BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony - Wybór kadry zarządzającej projektem: Spółdzielnia socjalna - szansą na lepsze jutro.

Łomża: Wybór kadry zarządzającej projektem: Spółdzielnia socjalna - szansą na lepsze jutro.
Numer ogłoszenia: 333469 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Szosa Zambrowskiego 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156904, faks 086 2156904.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlomzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry zarządzającej projektem: Spółdzielnia socjalna - szansą na lepsze jutro..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór kierownika projektu (cześć 1), asystenta merytorycznego (cześć 2) w Zespole Zarządzającym Projektu Spółdzielnia socjalna - szansą na lepsze jutro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Oświadczenie wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Uczestniczyli w wykonywaniu co najmniej jednego projektu dotyczącego utworzenia spółdzielni socjalnej/ych finansowanego z EFS w szczególności z POKL (Znajomość zasad i rozliczania tego typu projektów w procedurach przewidzianych w POKL).

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


o Oświadczenie wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Kierownik projektu: Dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada: wykształcenie wyższe magisterskie, co najmniej 6-letnie doświadczenie pracy przy projektach finansowanych z UE, doświadczenie w co najmniej jednym projekcie dotyczącym utworzenia spółdzielni socjalnej/ych finansowanym z EFS w szczególności z POKL (Znajomość zasad i rozliczania tego typu projektów w procedurach przewidzianych w POKL), dyspozycyjność 7 dni w tygodniu, znajomość zasad kwalifikowalności wydatków i zasad systemu sprawozdawczości przy realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, umiejętność zarządzania czasem, samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, komunikatywność, dyspozycyjność - praca na umowę zlecenie średnio 80 godzin miesięcznie, łatwość przyswajania wiedzy, gotowość do ustawicznego kształcenia, odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań. Asystent merytoryczny Dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada: wykształcenie na poziomie licencjata/inżyniera, co najmniej 2- letnie doświadczenie pracy przy projektach finansowanych z UE, doświadczenie w co najmniej jednym projekcie dotyczącym utworzenia spółdzielni socjalnej/ych finansowanym z EFS w szczególności z POKL (Znajomość zasad i rozliczania tego typu projektów w procedurach przewidzianych w POKL), znajomość zasad kwalifikowalności wydatków i zasad systemu sprawozdawczości przy realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -kserokopie szkoleń, biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, umiejętność zarządzania czasem, samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, komunikatywność, dyspozycyjność - praca na umowę zlecenie średnio 80 godzin miesięcznie, łatwość przyswajania wiedzy, gotowość do ustawicznego kształcenia, odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


o Oświadczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

CV osób, które będą wykonywać zamówienie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe 18-400 Łomżaul. Szosa Zambrowska 1/27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 18-400 Łomża ul. Szosa Zambrowska 1/27 p. 323.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Poddziałanie 7.2.2 - Wsparcie ekonomii społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: Kierownik projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kierownik Projektu: równościowe zarządzanie projektem ;koordynacja działań w zakresie planowania organizacji merytorycznej i finansowej oraz jego poszczególnych działań, monitoring i kontrola realizacji projektu i uczestników ,reprezentowanie na zewnątrz. Bieżące kontakty z IP i uczestnikami. Nadzór na szkoleniami, doradztwem i wsparciem w ramach projektu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Asystent merytoryczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent/-ka merytoryczny/-a: bieżące kontakty z uczestnikami ,przyjmowanie wniosków uczestników, przygotowanie umów i form wsparcia, przygotowanie i wydawanie zaświadczeń, rejestry uczestników, umów i zaświadczeń, prowadzenie i aktualizowanie bazy uczestników, bieżący monitoring działań i ewaluacja. Organizacja i przebieg szkoleń oraz doradztwa, ewaluacja bloku szkoleniowego, realizacja zakupów zaplanowanych w budżecie projektu. PEFS,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 15 gru 2011 22:52
Data opublikowania: czwartek, 15 gru 2011 23:17
Data edycji: czwartek, 15 gru 2011 23:30
Data przejścia do archiwum: wtorek, 27 gru 2011 09:08
Opublikował(a): RGSP
Zaakceptował(a): RGSP
Artykuł był czytany: 2481 razy
Ilość edycji: 1