BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakup znaków drogowych z dostawą na bazę ZDP w Łomży, transportem wykonawcy.

Numer ogłoszenia: 147766 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży , ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup znaków drogowych z dostawą na bazę ZDP w Łomży, transportem wykonawcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków drogowych, transportem wykonawcy na bazę ZDP w Łomży, ul. Poligonowa 30. Znaki drogowe tj.: 1)A-7 II generacja, wymiar 900 mm, w ilości 200 szt, 2)B-36, wymiar 800 mm, w ilości 10 szt, 3)B-1, wymiar 800 mm, w ilości 30 szt, 4)D-1, wymiar 600x600 mm, w ilości 30 szt, 5)D-42, wymiar 1200x530 mm, w ilości 50 szt, 6)D-43, wymiar 1200x530 mm, w ilości 50 szt, 7)E-4 (bez symbolu) 1=1,20 m, wymiar 1200x350, w ilości 30 szt, 8)E-4 (bez symbolu) 1=1,40 m, wymiar 1400x350, w ilości 30 szt, 9)E-4 (bez symbolu) 1=1,80 m, wymiar 1800x350, w ilości 10 szt, 10)E-4 (bez symbolu) 1=2,20 m, wymiar 2200x350, w ilości 10 szt, 11)E-17a (bez symbolu) 1=1,20 m, wymiar 1200x530 w ilości 40 szt, 12)E-17a (bez symbolu) 1=1,40 m, wymiar 1400x530, w ilości 30 szt, 13)E-17a (bez symbolu) 1=1,60 m, wymiar 1600x530, w ilości 30 szt, 14)E-17a (bez symbolu) 1=1,80 m, wymiar 1800x530, w ilości 20 szt, 15)E-17a (bez symbolu) 1=2,00 m, wymiar 2000x530, w ilości 10 szt, 16)E-17a (bez symbolu) 1=2,20 m, wymiar 2200x530, w ilości 10 szt, 17)T-1 (bez cyfr), wymiar poniżej 0,4 m2, w ilości 10 szt, 18)T-2 (bez cyfr), wymiar poniżej 0,4 m2, w ilości 10 szt, 19)T-6 (bez symbolu), wymiar poniżej 0,4 m2, w ilości 20 szt, 20)U-3c, wymiar 3000x600 mm w ilości 4 szt, 21)U-3a, wymiar 600x600 mm w ilości 10 szt, 22)U-3b, wymiar 600x600 mm w ilości 10 szt, 23)U-3d, wymiar 3000x600 mm w ilości 4 szt, 24)U-9b, wymiar 500x1250 mm w ilości 10 szt, 25)U-9a, wymiar 500x1250 mm w ilości 10 szt, 26)Uchwyty do mocowania znaków drogowych, w ilości 1000 szt. 27)Słupki 3,5 mb do znakowania pionowego fi 60, w ilości 100 szt, 28)Słupki 3 mb do znakowania pionowego fi 60, w ilości 50 szt. Wymagania dotyczące zamawianych znaków: - wielkość średnia, - krawędzie podwójnie gięte, - podkład z blachy ocynkowanej zabezpieczony z tyłu farbą antykorozyjną do powierzchni ocynkowanych, - lico znaku z folii odblaskowej I generacji (z wyjątkiem znaku A-7 - lico znaku z folii odblaskowej II generacji), - sposób mocowania znaków A, B, D, E - śrubami M-8 o długości l=4cm na szynach prowadzących, umożliwiających dopasowanie do różnych rozstawów mocowań. Zamawiane znaki i tablice muszą być wykonane zgodnie z załącznikami nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 4 lipca 2008r zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181, z późn. zm. ). Wykonawca udzieli zamawiającemu 24-miesięcznej gwarancji na zakupione znaki drogowe.Zgodnie z art, 30 ust. 4 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który w swojej ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp). 2.Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9 - Znaki drogowe 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie dotyczące warunków udziału w postępowaniu złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie dotyczące warunków udziału w postępowaniu złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie dotyczące warunków udziału w postępowaniu złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie dotyczące warunków udziału w postępowaniu złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie dotyczące warunków udziału w postępowaniu złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniona i podpisana oferta- wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1). Pełnomocnictwo (w przypadku podmiotów występujących wspólnie). 2). W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty określone w pkt. IX ust. 1 pkt. 1,2,3tj: 1) Oświadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp- wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ . 2) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3) Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Pzp) (tj Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz 759 z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. SIWZ muszą być złożone dla każdego z nich przy czym pozostałe wspólnie tj; Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg. wzoru: załącznik nr 3 do SIWZ, zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.. Zamawiający żądać będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Dokumenty w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów: Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4.Dokument o którym mowa w pkt IX ust. 6 SIWZ tj; nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa tj; nie otwarto jego liwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy jest dopuszczalna, o ile nie jest zmianą umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem ust.1. 1. Zmiana umowy jest dopuszczalna jeśli wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a w szczególności: 1)zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy. 2)urzędowa zmiana stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, p. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, p. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 15 kwi 2013 14:25
Data opublikowania: poniedziałek, 15 kwi 2013 14:38
Data przejścia do archiwum: piątek, 26 kwi 2013 08:10
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 2480 razy