Przetarg nieograniczony - Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu "Razem ku samodzielności..."
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Łomża: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 234042 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 215 69 42, faks (086) 215 69 70.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiatlomzynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społePrzedmiotem zamówienia zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu w trzech terminach: 1) Pierwszy wyjazd zorganizowany dla 22 osób niepełnosprawnych oraz ok.10 opiekunów, w tym 2 osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku inwalidzkim- powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 15.08.2012 a zakończyć nie później niż 02.09.2012. Pobyt uczestników zaplanowano na 10 dni. 2) Drugi turnus obejmuje ok. 35 osób niepełnosprawnych oraz ok. 6 opiekunów w tym 2 osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku inwalidzkim - powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 15.08.2012 a zakończyć nie później niż 14.09.2012. Pobyt uczestników zaplanowano na 10 dni. 3) Trzeci turnus obejmuje ok. 19 osób niepełnosprawnych oraz ok. 2 opiekunów i powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 17.09.2012 a zakończyć nie później niż 01.10.2012. Pobyt uczestników zaplanowano na 10 dni. Zamawiający zastrzega, iż może ulec niewielkiej zmianie liczba uczestników i opiekunów na każdym z wyjazdów. Wykonawca będący organizatorem wyjazdu musi zapewnić dla każdego uczestnika: 1. Dojazd: Zorganizowanie transportu autokarowego uczestników turnusu z Łomży do miejscowości, w której położony jest ośrodek oraz przywozu uczestników z ośrodka do Łomży po zakończeniu turnusu. Zamawiający wymaga, aby transport odbywał się w pojazdach wyposażonych w klimatyzację, wc i system nagłośnienia, mogących w lukach bagażowych przewozić wózki inwalidzkie oraz na zasadach i wymogach określonych w odrębnych przepisach regulujących transport drogowy osób. Zamawiający wymaga aby w dniu przyjazdu do ośrodka uczestnicy otrzymali przynajmniej jeden ciepły posiłek. 2. Usługi rehabilitacyjne i medyczne: 1)Realizację indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych, w szczególności z dysfunkcjami: narządu ruchu, w tym osoby poruszające się na wózku inwalidzkim, układu krążenia, układu oddechowego, upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, schorzenia neurologiczne, układu oddechowego, narządu wzroku, schorzeń laryngologicznych, choroby narządów wydzielania wewnętrznego, z cukrzycą. 2)Badanie lekarskie na początku (zakończone m.in. wskazaniem rodzaju zabiegów rehabilitacyjnych) i na końcu turnusu dotyczy niepełnosprawnych uczestników projektu. 3)Ilość zabiegów dla osób niepełnosprawnych: przemiennie ( co drugi dzień) - trzy zabiegi rehabilitacyjne dziennie wg zaleceń lekarza oraz pięć zabiegów rehabilitacyjnych dziennie wg zaleceń lekarza zorganizowane w ten sposób że pierwszego dnia odbywają się 3 zabiegi, drugiego 5 zabiegów trzeciego dnia znów 3 zabiegi natomiast kolejnego 5 zabiegów itd. dotyczy niepełnosprawnych uczestników turnusu, uwzględniające rodzaj niepełnosprawności lub rodzaj dysfunkcji albo schorzeń uczestników turnusu, nie mniej niż 6 dni zabiegowych. Ilość zabiegów dla opiekunów: 3 zabiegi dziennie 4)Całodobową opiekę medyczną. 5)Kadrę gwarantującą prawidłową realizację programu turnusu w zakresie świadczenia usług rehabilitacyjnych i medycznych, w tym opiekuna odpowiedzialnego za koordynację pobytu grupy na turnusie. 6)Zaplecze do prowadzenia zajęć mających na celu poprawę psychofizycznej sprawności uczestników oraz do przeprowadzenia zabiegów fizjoterapeutycznych. 