BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji projektowej 6 dróg powiatowych z podziałem na poszczególne części

Numer ogłoszenia: 150188 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży , ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy 6 dróg powiatowych o nr 1966B, 1931B, 1922B, 1923B, 1915B-1914B, 1914B z podziałem na poszczególne części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia:Część I Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1915B, dr. 1914B - Budy - Mikołajka na dł. odc. 1,200 km (szczegóły - Dane wyjściowe do projektowania) Przy projektowaniu należy przyjąć: klasę drogi L i kategorie ruchu KR2. Część II Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1914B Górki - Dobrzyjałowo - Pieńki Borowe - Korytki - Kaimy w m. Dobrzyjałowo na dł. odc. ok. 0,800 km (szczegóły -Dane wyjściowe do projektowania) Przy projektowaniu należy przyjąć: klasę drogi L i kategorie ruchu KR2. Część III Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1966B Wizna - Sambory - Sieburczyn - Rutkowskie - Burzyn - Pluty - do drogi 1834B na odc. Mocarze - Chyliny o dł. ok. 2,231 km (szczegóły - Dane wyjściowe do projektowania) Przy projektowaniu należy przyjąć: klasę drogi L i kategorie ruchu KR2. Część IV Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1931B Stryjaki - Karwowo - Wszebory o dł. ok. 2,25 km (szczegóły - Dane wyjściowe do projektowania) Przy projektowaniu należy przyjąć: klasę drogi L i kategorie ruchu KR2. Część V Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1922B Jedwabne - Bronaki - Pietrasze - dr. woj. 668 o dł. ok. 2,90 km (szczegóły - Dane wyjściowe do projektowania) Przy projektowaniu należy przyjąć: klasę drogi L i kategorie ruchu KR2. Część VI Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1923B Kotowo - Plac - Kotowo Stare - Choszczewo - do dr. 1962B na odcinku Kotowo - Plac - Kotowo Stare o dł. ok. 1,76 km (szczegóły - Dane wyjściowe do projektowania) Przy projektowaniu należy przyjąć: klasę drogi L i kategorie ruchu KR2. 2. Warunki wspólne dla w/w odcinków dróg powiatowych: 1.Prace projektowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które umożliwiają Zamawiającemu uzyskanie ostatecznej decyzji - pozwolenie na budowę lub zezwolenie na realizację inwestycji m.in.; rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm), rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (poz. 462), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U Nr 130, poz. 1389), rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (poz. 463). 2.Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykonania następujących prac:1)opracowanie podkładów mapowych do celów projektowych, 2)opracowanie badań geotechnicznych gruntu ( w tym m.in.; określenie grupy nośności podłoża) 3)dostarczenie wypisów z uproszczonego Rejestru gruntów - działek zajętych pod przebudowę i przyległych, 4 przygotowanie dokumentów do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w tym jeżeli zaistnieje konieczność opracowania raportu o oddziaływaniu na środowisko, która może zaistnieć po złożeniu wniosku o wydanie decyzji środowiskowej i uzyskaniu Postanowienia z Gminy nakładającego obowiązek opracowania raportu, wówczas Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia w zależności od posiadanych środków finansowych opracowanie raportu jako elementu niezbędnego do uzyskania decyzji środowiskowej), 5) przygotowanie dokumentów do uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego , (o ile będą wymagać tego przepisy), 6)przygotowanie dokumentacji branżowej (o ile zaistnieje taka konieczność), 7)przygotowanie operatu wodno-prawnego (o ile będą wymagać tego przepisy), 8)opracowanie projektu budowlanego i uzyskanie wszystkich uzgodnień w zakresie niezbędnym do wydania pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji, 9)przygotowanie materiałów dotyczących wystąpienia o ewentualne odstępstwo od warunków technicznych, 10)opracowanie projektu wykonawczego,11)wykaz działek do podziału o ile zaistnieje taka potrzeba (w miejsce pkt. 5) oraz przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania opinii - 3 egz., (propozycje należy przedstawić do dnia 15.06.2013 r. - Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia opracowania dokumentacji geodezyjno-podziałowej w zależności od posiadanych środków finansowych) 12)przeprowadzenia społecznych konsultacji i okazania zainteresowanym stronom, zastosowanych rozwiązań w projekcie (protokół z konsultacji i okazania dołączyć do projektu), 13)szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 14)projekt stałej organizacji ruchu (zatwierdzony),15)przedmiar robót,16)kosztorys inwestorski, 17)kosztorys ślepy (ofertowy). Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego informowania Zamawiającego o toku postępowania w pracach projektowych. Zamawiający upoważni projektanta do załatwiania wszelkich spraw związanych z uzyskaniem ostatecznej decyzji, tj. pozwolenie bądź zezwolenie na realizację inwestycji drogowej. Zasadnym jest, że w przypadku kiedy Zamawiający nie będzie dysponował środkami pieniężnymi na opracowanie raportu bądź też dokumentacji geodezyjno-podziałowej, zakres upoważnienia projektanta ulegnie zmianie w zakresie uzyskania pozwolenia bądź zezwolenia tj; brak możliwości uzyskania stosownych decyzji, pozwoleń ze względu na wyżej opisaną sytuację. Dokumentacja projektowa winna być opracowana zgodnie z Prawem budowlanym, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną. Oprócz wersji papierowej zamawiający wymaga w wersji elektronicznej umożliwiającej jej odczytanie w programie AutoCAD i PDF i przekazana na rzecz zamawiającego na płycie CD-DVD, natomiast dokumentacja kosztorysowa winna być przekazana w programie w jakim była opracowana i w PDF.3. Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 71.32.20.00-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Przedstawi oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: zapewni zespół projektantów z uprawnieniami do projektowania w specjalności: - drogowej - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; osoba ta będzie koordynatorem wszystkich prac objętych przedmiotem zamówienia,

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem termonu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów *czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 1 zamówienie o podobnym charakterze i zakresie jak przedmiot zamówienia, tj.: opracował kompleksową dokumentację projektową wraz z podaniem jej wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów *czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. *Dowodem o którym mowa powyżej jest poświadczenie ( do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą inne dokumenty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1Wypełniona i podpisana oferta- wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ 2Pełnomocnictwo (w przypadku podmiotów występujących wspólnie). 3 Dokumenty w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów: 1) wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2) wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, a podmioty z których zasobów korzysta wykonawca będą brały udział w realizacji zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum ) każdy z wykonawców składa oddzielnie dokumenty wymienione w ppkt.. 1 tj; 1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp- wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ . 2)Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Pzp) (tj Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz 759 z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej przy czym pozostałe wspólnie tj; Wypełniona i podpisana oferta- wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, 1)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - wg. wzoru: załącznik nr 3 do SIWZ 2)Wykaz osób, które będą brały udział w pracach projektowych odpowiedzialnych za świadczenie usług, które posiadają uprawnienia projektowe (w specjalności drogowej) wymagane przepisami prawa budowlanego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia (staż pracy), wykształcenia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami.- wg wzoru: załącznik nr 5 do SIWZ 3)Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia projektowe wymagane przepisami prawa budowlanego). 4)Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem termonu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów *czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 zamówienia o podobnym charakterze i zakresie jak przedmiot zamówienia wraz z podaniem jego wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów* czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.