BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej , Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156949

Łomża: Zakup, dostawa i montaż 1 szt. aparatu USG dla Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Łomży Numer ogłoszenia: 148667 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

@                           zamówienia publicznego

Q                            zawarcia umowy ramowej

0 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. NAZWA I ADRES: Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej, Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156949, faks 086 2156950.

• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlomzynski.pl

  1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

11.1)           OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż 1 szt. aparatu USG dla Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Łomży.

11.1.2)        Rodzaj zamówienia: dostawy.

  1. 1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż 1 szt. aparatu USG dla Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Łomży o wymaganiach wg Załącznika nr 1 do SIWZ. Liczba pakietów: 1.

11.1.5)

Q przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.

  • Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

  • Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

  • 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM. EKONOMICZNYM. FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  • 1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

  • ZALICZKI

  • WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA

    OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

o Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: - co najmniej 2 dostawy aparatów USG potwierdzone dokumentami na łączną kwotę brutto minimum 400.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia

  • INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ

    WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W

    POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1

    USTAWY

  • W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.

    22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

    należy przedłożyć:

 

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli

    okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w

    wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych     lub        wykonanych                                             nienależycie

    W celu potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, w wykazie dostaw należy wskazać - co najmniej 2 dostawy aparatów USG potwierdzone dokumentami na łączną kwotę brutto minimum 400.000,00 zł. Zamawiający nie wymaga przedstawienia informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;

111.4.2)          W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1

ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

111.4.3)          Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej

Polskiej, przedkłada:

  • 4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

    potwierdzający, że:

 

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

111.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4)Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

IH-5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŹE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

• inne dokumenty

1. Opisy (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe producenta produktów) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę.

Na w.w dokumentach należy umieścić adnotację, której pozycji dotyczą, a w pozycjach dotyczących opisu parametru wymaganego - str. oferty - gdzie jest dokument producenta opisujący dany parametr. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu. Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego. Inne dokumenty: 2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia: a) został wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r, Dz. U. Nr 107, poz. 679) - w przypadku składania oferty na wyrób medyczny, i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy aktualne dokumenty w w.w. zakresie, b) posiada deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w w.w. zakresie. Uwaga! jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych (Ustawa z dnia 20.05.2010r.) i nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE, to w tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, że oferowany

przedmiotowym postępowaniem produkt...... (należy go wymienić) nie jest objęty tym

wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną. 3. Załączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane urządzenia medyczne są kompletne, nowe /rok produkcji 2015/, nieużywane i gotowe do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, gwarantujące bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego, a także zapewniające wymagany poziom świadczonych usług medycznych. 4. Załączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy, że udziela gwarancji na zaoferowane urządzenia medyczne zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 5. Certyfikaty, instrukcje obsługi załączyć do oferty i przy odbiorze w jęz. polskim /dopuszczone na nośniku elektronicznym/dla oferowanego urządzenia medycznego oraz paszport techniczny przy odbiorze. 6. Załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca dysponuje uprawnionym przedstawicielem producenta i serwisu oferowanego sprzętu (autoryzacja producenta) - załączyć do oferty certyfikat o autoryzacji serwisowej zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 .Załączyć do oferty wypełnione załączniki przygotowane według wzorów stanowiących załączniki do SIWZ od 1 do 5, 7, 8, 6*. ‘-jeśli dotyczy 2. Oświadczenie Wykonawcy, że przeprowadzi szkolenia personelu medycznego i technicznego Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji przedmiotu umowy zgodnie z wymogami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ w terminie określonym przez Zamawiającego oraz dostarczy stosowne zaświadczenia z w. w szkoleń każdemu przeszkolonemu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.    1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.    2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 65

  • 2 - Ocena techniczna - 35

IV.    2.2)

EU przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.    3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nie przewiduje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty (art. 144 ust 1 ustawy Pzp) z wyjątkiem: - zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej ustawowo stawki podatku; - zmiany nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych.

IV.    4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • 4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Łomży, 18 - 400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/27.

  • 4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

 

22.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Łomży, 18 - 400 Łomża, ul.Szosa Zambrowska 1/27.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IN/.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty. Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w części V pkt 1.1. SIWZ tj. wiedzy i doświadczenia, winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w części V pkt 2 i 3 SIWZ tj. dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego winien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Uwaga: 1. Korzystając z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie jaki zakres robót wykona ten podmiot jako podwykonawca co pozwoli na wykorzystanie ich doświadczenia i wiedzy. 2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawca za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 4. Zamawiający żąda podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust1 ustawy Pzp. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły .spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia..

  • 4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 12 paź 2015 14:47
Data opublikowania: poniedziałek, 12 paź 2015 15:10
Data edycji: poniedziałek, 12 paź 2015 15:11
Data przejścia do archiwum: piątek, 23 paź 2015 11:15
Opublikował(a): Monika Szumowska
Zaakceptował(a): Monika Szumowska
Artykuł był czytany: 1819 razy
Ilość edycji: 3