3.Odpowiednie warunki lokalowe : 1)Zorganizowanie turnusu w ośrodku, który spełnia następujące warunki: a)ośrodek ten musi znajdować się w Polsce nad morzem, b)ośrodek ten musi być usytuowany w odległości nie większej niż 400 metrów od plaży, z płaskim dojściem do plaży (dojście również powinno być nie dłuższe niż 300 metrów), umożliwiającym dotarcie do niej osobom niepełnosprawnym ruchowo, w tym poruszającym się na wózku inwalidzkim, c)pomieszczenia, infrastruktura i otoczenie (teren) są dostępne dla osób niepełnosprawnych ze schorzeniami wymienionymi w punkcie Usługi rehabilitacyjne i medyczne: opisu przedmiotu zamówienia (a zwłaszcza dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich), oraz zapewniają bezpieczne i samodzielne użytkowanie 2)Ośrodek przyjmujący osoby niepełnosprawne na indywidualne zajęcia rehabilitacyjne musi posiadać wpis do rejestru ośrodków, o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z dnia 11 grudnia 2007r.). Zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych w tym o programie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych, w którym będą uczestniczyć osoby z dysfunkcjami lub schorzeniami, określonymi w punkcie 2. 3)Wykonawca jest odpowiedzialny za opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka. 4)Zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu na terenie jednego ośrodka, w standardowo wyposażonych dwuosobowych (tak aby osoby z opiekunami były zakwaterowane w pokojach dwuosobowych) i trzyosobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym (podczas turnusu I i II zamawiający wymaga aby wykonawca zabezpieczył po 2 pokoje dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim). 5)Wyposażenie pokoi w telewizor, radio, czajnik oraz ręczniki. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji na terenie ośrodka celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym. 4. Wyżywienie: 1)Całodzienne wyżywienie w stołówce znajdującej się na terenie ośrodka - śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. 2)Zamawiający wymaga aby Wykonawca zabezpieczał 1 litr wody mineralnej butelkowej dla każdego uczestnika na każdy dzień 3)Dokonanie rekompensaty za śniadanie w dniu rozpoczęcia zajęć dla każdego uczestnika i opiekuna w formie zamiennika na ognisko z produktami grillowanymi (np. kiełbasa, karkówka) a w przypadku złej pogody spotkanie całej grupy np. na świetlicy itp. w ustalonym wspólnie z opiekunem grupy terminie (wraz z zapewnieniem cateringu, będącego rekompensatą za śniadanie w dniu rozpoczęcia turnusu). 4)Dokonanie rekompensaty za kolację w dniu zakończenia wyjazdu dla każdego uczestnika i opiekuna w formie zapewnienia suchego prowiantu na czas podróży. 5. Program integracji społecznej: 1)Nieodpłatny program integracji społecznej, obejmujący m.in. spotkania integracyjne (w tym wieczorek zapoznawczy), ogniska z grillowaniem, zabawy taneczne, dyskoteki, gry i zabawy ruchowe, konkursy, co najmniej dwie wycieczki lokalne oraz innego typu atrakcje miejscowe, z poczęstunkiem odpowiednim do typu organizowanej imprezy. 2)Nieodpłatne korzystanie z bazy wypoczynkowo-rekreacyjnej ośrodka (pożądane na terenie ośrodka boisko sportowe, siłownia, sala fitness). 3)Zorganizowanie co najmniej 1 wycieczki autokarowej poza miejscowość, w której odbywają się indywidualne zajęcia rehabilitacyjne (do miejsca atrakcyjnego turystycznie) z uwzględnieniem wynajmu autokaru i przewodnika oraz wszystkich kosztów związanych ze zorganizowaniem wycieczki. 6. Ubezpieczenie: Ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika i opiekuna obejmujące dojazd uczestników z Łomży do miejsca odbywania się zajęć rehabilitacyjnych oraz dojazd z miejsca odbywania się zajęć rehabilitacyjnych do Łomży, całodobowy pobyt na indywidualnych zajęciach rehabilitacyjnych i wycieczce autokarowej, na kwotę nie niższą niż 10 000 zł na jedną osobę. 7. Dodatkowe wymagania: 1)Niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania turnusu rehabilitacyjnego przez jego uczestnika. W takim przypadku koszt pobytu na turnusie Wykonawca przelicza w wysokości proporcjonalnej do rzeczywistej liczby dni pobytu uczestnika na turnusie. 2)Przedłożenie Zamawiającemu - w terminie do 14 dni od przeprowadzenia turnusu - informacji o przebiegu turnusu rehabilitacyjnego sporządzonej oddzielnie dla każdego uczestnika na druku którego wzór dostarczy Zamawiający. 3)Zapewnienie nieodpłatnego pobytu opiekuna każdej grupy wyznaczonego przez Zamawiającego przez cały czas trwania indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych wraz z jego zakwaterowaniem (w 1-osobowym pokoju), wyżywieniem, ubezpieczeniem NNW i opłatą uzdrowiskową,klimatyczną. 4)Promowanie EFS, poprzez zamieszczenie w widocznych miejscach, z których korzystać będą uczestnicy turnusu plakatów informacyjnych oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej turnusu w tym z przebiegu zajęć rehabilitacyjnych oraz zdjęć dokumentujących sposób promowania projektu (na płycie CD). Plakaty zostaną przekazane Wykonawcy po zawarciu umowy. 5)Ochronę danych osobowych na zasadach określonych w umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. cznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują ośrodkiem spełniającym wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
program indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmniejszenia się liczby uczestników turnusu, wysokość wynagrodzenia zostanie obniżona proporcjonalnie do zmniejszenia się zakresu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiatlomzynski.pl, www.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, 18-400 Łomża ul. Szosa Zambrowska 1/27..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, 18-400 Łomża ul. Szosa Zambrowska 1/27. w sekretariacie pok. 209.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałania ,Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Działanie 7.1 Priorytet VII. - Projekt Razem ku samodzielności- Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierwszy wyjazd zorganizowany dla 22 osób niepełnosprawnych oraz ok.10 opiekunów, w tym 2 osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku inwalidzkim- powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 15.08.2012 a zakończyć nie później niż 02.09.2012. Pobyt uczestników zaplanowano na 10 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drugi turnus obejmuje ok. 35 osób niepełnosprawnych oraz ok. 6 opiekunów w tym 2 osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku inwalidzkim - powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 15.08.2012 a zakończyć nie później niż 14.09.2012. Pobyt uczestników zaplanowano na 10 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzeci turnus obejmuje ok. 19 osób niepełnosprawnych oraz ok. 2 opiekunów i powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 17.09.2012 a zakończyć nie później niż 01.10.2012. Pobyt uczestników zaplanowano na 10 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Edward Jarota
Dyrektor PCPR Łomża
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 215 69 42, faks (086) 215 69 70.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiatlomzynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społePrzedmiotem zamówienia zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu w trzech terminach: 1) Pierwszy wyjazd zorganizowany dla 22 osób niepełnosprawnych oraz ok.10 opiekunów, w tym 2 osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku inwalidzkim- powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 15.08.2012 a zakończyć nie później niż 02.09.2012. Pobyt uczestników zaplanowano na 10 dni. 2) Drugi turnus obejmuje ok. 35 osób niepełnosprawnych oraz ok. 6 opiekunów w tym 2 osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku inwalidzkim - powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 15.08.2012 a zakończyć nie później niż 14.09.2012. Pobyt uczestników zaplanowano na 10 dni. 3) Trzeci turnus obejmuje ok. 19 osób niepełnosprawnych oraz ok. 2 opiekunów i powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 17.09.2012 a zakończyć nie później niż 01.10.2012. Pobyt uczestników zaplanowano na 10 dni. Zamawiający zastrzega, iż może ulec niewielkiej zmianie liczba uczestników i opiekunów na każdym z wyjazdów. Wykonawca będący organizatorem wyjazdu musi zapewnić dla każdego uczestnika: 1. Dojazd: Zorganizowanie transportu autokarowego uczestników turnusu z Łomży do miejscowości, w której położony jest ośrodek oraz przywozu uczestników z ośrodka do Łomży po zakończeniu turnusu. Zamawiający wymaga, aby transport odbywał się w pojazdach wyposażonych w klimatyzację, wc i system nagłośnienia, mogących w lukach bagażowych przewozić wózki inwalidzkie oraz na zasadach i wymogach określonych w odrębnych przepisach regulujących transport drogowy osób. Zamawiający wymaga aby w dniu przyjazdu do ośrodka uczestnicy otrzymali przynajmniej jeden ciepły posiłek. 