Zakup fabrycznie nowego sprzętu tj: pługi w ilości 2 szt. oraz posypywarki (piaskarki) w ilości 2 szt. wraz z dostawą na bazę ZDP w Łomży, transportem Wykonawcy
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Numer ogłoszenia: 421160 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży , ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego sprzętu tj: pługi w ilości 2 szt. oraz posypywarki (piaskarki) w ilości 2 szt. wraz z dostawą na bazę ZDP w Łomży, transportem Wykonawcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu fabrycznie nowego n-w sprzętu tj: 1)Pług o zmiennej geometrii (w ilości 1 szt.) umożliwiający ustawienie go w 3 pozycjach roboczych w zależności od charakteru wykonywanej pracy : pozycja dziobowa, łyżka, klasyczna (prawostronna lub lewostronna). Skrzydła pługa wyprofilowane i uniesione ku górze, ograniczające wyrzucanie śniegu na kabinę operatora. a) Parametry pracy: - szerokość odśnieżania przy kącie 900 min. 2,80 m - szerokość odśnieżania przy kącie 300 min. 3,00 m - szerokość odśnieżania w funkcji łyżki min. 2,20 m - szerokość odśnieżania przy kącie 450 min. 2,50 m - wysokość dziobu min. 0,85 m - wysokość tylna skrzydeł lemiesza min. 1,30 m - odkładnica metalowa zakończona u dołu lemieszem zgarniającym śnieg wykonanym ze stali o zwiększonej odporności na ścieranie - światła pozycyjne oraz oznakowanie części odkładnicy wystającej poza obrys pojazdu za pomocą ukośnych biało-czerwonych pasów - hydrauliczne zabezpieczenie pługu przed uszkodzeniami w przypadku najechania na przeszkodę (studzienki, krawężniki) wraz z hydroakumulatorem gazowym, - pług wyposażony w zasilacz hydrauliczny, który odpowiada za funkcję pracy, pulpit sterujący: (podnoszenia i opuszczania, funkcja pracy łyżka, funkcja pracy dziobowa, funkcja pracy max rozchylenia skrzydeł, funkcja pracy lewo lub prawostronnej, podpory postojowe, płyta czołowa, światła obrysowe i drogowe, płoza podporowa (zasilacz elektrohydrauliczny 24 VDC) - pług całkowicie niezależny od hydrauliki pojazdu - pług winien posiadać płytę czołową 2)Pług o zmiennej geometrii do ciągnika rolniczego w ilości 1 szt: a) pług metalowy, zabezpieczony antykorozyjnie, b) lemiesz gumowy, odporny na ścieranie, c)mechaniczne zabezpieczenie przed przeszkodami w postaci uchylnego lemiesza gumowego, system sprężynowy d)funkcje pracy realizowane z hydrauliki ciągnika - podnoszenie-opuszczanie - praca dziobowa - praca pługa jednostronnego - praca łyżki e) szerokość pługa min 2500mm f) wysokość pługa min 700mm, g) pług winien posiadać płytę czołową 3)Posypywarka (piaskarka) fabrycznie nowa przystosowana do zamontowania na samochodzie skrzyniowym, przeznaczona do posypywania nawierzchni dróg w ilości - 1 szt, rok produkcji 2013. a)konstrukcja wykonana ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie (podkład + podwójna warstwa lakiernicza w kolorze pomarańczowym) b)pojemność ładunkowa - min. 4 m3 c)zakres szerokości posypywania - 6-7m d)wydatki jednostkowe posypywarki (dawki) materiałów do posypywania w przedziale 15-250 g-m2 e)napęd posypywarki - napęd wszystkich elementów roboczych poprzez przekładnię mechaniczną z własnego źródła napędu - silnika wysokoprężnego jednocylindrowego o mocy min 10 KM. Silnik umieszczony z tyłu posypywarki, zasłonięty blachą maskująco-wygłuszającą f)instalacja elektryczna - 12VDC, niezależna od nośnika. g)transport materiału uszorstniającego na talerz rozrzucający za pośrednictwem podajnika taśmowego o szerokości min. 0,5m, poruszającej się po krążnikach. h)krata nasypowa - uchylna, dzielona (3 częściowa) o prześwicie zapewniającym eliminację zbrylonych materiałów uszorstniających, max. 40x40mm i)Oświetlenie - lampa robocza LED z regulacją położenia do kontroli pracy w nocy oraz lampa ostrzegawcza (kogut) w kolorze pomarańczowym Sterowanie za pomocą pulpitu sterowniczego umieszczonego w kabinie kierowcy umożliwiającego: a) włączenie-wyłączenie silnika spalinowego b) włączenie-wyłączenie posypywania c) włączenie-wyłączenie światła pracy oraz światła ostrzegawczego Montaż posypywarki (piaskarki) na pojeździe a)system mocowania ma umożliwiać stabilny montaż posypywarki na pojeździe skrzyniowym i posiadać zabezpieczenia przed