10.30 w pokoju Nr 308. W czynności otwarcia ofert mogą uczestniczyć Wykonawcy.
4.Od Wykonawców nie pobiera się wadium.
5.Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia wyznaczonego na otwarcie ofert.
6.Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
7.Kryteria ceny ofert i ich znaczenie zawarte są w SIWZ.
8.Zamawiający określa termin wykonania zamówienia do dnia 29 grudnia 2005 r.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.Spełniają warunki określone pisemnie w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Prowadzą działalność zgodnie z charakterem zamówienia.
4.Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat z należytą starannością co najmniej trzy zamówienia na dostawy o podobnym charakterze i o wartości zbliżonej do zaoferowanej.
5.Udzielą na przedmiot zamówienia minimum 3 lat gwarancji.
6.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą sporządzić „OFERTĘ” według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki:
A.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
B.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
C.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
D.Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1. Formularz oferty – zał. 2 SIWZ.
2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. 3 SIWZ.
3. Aktualny odpis z KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji treści wzoru umowy.
5. Wykaz zamówień zrealizowanych z należytą starannością przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia o wartości zbliżonej do zaoferowanej – zał. 4 SIWZ.
6. Zamawiający dokona oceny ofert tych Wykonawców, którzy nie zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kryteria oceny i wyboru ofert:
1.Pierwszą czynnością komisji przetargowej oceniającej oferty będzie sprawdzenie, czy oferta spełnia formalne wymagania ustawy i niniejszej SIWZ. Stwierdzenie uchybienia tym wymaganiom spowoduje uznanie oferty za nieważną i odrzucenie jej.
2.Przyjęte oferty będą oceniane na podstawie kryteriów - ceny oferty i gwarancji.
3.Znaczenie procentowe danego kryterium wynosi:
cena oferty - 95 %
gwarancja - 5 %.
O wynikach przetargu Wykonawcy zostaną zawiadomieni na piśmie.
Wynik przetargu zamieszczony zostanie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na jego stronie internetowej.
Łomża, dn. 7.11.2005 r.
Starosta Łomżyński
Wojciech Kubrak