2. Usługi rehabilitacyjne i medyczne: 1)Realizację indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych, w szczególności z dysfunkcjami: narządu ruchu, w tym osoby poruszające się na wózku inwalidzkim, układu krążenia, układu oddechowego, upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, schorzenia neurologiczne, układu oddechowego, narządu wzroku, schorzeń laryngologicznych, choroby narządów wydzielania wewnętrznego, z cukrzycą. 2)Badanie lekarskie na początku (zakończone m.in. wskazaniem rodzaju zabiegów rehabilitacyjnych) i na końcu turnusu dotyczy niepełnosprawnych uczestników projektu. 3)Ilość zabiegów dla osób niepełnosprawnych: przemiennie ( co drugi dzień) - trzy zabiegi rehabilitacyjne dziennie wg zaleceń lekarza oraz pięć zabiegów rehabilitacyjnych dziennie wg zaleceń lekarza zorganizowane w ten sposób że pierwszego dnia odbywają się 3 zabiegi, drugiego 5 zabiegów trzeciego dnia znów 3 zabiegi natomiast kolejnego 5 zabiegów itd. dotyczy niepełnosprawnych uczestników turnusu, uwzględniające rodzaj niepełnosprawności lub rodzaj dysfunkcji albo schorzeń uczestników turnusu, nie mniej niż 6 dni zabiegowych. Ilość zabiegów dla opiekunów: 3 zabiegi dziennie 4)Całodobową opiekę medyczną. 5)Kadrę gwarantującą prawidłową realizację programu turnusu w zakresie świadczenia usług rehabilitacyjnych i medycznych, w tym opiekuna odpowiedzialnego za koordynację pobytu grupy na turnusie. 6)Zaplecze do prowadzenia zajęć mających na celu poprawę psychofizycznej sprawności uczestników oraz do przeprowadzenia zabiegów fizjoterapeutycznych. 3.Odpowiednie warunki lokalowe : 1)Zorganizowanie turnusu w ośrodku, który spełnia następujące warunki: a)ośrodek ten musi znajdować się w Polsce nad morzem, b)ośrodek ten musi być usytuowany w odległości nie większej niż 400 metrów od plaży, z płaskim dojściem do plaży (dojście również powinno być nie dłuższe niż 300 metrów), umożliwiającym dotarcie do niej osobom niepełnosprawnym ruchowo, w tym poruszającym się na wózku inwalidzkim, c)pomieszczenia, infrastruktura i otoczenie (teren) są dostępne dla osób niepełnosprawnych ze schorzeniami wymienionymi w punkcie Usługi rehabilitacyjne i medyczne: opisu przedmiotu zamówienia (a zwłaszcza dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich), oraz zapewniają bezpieczne i samodzielne użytkowanie 2)Ośrodek przyjmujący osoby niepełnosprawne na indywidualne zajęcia rehabilitacyjne musi posiadać wpis do rejestru ośrodków, o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z dnia 11 grudnia 2007r.). Zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych w tym o programie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych, w którym będą uczestniczyć osoby z dysfunkcjami lub schorzeniami, określonymi w punkcie 2. 3)Wykonawca jest odpowiedzialny za opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka. 4)Zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu na terenie jednego ośrodka, w standardowo wyposażonych dwuosobowych (tak aby osoby z opiekunami były zakwaterowane w pokojach dwuosobowych) i trzyosobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym (podczas turnusu I i II zamawiający wymaga aby wykonawca zabezpieczył po 2 pokoje dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim). 5)Wyposażenie pokoi w telewizor, radio, czajnik oraz ręczniki. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji na terenie ośrodka celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym. 4. Wyżywienie: 1)Całodzienne wyżywienie w stołówce znajdującej się na terenie ośrodka - śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. 2)Zamawiający wymaga aby Wykonawca zabezpieczał 1 litr wody mineralnej butelkowej dla każdego uczestnika na każdy dzień 3)Dokonanie rekompensaty za śniadanie w dniu rozpoczęcia zajęć dla każdego uczestnika i opiekuna w formie zamiennika na ognisko z produktami grillowanymi (np. kiełbasa, karkówka) a w przypadku złej pogody spotkanie całej grupy np. na świetlicy itp. w ustalonym wspólnie z opiekunem grupy terminie (wraz z zapewnieniem cateringu, będącego rekompensatą za śniadanie w dniu rozpoczęcia turnusu). 4)Dokonanie rekompensaty za kolację w dniu zakończenia wyjazdu dla każdego uczestnika i opiekuna w formie zapewnienia suchego prowiantu na czas podróży. 