niekontrolowanym przesuwaniem się urządzenia b)posypywarka wyposażona w regulowaną wysokość rynny zsypowej wraz z talerzem, w celu dostosowania do zmiennej wysokości nośnika 4)Posypywarka (piaskarka) fabrycznie nowa przystosowana do zamontowania na samochodzie skrzyniowym, przeznaczona do posypywania nawierzchni dróg w ilości - 1 szt, rok produkcji 2013. a)pojemność zbiornika posypywarki - min. 6m3 b)konstrukcja wykonana ze stali, śrutowana, zabezpieczona antykorozyjnie c)wlew paliwa usytuowany z tyłu posypywarki umożliwiający łatwy dostęp podczas tankowania d)wyposażenie we wziernik poziomu paliwa umieszczony na tylnej ścianie posypywarki w sposób umożliwiający łatwy odczyt poziomu paliwa e)napęd elementów roboczych poprzez własny układ hydrauliczny zasilany silnikiem spalinowym. Silnik spalinowy wysokoprężny jednocylindrowy o mocy min 10 KM umieszczony w tylnej części posypywarki, zasłonięty blachą maskująco-wygłuszającą, f)wyposażenie w podajnik taśmowy o szerokości min. 500mm, poruszający się po rolkach w wykonaniu PCV lub nierdzewnym. g)konstrukcja przystosowana do montażu na nośniku skrzyniowym h)przeznaczona do posypywania różnymi środkami uszorstniającymi ze szczególnym uwzględnieniem piasku oraz mieszanek solno-piaskowych i)sterowanie poprzez elektryczny, pulpit sterujący umieszczony w kabinie samochodu ciężarowego, umożliwiający: - włączanie - wyłączanie silnika spalinowego - włączanie - wyłączanie układów hydraulicznych - zmianę szerokości sypania w zakresie 3-12 m - regulację ilości rozsypywanego materiału - regulację kierunku rozsypywania (asymetria), siłownik w obudowie z tworzywa sztucznego, odporny na działanie trudnych warunków zewnętrznych, - załączanie sygnalizacji ostrzegawczej i reflektora pracy nocnej, j) talerz rozsypujący oraz łopatki ze stali nierdzewnej, łopatki wymienne rozłączne (śruby) k) reflektor roboczy LED oraz lampa ostrzegawcza LED w kolorze pomarańczowym l)krata nasypowa dwudzielna spełniająca funkcję zabezpieczające przed przedostawaniem się materiału o nadmiernych gabarytach oraz zapewniająca pełne bezpieczeństwo operatora. m)prześwit oczek 50mm n)pokrowiec ochronny (zamocowany na specjalnych stelażach) wykonany z wysokogatunkowego polietylenu zabezpieczający materiał rozsypywany przed działaniem czynników zewnętrznych z możliwością szybkiego i łatwego zakrywania i odkrywania bez konieczności wchodzenia na urządzenie 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:, a) dołączenie do przekazanej posypywarki (piaskarki) w ilości szt. 2 oraz pługa w ilości szt. 2 deklaracji zgodności, instrukcji techniczno-eksploatacyjnej i katalogu części zamiennych w języku polskim, b) zapewnienie obsługi serwisowej i napraw gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego c) udzielenie gwarancji na cały wyrób na okres minimum 24 miesięcy (pług - ilość 2 szt., posypywarka (piaskarka) - ilość 2 szt.), d) udzielenie gwarancji na silnik spalinowy na okres minimum 12 miesięcy /licząc o daty wydania posypywarki (piaskarki). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokument gwarancyjny najpóźniej w dniu odbioru protokolarnego przedmiotu zamówienia e) do oferty należy dołączyć fotografię lub folder przedstawiający oferowany przedmiot zamówienia (w kolorze). f) wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji g) wykonawca w cenie oferty zobowiązuje się do bezpłatnej dostawy posypywarki (piaskarki) w ilośći 2 szt. oraz pługa w ilości 2 szt. do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zapewni przeszkolenie w zakresie obsługi posypywarki (piaskarki) i pługa obecnego na miejscu pracownika Zamawiającego . UWAGA Przed podpisaniem umowy Wykonawca zapewni Zamawiającemu dokonanie oględzin oferowanego przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający w przypadku stwierdzenia niezgodności stanu technicznego przedmiotu zamówienia oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy, Zamawiający odstąpi od jego zakupu. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi oferowanego sprzętu. Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40-4 Piaskarki 43.31.31.00-1 Pługi 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40-4, 43.31.31.