BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów drogowych z podziałem na części zamówienia

Numer ogłoszenia: 78322 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży , ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów drogowychz podziałem na części zamówienia.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: Część I a) Emulsja asfaltowa, kationowa, szybkorozpadowa C 65 B3 PU/RC 1)Sukcesywne dostawy 60 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC, transportem Wykonawcy, wyposażonym w liczniki wskazujące ilość przetankowanej emulsji oraz pompę do przetankowywania., do m. Łomża, z przeznaczeniem do remontów cząstkowych dróg powiatowych, znajdujących się na terenie powiatu łomżyńskiego. W przypadku braku licznika i/lub pompy transport zostanie odesłany. Koszty z tego tytułu ponosi Wykonawca. Dostawy emulsji sukcesywnie do potrzeb Zamawiającego w rozbiciu: ilość 30 Mg na transport Zamawiającego, loco baza Zamawiającego; każdorazowa dostawa w ilości nie większej niż 10.000 litrów. Maksymalny czas przetankowywania emulsji proporcjonalnie do ilości tj. 10.000 litrów w czasie 1 godziny. Pozostałą ilość tj.: 30 Mg emulsji Wykonawca dostarczy w okresie realizacji umowy do punktu odbioru emulsji asfaltowej Wykonawcy znajdującego się na terenie miasta Łomża w odległości do 1 km od bazy Zamawiającego (lokalizacja zgodnie ze złożonym oświadczeniem) lub udostępni zbiornik do przechowywania zamówionej emulsji na czas trwania umowy dostawy, który posadowiony będzie na bazie Zamawiającego, tj.: ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża. Zbiornik winien być sprawny technicznie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jego stan techniczny. Ewentualne szkody mające związek ze stanem technicznym zbiornika obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy zbiornika w terminie 2 tygodni od dnia zgłoszenia usterki lub dostarczenia nowego zbiornika. Zamawiający sukcesywnie do potrzeb będzie odbierał emulsję w każdorazowej ilości nie większej niż 1.500 litrów. 2)Emulsja asfaltowa powinna odpowiadać normie europejskiej PN-EN 13808:2010 Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych. Przy każdorazowym fakturowaniu danej partii emulsji Wykonawca wystawi oznakowanie CE. Oferowana emulsja powinna spełniać odpowiednie wymagania higieniczne. 2. Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 44.11.36.00-1 Bitum i asfalt b) Emulsja asfaltowa, kationowa, szybkorozpadowa C69 B3 PU 1)Sukcesywne dostawy 106 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej C 69 B3PU z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń dróg powiatowych znajdujących się na terenie powiatu łomżyńskiego. Emulsja winna być dostarczona transportem Wykonawcy, wyposażonym w liczniki wskazujące ilości przetankowanej emulsji i pompę do przetankowywania. W przypadku braku licznika i/lub pompy transport zostanie odesłany. Koszty z tego tytułu ponosi Wykonawca. Dostawy emulsji sukcesywnie do potrzeb Zamawiającego na teren budowy tj.: teren powiatu łomżyńskiego max. do 50 km od siedziby Zamawiającego (ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża). Emulsję należy dowieźć beczką o poj. nie mniejszej niż 20.000 litrów, która zostanie przetankowana na sprzęt Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek wkalkulować w cenę koszty związane z czasem oczekiwania na placu budowy. Zamawiający wskazuje, że dostarczona na plac budowy emulsja będzie pobierana sukcesywnie, proporcjonalnie do mocy przerobowych sprzętu Zamawiającego. Wobec powyższego Wykonawca winien założyć/wkalkulować czas oczekiwania w miejscu budowy do 10 godzin od dostarczenia. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat związanych z czasem oczekiwania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odbioru ilości emulsji mniejszej niż zamówiona w przypadku jednorazowej dostawy (tj. w przypadku kiedy Zamawiający powiadomi Wykonawcę o terminie, miejscu i ilości dostawy emulsji) a z przyczyn niezależnych od Zamawiającego tj.: w przypadku awarii sprzętu Zamawiającego lub niekorzystnych/nieodpowiednich warunków atmosferycznych nie będzie możliwe zużycie całej dostawy. Powyższe nie rodzi jakichkolwiek konsekwencji finansowych z tego tytułu dla Zamawiającego. 2)Emulsja asfaltowa powinna odpowiadać normie europejskiej PN-EN 13808:2010 Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych. Przy każdorazowym fakturowaniu danej partii emulsji Wykonawca wystawi oznakowanie CE. Oferowana emulsja powinna spełniać odpowiednie wymagania higieniczne. 3) Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 44.11.36.00-1 Bitum i asfalt W przypadku odesłania przez Zamawiającego dostawy emulsji z powodu braku licznika i/lub pompy - dot. pkt. a i b, bądź przekroczenia czasu przetankowywania tj.: 10.000 litrów w czasie 1 godz. bądź mniejszej ilości w proporcjonalnym czasie - dot. pkt. a Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną, o której mowa w § 6 ust. 1 pkt. c umowy. c) Masa mineralno-asfaltowa workowana na zimno 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 Mg masy mineralno-asfaltowej na zimno (workowanej), transportem wykonawcy na bazę ZDP w Łomży, ul. Poligonowa 30 w rozbiciu na pięć dostaw każda po 20 Mg, z przeznaczeniem do wykonania remontów cząstkowych na drogach powiatowych znajdujących się na terenie powiatu łomżyńskiego. Masa bitumiczna na zimno winna spełniać następujące wymagania: - wykonana z kruszywa łamanego (w 100%) o wymiarach ziaren do 8 mm - lepiszcze modyfikowane - zawartość asfaltu w mieszance 4-6,5% - zawartość wolnych przestrzeni w mieszance do 25% - możliwość stosowania zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach - możliwość układania bez smarowania krawędzi ubytku emulsją, - możliwość przechowywania mieszanki przez okres min. 5 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu, - masa musi być pakowana w worki foliowe oraz dostarczana do Zamawiającego na paletach, 2) Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych Część II Grysy bazaltowe 1)Przedmiotem zamówienia jest: zakup grysów bazaltowych z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń dróg powiatowych na terenie powiatu łomżyńskiego z dowozem na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża transportem samochodowym wykonawcy. 2)Zamawiający złoży ofertę na: Grys bazaltowy- płukany, pozbawiony zapylenia, o następujących frakcjach i ilościach: -2/5 mm - 324 Mg -5/8 mm - 404 Mg -8/11 mm- 110 Mg Zamawiane grysy muszą spełniać wymogi normy PN-EN-13043:2004 +Ap1 :2010. Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. Do każdej partii dostarczonego grysu należy dołączyć świadectwo jakości. 3)Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0 Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany. otoczaki. żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Zgodnie z art, 30 ust. 4 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który w swojej ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp)..