- wg wzoru: załącznik nr 4 do SIWZ *Dowodem o którym mowa powyżej jest poświadczenie ( do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą inne dokumenty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Dokument o którym mowa w pkt IX ppkt 6 SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa tj; nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy przed właściwym złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na zasadach przewidzianych w istotnych postanowieniach przyszłej umowy t.j., zmianie terminu wykonania umowy w przypadku gdy: 1)zachodzi konieczność dostosowania postanowień umowy do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron; 2)zmianie uległy przepisy prawne powodujące konieczność modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia i wynikającą stąd pracochłonność czynności; 3)w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych wcześniej okoliczności tj; w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający z przyczyn niezależnych musiał dokonać zmian w uzgodnionych wcześniej rozwiązaniach projektowych, wykonanie dodatkowych badań geologicznych i innych, przedłużeniu uległy procedury administracyjne na etapie wydawania opinii, uzgodnień postanowień i decyzji administracyjnych, wystąpiła niezgodność pomiędzy częścią opisową a kartograficzną ewidencji gruntów w obszarze, którego dotyczy projektowana inwestycja, wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia wcześniej, które mają wpływ na termin realizacji zamówienia oraz na zmianę wynagrodzenia. 4.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na zasadach przewidzianych w istotnych postanowieniach przyszłej umowy t.j., zmiana wynagrodzenia umowy w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które może Zamawiający wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wszystkie zmiany wprowadzone do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art.140 ust.3 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża p. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża p. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1915B, dr. 1914B - Budy - Mikołajka na dł. odc. 1,200 km.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1915B, dr. 1914B - Budy - Mikołajka na dł. odc. 1,200 km (szczegóły - Dane wyjściowe do projektowania) Przy projektowaniu należy przyjąć: klasę drogi L i kategorie ruchu KR2..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1914B Górki - Dobrzyjałowo - Pieńki Borowe - Korytki - Kaimy w m. Dobrzyjałowo na dł. odc. ok. 0,800 km.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1914B Górki - Dobrzyjałowo - Pieńki Borowe - Korytki - Kaimy w m. Dobrzyjałowo na dł. odc. ok. 0,800 km (szczegóły - Dane wyjściowe do projektowania) Przy projektowaniu należy przyjąć: klasę drogi L i kategorie ruchu KR2..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1966B Wizna - Sambory - Sieburczyn - Rutkowskie - Burzyn - Pluty - do drogi 1834B na odc. Mocarze - Chyliny o dł. ok. 2,231 km.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1966B Wizna - Sambory - Sieburczyn - Rutkowskie - Burzyn - Pluty - do drogi 1834B na odc. Mocarze - Chyliny o dł. ok. 2,231 km (szczegóły - Dane wyjściowe do projektowania) Przy projektowaniu należy przyjąć: klasę drogi L i kategorie ruchu KR2..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1931B Stryjaki - Karwowo - Wszebory o dł. ok. 2,25 km.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1931B Stryjaki - Karwowo - Wszebory o dł. ok. 2,25 km (szczegóły - Dane wyjściowe do projektowania) Przy projektowaniu należy przyjąć: klasę drogi L i kategorie ruchu KR2..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1922B Jedwabne - Bronaki - Pietrasze - dr. woj. 668 o dł. ok. 2,90 km.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1922B Jedwabne - Bronaki - Pietrasze - dr. woj. 668 o dł. ok. 2,90 km (szczegóły - Dane wyjściowe do projektowania) Przy projektowaniu należy przyjąć: klasę drogi L i kategorie ruchu KR2..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1923B Kotowo - Plac - Kotowo Stare - Choszczewo - do dr. 1962B na odcinku Kotowo - Plac - Kotowo Stare o dł. ok. 1,76 km.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1923B Kotowo - Plac - Kotowo Stare - Choszczewo - do dr. 1962B na odcinku Kotowo - Plac - Kotowo Stare o dł. ok. 1,76 km (szczegóły - Dane wyjściowe do projektowania) Przy projektowaniu należy przyjąć: klasę drogi L i kategorie ruchu KR2..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Data powstania: wtorek, 16 kwi 2013 14:19
Data opublikowania: wtorek, 16 kwi 2013 14:42
Data przejścia do archiwum: wtorek, 30 kwi 2013 13:37
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 4501 razy