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złozone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złozone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złozone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złozone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złozone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełnioną i podpisaną ofertę- wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Pełnomocnictwo (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) 2) W przypadku składania ofert wspólnej dokumenty określone w pkt. IX ust. 1 pkt. 1,2, 3 tj: : 1)Oświadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp- wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ . 2)Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Pzp) (tj Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm. ), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. SWIZ muszą być złożone dla każdego z nich przy czym pozostałe wspólnie tj. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg. wzoru: załącznik nr 3 do SIWZ, 1) dołączyć należy fotografię lub folder przedstawiający oferowany przedmiot zamówienia (w kolorze), których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Zamawiający żądać będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Dokumenty w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów: Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument o którym mowa w pkt IX ust. 6 SIWZ tj; nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy przed właściwym złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy jest dopuszczalna, o ile nie jest zmianą umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem ust.1. Zmiana umowy jest dopuszczalna jeśli wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a w szczególności: 1)zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy. 2)urzędowa zmiana stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, p. nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, p. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży , ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego sprzętu tj: pługi w ilości 2 szt. oraz posypywarki (piaskarki) w ilości 2 szt. wraz z dostawą na bazę ZDP w Łomży, transportem Wykonawcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu fabrycznie nowego n-w sprzętu tj: 1)Pług o zmiennej geometrii (w ilości 1 szt.) umożliwiający ustawienie go w 3 pozycjach roboczych w zależności od charakteru wykonywanej pracy : pozycja dziobowa, łyżka, klasyczna (prawostronna lub lewostronna). Skrzydła pługa wyprofilowane i uniesione ku górze, ograniczające wyrzucanie śniegu na kabinę operatora. a) Parametry pracy: - szerokość odśnieżania przy kącie 900 min. 2,80 m - szerokość odśnieżania przy kącie 300 min. 3,00 m - szerokość odśnieżania w funkcji łyżki min. 2,20 m - szerokość odśnieżania przy kącie 450 min. 2,50 m - wysokość dziobu min. 0,85 m - wysokość tylna skrzydeł lemiesza min. 1,30 m - odkładnica metalowa zakończona u dołu lemieszem zgarniającym śnieg wykonanym ze stali o zwiększonej odporności na ścieranie - światła pozycyjne oraz oznakowanie części odkładnicy wystającej poza obrys pojazdu za pomocą ukośnych biało-czerwonych pasów - hydrauliczne zabezpieczenie pługu przed uszkodzeniami w przypadku najechania na przeszkodę (studzienki, krawężniki) wraz z hydroakumulatorem gazowym, - pług wyposażony w zasilacz hydrauliczny, który odpowiada za funkcję pracy, pulpit sterujący: (podnoszenia i opuszczania, funkcja pracy łyżka, funkcja pracy dziobowa, funkcja pracy max rozchylenia skrzydeł, funkcja pracy lewo lub prawostronnej, podpory postojowe, płyta czołowa, światła obrysowe i drogowe, płoza podporowa (zasilacz elektrohydrauliczny 24 VDC) - pług całkowicie niezależny od hydrauliki pojazdu - pług winien posiadać płytę czołową 2)Pług o zmiennej geometrii do ciągnika rolniczego w ilości 1 szt: a) pług metalowy, zabezpieczony antykorozyjnie, b) lemiesz gumowy, odporny na ścieranie, c)mechaniczne zabezpieczenie przed przeszkodami w postaci uchylnego lemiesza gumowego, system sprężynowy d)funkcje pracy realizowane z hydrauliki ciągnika - podnoszenie-opuszczanie - praca dziobowa - praca pługa jednostronnego - praca łyżki