 

II.1.5)

 

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających



    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających




II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1, 44.11.37.00-2, 14.21.20.00-0.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

 

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW




    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




        • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp



 


    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




        • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp



 


    • III.3.3) Potencjał techniczny


      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




        • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp



 


    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




        • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp



 


    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




        • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp





III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

 

    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;



III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;



III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej



    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;



 

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

 

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:



    • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;



III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Wypełnioną i podpisaną ofertę- wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Pełnomocnictwo (w przypadku podmiotów występujących wspólnie). 2) W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty określone w pkt. IX ust. 2 pkt. 1,2,3 SIWZ TJ: 1)Oświadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp- wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ. 2)Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Pzp) (tj Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - muszą być złożone dla każdego z nich przy czym pozostałe, tj: a) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru: załącznik nr 3 do SIWZ b)Oświadczenie Wykonawcy o zlokalizowanym na terenie miasta Łomża punkcie odbioru emulsji asfaltowej lub oświadczenie o posadowieniu zbiornika na bazie zamawiającego tj.: ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża (dot. Część I, ppkt a)- wspólnie. Zamawiający żądać będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Dokumenty w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów: Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX ust. 2 pkt. 2 SIWZ, składa dokument lub dokumenty tj: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa w pkt IX ust. 7 SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w ust. 7 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Odnośnie dokumentu tj. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, należy go dołączyć dla części I ppkt.c

