Zakład Podstawowej opieki Zdrowotnej w Łomży ul. szosa Zambrowska 1/27 ogłasza
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Usługa w zakresie ogrzewania pomieszczeń i utrzymania czystości posesji w obiektach ZPOZ w Łomży
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej , Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156949, faks 086 2156950.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlomzynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie ogrzewania pomieszczeń i utrzymania czystości posesji w obiektach ZPOZ w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ogrzewania pomieszczeń i utrzymania czystości posesji w sezonie grzewczym 2013/2014; Ilość zadań - 6 GLR Rogienice - zadanie nr 1; ZGLR Śniadowo - zadanie nr 2; ZGLR w Piątnicy - zadanie nr 3; GLR Szczepankowo - zadanie nr 4; ZGLR Miastkowo - zadanie nr 5; GLR Przytuły - zadanie nr 6, obejmująca; - ogrzewanie pomieszczeń Gabinetów Lekarza Rodzinnego w ............................................., polegające na obsłudze pieców centralnego ogrzewania - utrzymywanie czystości posesji Gabinetów Lekarza Rodzinnego w ................................ w należytym porządku poprzez jej sprzątanie , odśnieżanie dojść i parkingów oraz posypywanie piaskiem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
• zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy, że wykonujący usługę palacze posiadają aktualne na czas trwania umowy uprawnienia palacza CO.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18 - 400 Łomża, Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18 - 400 Łomża, Gabinet Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1.1-1.4 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie ogrzewania pomieszczeń i utrzymania czystości posesji w sezonie grzewczym 2013/2014 - GLR Rogienice.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie ogrzewania pomieszczeń i utrzymania czystości posesji w sezonie grzewczym 2013/2014 - ZGLR Śniadowo.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie ogrzewania pomieszczeń i utrzymania czystości posesji w sezonie grzewczym 2013/2014 - ZGLR w Piątnicy.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie ogrzewania pomieszczeń i utrzymania czystości posesji w sezonie grzewczym 2013/2014 - GLR Szczepankowo.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie ogrzewania pomieszczeń i utrzymania czystości posesji w sezonie grzewczym 2013/2014 - ZGLR Miastkowo.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie ogrzewania pomieszczeń i utrzymania czystości posesji w sezonie grzewczym 2013/2014 - GLR Przytuły.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlomzynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie ogrzewania pomieszczeń i utrzymania czystości posesji w obiektach ZPOZ w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ogrzewania pomieszczeń i utrzymania czystości posesji w sezonie grzewczym 2013/2014; Ilość zadań - 6 GLR Rogienice - zadanie nr 1; ZGLR Śniadowo - zadanie nr 2; ZGLR w Piątnicy - zadanie nr 3; GLR Szczepankowo - zadanie nr 4; ZGLR Miastkowo - zadanie nr 5; GLR Przytuły - zadanie nr 6, obejmująca; - ogrzewanie pomieszczeń Gabinetów Lekarza Rodzinnego w ............................................., polegające na obsłudze pieców centralnego ogrzewania - utrzymywanie czystości posesji Gabinetów Lekarza Rodzinnego w ................................ w należytym porządku poprzez jej sprzątanie , odśnieżanie dojść i parkingów oraz posypywanie piaskiem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
• zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy, że wykonujący usługę palacze posiadają aktualne na czas trwania umowy uprawnienia palacza CO.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18 - 400 Łomża, Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18 - 400 Łomża, Gabinet Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1.1-1.4 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie ogrzewania pomieszczeń i utrzymania czystości posesji w sezonie grzewczym 2013/2014 - GLR Rogienice.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie ogrzewania pomieszczeń i utrzymania czystości posesji w sezonie grzewczym 2013/2014 - ZGLR Śniadowo.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie ogrzewania pomieszczeń i utrzymania czystości posesji w sezonie grzewczym 2013/2014 - ZGLR w Piątnicy.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie ogrzewania pomieszczeń i utrzymania czystości posesji w sezonie grzewczym 2013/2014 - GLR Szczepankowo.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie ogrzewania pomieszczeń i utrzymania czystości posesji w sezonie grzewczym 2013/2014 - ZGLR Miastkowo.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie ogrzewania pomieszczeń i utrzymania czystości posesji w sezonie grzewczym 2013/2014 - GLR Przytuły.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Pliki do pobrania:
- SIWZ (doc) 27 sie 2013 11:05