e) szerokość pługa min 2500mm f) wysokość pługa min 700mm, g) pług winien posiadać płytę czołową 3)Posypywarka (piaskarka) fabrycznie nowa przystosowana do zamontowania na samochodzie skrzyniowym, przeznaczona do posypywania nawierzchni dróg w ilości - 1 szt, rok produkcji 2013. a)konstrukcja wykonana ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie (podkład + podwójna warstwa lakiernicza w kolorze pomarańczowym) b)pojemność ładunkowa - min. 4 m3 c)zakres szerokości posypywania - 6-7m d)wydatki jednostkowe posypywarki (dawki) materiałów do posypywania w przedziale 15-250 g-m2 e)napęd posypywarki - napęd wszystkich elementów roboczych poprzez przekładnię mechaniczną z własnego źródła napędu - silnika wysokoprężnego jednocylindrowego o mocy min 10 KM. Silnik umieszczony z tyłu posypywarki, zasłonięty blachą maskująco-wygłuszającą f)instalacja elektryczna - 12VDC, niezależna od nośnika. g)transport materiału uszorstniającego na talerz rozrzucający za pośrednictwem podajnika taśmowego o szerokości min. 0,5m, poruszającej się po krążnikach. h)krata nasypowa - uchylna, dzielona (3 częściowa) o prześwicie zapewniającym eliminację zbrylonych materiałów uszorstniających, max. 40x40mm i)Oświetlenie - lampa robocza LED z regulacją położenia do kontroli pracy w nocy oraz lampa ostrzegawcza (kogut) w kolorze pomarańczowym Sterowanie za pomocą pulpitu sterowniczego umieszczonego w kabinie kierowcy umożliwiającego: a) włączenie-wyłączenie silnika spalinowego b) włączenie-wyłączenie posypywania c) włączenie-wyłączenie światła pracy oraz światła ostrzegawczego Montaż posypywarki (piaskarki) na pojeździe a)system mocowania ma umożliwiać stabilny montaż posypywarki na pojeździe skrzyniowym i posiadać zabezpieczenia przed niekontrolowanym przesuwaniem się urządzenia b)posypywarka wyposażona w regulowaną wysokość rynny zsypowej wraz z talerzem, w celu dostosowania do zmiennej wysokości nośnika 4)Posypywarka (piaskarka) fabrycznie nowa przystosowana do zamontowania na samochodzie skrzyniowym, przeznaczona do posypywania nawierzchni dróg w ilości - 1 szt, rok produkcji 2013. a)pojemność zbiornika posypywarki - min. 6m3 b)konstrukcja wykonana ze stali, śrutowana, zabezpieczona antykorozyjnie c)wlew paliwa usytuowany z tyłu posypywarki umożliwiający łatwy dostęp podczas tankowania d)wyposażenie we wziernik poziomu paliwa umieszczony na tylnej ścianie posypywarki w sposób umożliwiający łatwy odczyt poziomu paliwa e)napęd elementów roboczych poprzez własny układ hydrauliczny zasilany silnikiem spalinowym. Silnik spalinowy wysokoprężny jednocylindrowy o mocy min 10 KM umieszczony w tylnej części posypywarki, zasłonięty blachą maskująco-wygłuszającą, f)wyposażenie w podajnik taśmowy o szerokości min. 500mm, poruszający się po rolkach w wykonaniu PCV lub nierdzewnym. g)konstrukcja przystosowana do montażu na nośniku skrzyniowym h)przeznaczona do posypywania różnymi środkami uszorstniającymi ze szczególnym uwzględnieniem piasku oraz mieszanek solno-piaskowych i)sterowanie poprzez elektryczny, pulpit sterujący umieszczony w kabinie samochodu ciężarowego, umożliwiający: - włączanie - wyłączanie silnika spalinowego - włączanie - wyłączanie układów hydraulicznych - zmianę szerokości sypania w zakresie 3-12 m - regulację ilości rozsypywanego materiału - regulację kierunku rozsypywania (asymetria), siłownik w obudowie z tworzywa sztucznego, odporny na działanie trudnych warunków zewnętrznych, - załączanie sygnalizacji ostrzegawczej i reflektora pracy nocnej, j) talerz rozsypujący oraz łopatki ze stali nierdzewnej, łopatki wymienne rozłączne (śruby) k) reflektor roboczy LED oraz lampa ostrzegawcza LED w kolorze pomarańczowym l)krata nasypowa dwudzielna spełniająca funkcję zabezpieczające przed przedostawaniem się materiału o nadmiernych gabarytach oraz zapewniająca pełne bezpieczeństwo operatora. m)prześwit oczek 50mm n)pokrowiec ochronny (zamocowany na specjalnych stelażach) wykonany z wysokogatunkowego polietylenu zabezpieczający materiał rozsypywany przed działaniem czynników zewnętrznych z możliwością szybkiego i łatwego zakrywania i odkrywania bez konieczności wchodzenia na urządzenie 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:, a) dołączenie do przekazanej posypywarki (piaskarki) w ilości szt. 2 oraz pługa w ilości szt. 2 deklaracji zgodności, instrukcji techniczno-eksploatacyjnej i katalogu części zamiennych w języku polskim, b) zapewnienie obsługi serwisowej i napraw gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego c) udzielenie gwarancji na cały wyrób na okres minimum 24 miesięcy (pług - ilość 2 szt., posypywarka (piaskarka) - ilość 2 szt.), d) udzielenie gwarancji na silnik spalinowy na okres minimum 12 miesięcy /licząc o daty wydania posypywarki (piaskarki). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokument gwarancyjny najpóźniej w dniu odbioru protokolarnego przedmiotu zamówienia e) do oferty należy dołączyć fotografię lub folder przedstawiający oferowany przedmiot zamówienia (w kolorze). f) wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji g) wykonawca w cenie oferty zobowiązuje się do bezpłatnej dostawy posypywarki (piaskarki) w ilośći 2 szt. oraz pługa w ilości 2 szt. do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zapewni przeszkolenie w zakresie obsługi posypywarki (piaskarki) i pługa obecnego na miejscu pracownika Zamawiającego . UWAGA Przed podpisaniem umowy Wykonawca zapewni Zamawiającemu dokonanie oględzin oferowanego przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający w przypadku stwierdzenia niezgodności stanu technicznego przedmiotu zamówienia oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy, Zamawiający odstąpi od jego zakupu. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi oferowanego sprzętu. Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40-4 Piaskarki 43.31.31.00-1 Pługi 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40-4, 43.31.31.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złozone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złozone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złozone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złozone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złozone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełnioną i podpisaną ofertę- wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Pełnomocnictwo (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) 2) W przypadku składania ofert wspólnej dokumenty określone w pkt. IX ust. 1 pkt. 1,2, 3 tj: : 1)Oświadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp- wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ . 2)Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Pzp) (tj Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm. ), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. SWIZ muszą być złożone dla każdego z nich przy czym pozostałe wspólnie tj. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg. wzoru: załącznik nr 3 do SIWZ, 1) dołączyć należy fotografię lub folder przedstawiający oferowany przedmiot zamówienia (w kolorze), których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Zamawiający żądać będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Dokumenty w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów: Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument o którym mowa w pkt IX ust. 6 SIWZ tj; nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy przed właściwym złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy jest dopuszczalna, o ile nie jest zmianą umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem ust.1. Zmiana umowy jest dopuszczalna jeśli wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a w szczególności: 1)zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy. 2)urzędowa zmiana stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, p. nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, p. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
- INFORMACJA DOTYCZACA ZMIANYN TREŚCI SIWZ (doc) 28 paź 2013 08:21
- OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (doc) 21 paź 2013 15:47
- SIWZ (pdf) 16 paź 2013 13:07
- WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ (doc) 21 paź 2013 15:48
- Wzór oferty (doc) 16 paź 2013 13:08
- Oświadczenie (doc) 16 paź 2013 13:08
- Oświadczenie (doc) 16 paź 2013 13:08
- Wzór umowy (pdf) 16 paź 2013 13:09