5. Program integracji społecznej: 1)Nieodpłatny program integracji społecznej, obejmujący m.in. spotkania integracyjne (w tym wieczorek zapoznawczy), ogniska z grillowaniem, zabawy taneczne, dyskoteki, gry i zabawy ruchowe, konkursy, co najmniej dwie wycieczki lokalne oraz innego typu atrakcje miejscowe, z poczęstunkiem odpowiednim do typu organizowanej imprezy. 2)Nieodpłatne korzystanie z bazy wypoczynkowo-rekreacyjnej ośrodka (pożądane na terenie ośrodka boisko sportowe, siłownia, sala fitness). 3)Zorganizowanie co najmniej 1 wycieczki autokarowej poza miejscowość, w której odbywają się indywidualne zajęcia rehabilitacyjne (do miejsca atrakcyjnego turystycznie) z uwzględnieniem wynajmu autokaru i przewodnika oraz wszystkich kosztów związanych ze zorganizowaniem wycieczki. 6. Ubezpieczenie: Ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika i opiekuna obejmujące dojazd uczestników z Łomży do miejsca odbywania się zajęć rehabilitacyjnych oraz dojazd z miejsca odbywania się zajęć rehabilitacyjnych do Łomży, całodobowy pobyt na indywidualnych zajęciach rehabilitacyjnych i wycieczce autokarowej, na kwotę nie niższą niż 10 000 zł na jedną osobę. 7. Dodatkowe wymagania: 1)Niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania turnusu rehabilitacyjnego przez jego uczestnika. W takim przypadku koszt pobytu na turnusie Wykonawca przelicza w wysokości proporcjonalnej do rzeczywistej liczby dni pobytu uczestnika na turnusie. 2)Przedłożenie Zamawiającemu - w terminie do 14 dni od przeprowadzenia turnusu - informacji o przebiegu turnusu rehabilitacyjnego sporządzonej oddzielnie dla każdego uczestnika na druku którego wzór dostarczy Zamawiający. 3)Zapewnienie nieodpłatnego pobytu opiekuna każdej grupy wyznaczonego przez Zamawiającego przez cały czas trwania indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych wraz z jego zakwaterowaniem (w 1-osobowym pokoju), wyżywieniem, ubezpieczeniem NNW i opłatą uzdrowiskową,klimatyczną. 4)Promowanie EFS, poprzez zamieszczenie w widocznych miejscach, z których korzystać będą uczestnicy turnusu plakatów informacyjnych oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej turnusu w tym z przebiegu zajęć rehabilitacyjnych oraz zdjęć dokumentujących sposób promowania projektu (na płycie CD). Plakaty zostaną przekazane Wykonawcy po zawarciu umowy. 5)Ochronę danych osobowych na zasadach określonych w umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. cznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują ośrodkiem spełniającym wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
program indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmniejszenia się liczby uczestników turnusu, wysokość wynagrodzenia zostanie obniżona proporcjonalnie do zmniejszenia się zakresu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiatlomzynski.pl, www.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, 18-400 Łomża ul. Szosa Zambrowska 1/27..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, 18-400 Łomża ul. Szosa Zambrowska 1/27. w sekretariacie pok. 209.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałania ,Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Działanie 7.1 Priorytet VII. - Projekt Razem ku samodzielności- Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierwszy wyjazd zorganizowany dla 22 osób niepełnosprawnych oraz ok.10 opiekunów, w tym 2 osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku inwalidzkim- powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 15.08.2012 a zakończyć nie później niż 02.09.2012. Pobyt uczestników zaplanowano na 10 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drugi turnus obejmuje ok. 35 osób niepełnosprawnych oraz ok. 6 opiekunów w tym 2 osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku inwalidzkim - powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 15.08.2012 a zakończyć nie później niż 14.09.2012. Pobyt uczestników zaplanowano na 10 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności-Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzeci turnus obejmuje ok. 19 osób niepełnosprawnych oraz ok. 2 opiekunów i powinien się odbyć nie wcześniej niż od dnia 17.09.2012 a zakończyć nie później niż 01.10.2012. Pobyt uczestników zaplanowano na 10 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Edward Jarota
Dyrektor PCPR Łomża
Pliki do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (doc) 4 lip 2012 11:45