Przetarg nieograniczony na dostawa materiałów drogowych z podziałem na części zamówienia
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży , ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów drogowych z podziałem na części zamówienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I EMULSJA ASFALTOWA Dostawa 18 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej C 69 B3PU z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń dróg powiatowych znajdujących się na terenie powiatu łomżyńskiego. Emulsja winna być dostarczona transportem Wykonawcy, wyposażonym w liczniki wskazujące ilości przetankowanej emulsji i pompę do przetankowywania. W przypadku braku licznika i/lub pompy transport zostanie odesłany. Koszty z tego tytułu ponosi Wykonawca. Dostawy emulsji na teren budowy tj.: teren powiatu łomżyńskiego max. do 50 km od siedziby Zamawiającego (ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża) Emulsję, beczką o poj. nie mniejszej niż 18.000 litrów. Wykonawca ma obowiązek wkalkulować w cenę koszty związane z czasem oczekiwania na placu budowy. Zamawiający wskazuje, że dostarczona na plac budowy emulsja będzie pobierana sukcesywnie, proporcjonalnie do mocy przerobowych sprzętu Zamawiającego. Wobec powyższego Wykonawca winien założyć/wkalkulować czas oczekiwania w miejscu budowy do 10 godzin od dostarczenia. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat związanych z czasem oczekiwania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odbioru ilości emulsji mniejszej niż zamówiona w przypadku jednorazowej dostawy (tj. w przypadku kiedy Zamawiający powiadomi Wykonawcę o terminie, miejscu) a z przyczyn niezależnych od Zamawiającego tj.: w przypadku awarii sprzętu Zamawiającego lub niekorzystnych/nieodpowiednich warunków atmosferycznych nie będzie możliwe zużycie całej dostawy. Powyższe nie rodzi jakichkolwiek konsekwencji finansowych z tego tytułu dla Zamawiającego. 2)Emulsja asfaltowa powinna odpowiadać normie europejskiej PN-EN 13808:2010 Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych. Przy fakturowaniu danej partii emulsji Wykonawca wystawi oznakowanie CE. Oferowana emulsja powinna spełniać odpowiednie wymagania higieniczne. 3) Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 44.11.36.00-1 Bitum i asfalt W przypadku odesłania przez Zamawiającego dostawy emulsji z powodu braku licznika i/lub pompy, bądź przekroczenia czasu przetankowywania tj.: 10.000 litrów w czasie 1 godz. bądź mniejszej ilości w proporcjonalnym czasie, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną, o której mowa w § 6 ust. 1 pkt. c umowy. Część II GRYSY BAZALTOWE 1) Przedmiotem zamówienia jest: zakup grysów bazaltowych z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń dróg powiatowych na terenie powiatu łomżyńskiego z dowozem na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża transportem samochodowym wykonawcy. 2) Zamawiający złoży ofertę na: Grys bazaltowy- płukany, pozbawiony zapylenia, o następujących frakcjach i ilościach: - 2/5 mm - 60 Mg - 5/8 mm - 75 Mg Zamawiane grysy muszą spełniać wymogi normy PN-EN-13043:2004 +Ap1 :2010. Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. Do dostarczonych grysów należy dołączyć świadectwo jakości. 3) Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0 Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany. otoczaki. żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo. Zgodnie z art, 30 ust. 4 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który w swojej ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1, 14.21.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust.1
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust.1
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust.1
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust.1
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust.1
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełnioną i podpisaną ofertę- wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (w przypadku podmiotów występujących wspólnie). 3. Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, a podmioty z których zasobów korzysta wykonawca będą brały udział w realizacji zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Termin dostawy - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwość zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone w pkt. XXI SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: EMULSJA ASFALTOWA.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 18 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej C 69 B3PU z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń dróg powiatowych znajdujących się na terenie powiatu łomżyńskiego. Emulsja winna być dostarczona transportem Wykonawcy, wyposażonym w liczniki wskazujące ilości przetankowanej emulsji i pompę do przetankowywania. W przypadku braku licznika i/lub pompy transport zostanie odesłany. Koszty z tego tytułu ponosi Wykonawca. Dostawy emulsji na teren budowy tj.: teren powiatu łomżyńskiego max. do 50 km od siedziby Zamawiającego (ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża) Emulsję, beczką o poj. nie mniejszej niż 18.000 litrów. Wykonawca ma obowiązek wkalkulować w cenę koszty związane z czasem oczekiwania na placu budowy. Zamawiający wskazuje, że dostarczona na plac budowy emulsja będzie pobierana sukcesywnie, proporcjonalnie do mocy przerobowych sprzętu Zamawiającego. Wobec powyższego Wykonawca winien założyć/wkalkulować czas oczekiwania w miejscu budowy do 10 godzin od dostarczenia. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat związanych z czasem oczekiwania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odbioru ilości emulsji mniejszej niż zamówiona w przypadku jednorazowej dostawy (tj. w przypadku kiedy Zamawiający powiadomi Wykonawcę o terminie, miejscu) a z przyczyn niezależnych od Zamawiającego tj.: w przypadku awarii sprzętu Zamawiającego lub niekorzystnych/nieodpowiednich warunków atmosferycznych nie będzie możliwe zużycie całej dostawy. Powyższe nie rodzi jakichkolwiek konsekwencji finansowych z tego tytułu dla Zamawiającego..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRYSY BAZALTOWE.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: zakup grysów bazaltowych z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń dróg powiatowych na terenie powiatu łomżyńskiego z dowozem na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża transportem samochodowym wykonawcy. 2) Zamawiający złoży ofertę na: Grys bazaltowy- płukany, pozbawiony zapylenia, o następujących frakcjach i ilościach: - 2/5 mm - 60 Mg - 5/8 mm - 75 Mg.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin dostawy - 4
- SIWZ (pdf) 27 lip 2016 16:01
- Wzór oferty (doc) 27 lip 2016 16:08
- Wzór oświadczenia zgodnie z art 24 ust 1 uPzp (doc) 27 lip 2016 16:03
- Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (doc) 27 lip 2016 16:03
- Wzór oświadczenia-grupa kapitałowa (doc) 27 lip 2016 16:07
- Wzór umowy (pdf) 27 lip 2016 16:21