Przetarg nieograniczony na dostawę tablic rejestracyjnych
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Starostwo Powiatowe w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18 – 400 Łomża, woj. podlaskie
tel. (86) 215 69 04, fax. (86) 215 69 04
e-mail: starosta.blm@powiatypolskie.pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2013-2015 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łomży
CPV 30.19.50.00 – 2 Tablice
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łomży na lata 2013-2015, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.).
Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Łomży na lata 2013 - 2015 w poniższych ilościach:
1. Tablice samochodowe zwykłe – 10 000 kpl.
2. Tablice samochodowe indywidualne – 15 kpl.
3. Tablice motocyklowe – 750 szt.
4. Tablice ciągnikowe zwykłe – 2 200 szt.
5. Tablice motorowerowe zwykłe – 1 100 szt.
6. Tablice zabytkowe – 5 kpl.
7. Tablice samochodowe - wtórniki tablic samochodowych – 100 kpl.
8. Tablice do przyczep – 1 500 szt.
Ostateczna wielkość dostawy może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej:
www.powiatlomzynski.pl/bip
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających w rozumieniu art.67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Terminy wykonania zamówienia :
styczeń 2013 r. – grudzień 2015 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: nie dotyczy
2. Wiedza i doświadczenie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej trzech dostaw o wartości co najmniej 500 000,00 PLN, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, nazwy przedmiotu zamówienia, nazwy odbiorcy zamówienia, terminu realizacji - (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały należycie wykonane.
3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 2 do SIWZ).
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: nie dotyczy
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 2 do SIWZ).
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w STAROSTWIE POWIATOWYM w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Łomży (pokój Nr 304), nie później niż do dnia 7.12.2012 r. do godz. 10.00
Otwarcie ofert nastąpi:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w STAROSTWIE POWIATOWYM w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża (w sali nr 308) w dniu 7.12.2012 r. o godz. 11.00
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w oparciu o kryterium: cena - 100%
Termin związania ofertą : 30 dni od terminu składania ofert
Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2013-2015 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łomży
CPV 30.19.50.00 – 2 Tablice
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łomży na lata 2013-2015, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.).
Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Łomży na lata 2013 - 2015 w poniższych ilościach:
1. Tablice samochodowe zwykłe – 10 000 kpl.
2. Tablice samochodowe indywidualne – 15 kpl.
3. Tablice motocyklowe – 750 szt.
4. Tablice ciągnikowe zwykłe – 2 200 szt.
5. Tablice motorowerowe zwykłe – 1 100 szt.
6. Tablice zabytkowe – 5 kpl.
7. Tablice samochodowe - wtórniki tablic samochodowych – 100 kpl.
8. Tablice do przyczep – 1 500 szt.
Ostateczna wielkość dostawy może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej:
www.powiatlomzynski.pl/bip
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających w rozumieniu art.67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Terminy wykonania zamówienia :
styczeń 2013 r. – grudzień 2015 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: nie dotyczy
2. Wiedza i doświadczenie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej trzech dostaw o wartości co najmniej 500 000,00 PLN, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, nazwy przedmiotu zamówienia, nazwy odbiorcy zamówienia, terminu realizacji - (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały należycie wykonane.
3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 2 do SIWZ).
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: nie dotyczy
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 2 do SIWZ).
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w STAROSTWIE POWIATOWYM w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Łomży (pokój Nr 304), nie później niż do dnia 7.12.2012 r. do godz. 10.00
Otwarcie ofert nastąpi:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w STAROSTWIE POWIATOWYM w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża (w sali nr 308) w dniu 7.12.2012 r. o godz. 11.00
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w oparciu o kryterium: cena - 100%
Termin związania ofertą : 30 dni od terminu składania ofert
Pliki do pobrania:
- SIWZ (doc) 30 lis 2012 12:56
- Zał. Nr 1 - Oferta (doc) 30 lis 2012 12:57
- Zał. Nr 2 - Oświadczenie wykonawcy (doc) 30 lis 2012 12:58
- Zał. Nr 3 - Oświadczenie wykonawcy (doc) 30 lis 2012 12:59
- Zał. Nr 4 - Wykaz dostaw świadczonych w okresie ostatnich 3 lat (doc) 30 lis 2012 13:00
- Zał. Nr 5 - Umowa (doc) 30 lis 2012 13:01