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:



    • 1 - Cena - 96

 

    • 2 - Termin dostawy - 4



IV.2.2)

 

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Zmiana umowy jest dopuszczalna zgodnie z pkt. XXI ppkt. 3,4 SIWZ

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomzy, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, pokój nr 1.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomzy, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, pokój nr 1.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, pokój nr 1.




    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I a) Emulsja asfaltowa, kationowa, szybkorozpadowa C 65 B3 PU/RC 1)Sukcesywne dostawy 60 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC, transportem Wykonawcy, wyposażonym w liczniki wskazujące ilość przetankowanej emulsji oraz pompę do przetankowywania., do m. Łomża, z przeznaczeniem do remontów cząstkowych dróg powiatowych, znajdujących się na terenie powiatu łomżyńskiego. W przypadku braku licznika i/lub pompy transport zostanie odesłany. Koszty z tego tytułu ponosi Wykonawca. Dostawy emulsji sukcesywnie do potrzeb Zamawiającego w rozbiciu: ilość 30 Mg na transport Zamawiającego, loco baza Zamawiającego; każdorazowa dostawa w ilości nie większej niż 10.000 litrów. Maksymalny czas przetankowywania emulsji proporcjonalnie do ilości tj. 10.000 litrów w czasie 1 godziny. Pozostałą ilość tj.: 30 Mg emulsji Wykonawca dostarczy w okresie realizacji umowy do punktu odbioru emulsji asfaltowej Wykonawcy znajdującego się na terenie miasta Łomża w odległości do 1 km od bazy Zamawiającego (lokalizacja zgodnie ze złożonym oświadczeniem) lub udostępni zbiornik do przechowywania zamówionej emulsji na czas trwania umowy dostawy, który posadowiony będzie na bazie Zamawiającego, tj.: ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża. Zbiornik winien być sprawny technicznie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jego stan techniczny. Ewentualne szkody mające związek ze stanem technicznym zbiornika obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy zbiornika w terminie 2 tygodni od dnia zgłoszenia usterki lub dostarczenia nowego zbiornika. Zamawiający sukcesywnie do potrzeb będzie odbierał emulsję w każdorazowej ilości nie większej niż 1.500 litrów. 2)Emulsja asfaltowa powinna odpowiadać normie europejskiej PN-EN 13808:2010 Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych. Przy każdorazowym fakturowaniu danej partii emulsji Wykonawca wystawi oznakowanie CE. Oferowana emulsja powinna spełniać odpowiednie wymagania higieniczne. 2. Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 44.11.36.00-1 Bitum i asfalt b) Emulsja asfaltowa, kationowa, szybkorozpadowa C69 B3 PU 1)Sukcesywne dostawy 106 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej C 69 B3PU z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń dróg powiatowych znajdujących się na terenie powiatu łomżyńskiego. Emulsja winna być dostarczona transportem Wykonawcy, wyposażonym w liczniki wskazujące ilości przetankowanej emulsji i pompę do przetankowywania. W przypadku braku licznika i/lub pompy transport zostanie odesłany. Koszty z tego tytułu ponosi Wykonawca. Dostawy emulsji sukcesywnie do potrzeb Zamawiającego na teren budowy tj.: teren powiatu łomżyńskiego max. do 50 km od siedziby Zamawiającego (ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża). Emulsję należy dowieźć beczką o poj. nie mniejszej niż 20.000 litrów, która zostanie przetankowana na sprzęt Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek wkalkulować w cenę koszty związane z czasem oczekiwania na placu budowy. Zamawiający wskazuje, że dostarczona na plac budowy emulsja będzie pobierana sukcesywnie, proporcjonalnie do mocy przerobowych sprzętu Zamawiającego. Wobec powyższego Wykonawca winien założyć/wkalkulować czas oczekiwania w miejscu budowy do 10 godzin od dostarczenia. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat związanych z czasem oczekiwania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odbioru ilości emulsji mniejszej niż zamówiona w przypadku jednorazowej dostawy (tj. w przypadku kiedy Zamawiający powiadomi Wykonawcę o terminie, miejscu i ilości dostawy emulsji) a z przyczyn niezależnych od Zamawiającego tj.: w przypadku awarii sprzętu Zamawiającego lub niekorzystnych/nieodpowiednich warunków atmosferycznych nie będzie możliwe zużycie całej dostawy. Powyższe nie rodzi jakichkolwiek konsekwencji finansowych z tego tytułu dla Zamawiającego. 2)Emulsja asfaltowa powinna odpowiadać normie europejskiej PN-EN 13808:2010 Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych. Przy każdorazowym fakturowaniu danej partii emulsji Wykonawca wystawi oznakowanie CE. Oferowana emulsja powinna spełniać odpowiednie wymagania higieniczne. 3) Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 44.11.36.00-1 Bitum i asfalt W przypadku odesłania przez Zamawiającego dostawy emulsji z powodu braku licznika i/lub pompy - dot. pkt. a i b, bądź przekroczenia czasu przetankowywania tj.: 10.000 litrów w czasie 1 godz. bądź mniejszej ilości w proporcjonalnym czasie - dot. pkt. a Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną, o której mowa w § 6 ust. 1 pkt. c umowy. c) Masa mineralno-asfaltowa workowana na zimno 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 Mg masy mineralno-asfaltowej na zimno (workowanej), transportem wykonawcy na bazę ZDP w Łomży, ul. Poligonowa 30 w rozbiciu na pięć dostaw każda po 20 Mg, z przeznaczeniem do wykonania remontów cząstkowych na drogach powiatowych znajdujących się na terenie powiatu łomżyńskiego. Masa bitumiczna na zimno winna spełniać następujące wymagania: - wykonana z kruszywa łamanego (w 100%) o wymiarach ziaren do 8 mm - lepiszcze modyfikowane - zawartość asfaltu w mieszance 4-6,5% - zawartość wolnych przestrzeni w mieszance do 25% - możliwość stosowania zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach - możliwość układania bez smarowania krawędzi ubytku emulsją, - możliwość przechowywania mieszanki przez okres min. 5 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu, - masa musi być pakowana w worki foliowe oraz dostarczana do Zamawiającego na paletach, 2) Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych.

 


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1, 44.11.37.00-2.

 

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

 


    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:



        • 1. Cena - 96

        • 2. Termin dostawy - 4




 

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grysy bazaltowe.




    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: zakup grysów bazaltowych z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń dróg powiatowych na terenie powiatu łomżyńskiego z dowozem na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża transportem samochodowym wykonawcy. 2) Zamawiający złoży ofertę na: Grys bazaltowy- płukany, pozbawiony zapylenia, o następujących frakcjach i ilościach: - 2/5 mm - 324 Mg - 5/8 mm - 404 Mg - 8/11 mm - 110 Mg Zamawiane grysy muszą spełniać wymogi normy PN-EN-13043:2004 +Ap1 :2010. Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. Do każdej partii dostarczonego grysu należy dołączyć świadectwo jakości. 3) Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0 Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany. otoczaki. żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru.

 


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.

 

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

 


    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:



        • 1. Cena - 96

        • 2. Termin dostawy - 4


 

Data powstania: środa, 6 kwi 2016 08:47
Data opublikowania: środa, 6 kwi 2016 09:17
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 18 kwi 2016 09:52
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 2098 razy