Przetarg nieograniczony - Wybór kadry zarządzającej projektem: Spółdzielnia socjalna - szansą na lepsze jutro.
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Łomża: Wybór kadry zarządzającej projektem: Spółdzielnia socjalna - szansą na lepsze jutro.
Numer ogłoszenia: 333469 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Szosa Zambrowskiego 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156904, faks 086 2156904.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlomzynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry zarządzającej projektem: Spółdzielnia socjalna - szansą na lepsze jutro..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór kierownika projektu (cześć 1), asystenta merytorycznego (cześć 2) w Zespole Zarządzającym Projektu Spółdzielnia socjalna - szansą na lepsze jutro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Uczestniczyli w wykonywaniu co najmniej jednego projektu dotyczącego utworzenia spółdzielni socjalnej/ych finansowanego z EFS w szczególności z POKL (Znajomość zasad i rozliczania tego typu projektów w procedurach przewidzianych w POKL).
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Kierownik projektu: Dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada: wykształcenie wyższe magisterskie, co najmniej 6-letnie doświadczenie pracy przy projektach finansowanych z UE, doświadczenie w co najmniej jednym projekcie dotyczącym utworzenia spółdzielni socjalnej/ych finansowanym z EFS w szczególności z POKL (Znajomość zasad i rozliczania tego typu projektów w procedurach przewidzianych w POKL), dyspozycyjność 7 dni w tygodniu, znajomość zasad kwalifikowalności wydatków i zasad systemu sprawozdawczości przy realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, umiejętność zarządzania czasem, samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, komunikatywność, dyspozycyjność - praca na umowę zlecenie średnio 80 godzin miesięcznie, łatwość przyswajania wiedzy, gotowość do ustawicznego kształcenia, odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań. Asystent merytoryczny Dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada: wykształcenie na poziomie licencjata/inżyniera, co najmniej 2- letnie doświadczenie pracy przy projektach finansowanych z UE, doświadczenie w co najmniej jednym projekcie dotyczącym utworzenia spółdzielni socjalnej/ych finansowanym z EFS w szczególności z POKL (Znajomość zasad i rozliczania tego typu projektów w procedurach przewidzianych w POKL), znajomość zasad kwalifikowalności wydatków i zasad systemu sprawozdawczości przy realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -kserokopie szkoleń, biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, umiejętność zarządzania czasem, samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, komunikatywność, dyspozycyjność - praca na umowę zlecenie średnio 80 godzin miesięcznie, łatwość przyswajania wiedzy, gotowość do ustawicznego kształcenia, odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
CV osób, które będą wykonywać zamówienie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe 18-400 Łomżaul. Szosa Zambrowska 1/27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 18-400 Łomża ul. Szosa Zambrowska 1/27 p. 323.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Poddziałanie 7.2.2 - Wsparcie ekonomii społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: Kierownik projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kierownik Projektu: równościowe zarządzanie projektem ;koordynacja działań w zakresie planowania organizacji merytorycznej i finansowej oraz jego poszczególnych działań, monitoring i kontrola realizacji projektu i uczestników ,reprezentowanie na zewnątrz. Bieżące kontakty z IP i uczestnikami. Nadzór na szkoleniami, doradztwem i wsparciem w ramach projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Asystent merytoryczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent/-ka merytoryczny/-a: bieżące kontakty z uczestnikami ,przyjmowanie wniosków uczestników, przygotowanie umów i form wsparcia, przygotowanie i wydawanie zaświadczeń, rejestry uczestników, umów i zaświadczeń, prowadzenie i aktualizowanie bazy uczestników, bieżący monitoring działań i ewaluacja. Organizacja i przebieg szkoleń oraz doradztwa, ewaluacja bloku szkoleniowego, realizacja zakupów zaplanowanych w budżecie projektu. PEFS,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Szosa Zambrowskiego 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156904, faks 086 2156904.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlomzynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry zarządzającej projektem: Spółdzielnia socjalna - szansą na lepsze jutro..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór kierownika projektu (cześć 1), asystenta merytorycznego (cześć 2) w Zespole Zarządzającym Projektu Spółdzielnia socjalna - szansą na lepsze jutro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Uczestniczyli w wykonywaniu co najmniej jednego projektu dotyczącego utworzenia spółdzielni socjalnej/ych finansowanego z EFS w szczególności z POKL (Znajomość zasad i rozliczania tego typu projektów w procedurach przewidzianych w POKL).
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Kierownik projektu: Dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada: wykształcenie wyższe magisterskie, co najmniej 6-letnie doświadczenie pracy przy projektach finansowanych z UE, doświadczenie w co najmniej jednym projekcie dotyczącym utworzenia spółdzielni socjalnej/ych finansowanym z EFS w szczególności z POKL (Znajomość zasad i rozliczania tego typu projektów w procedurach przewidzianych w POKL), dyspozycyjność 7 dni w tygodniu, znajomość zasad kwalifikowalności wydatków i zasad systemu sprawozdawczości przy realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, umiejętność zarządzania czasem, samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, komunikatywność, dyspozycyjność - praca na umowę zlecenie średnio 80 godzin miesięcznie, łatwość przyswajania wiedzy, gotowość do ustawicznego kształcenia, odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań. Asystent merytoryczny Dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada: wykształcenie na poziomie licencjata/inżyniera, co najmniej 2- letnie doświadczenie pracy przy projektach finansowanych z UE, doświadczenie w co najmniej jednym projekcie dotyczącym utworzenia spółdzielni socjalnej/ych finansowanym z EFS w szczególności z POKL (Znajomość zasad i rozliczania tego typu projektów w procedurach przewidzianych w POKL), znajomość zasad kwalifikowalności wydatków i zasad systemu sprawozdawczości przy realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -kserokopie szkoleń, biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, umiejętność zarządzania czasem, samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, komunikatywność, dyspozycyjność - praca na umowę zlecenie średnio 80 godzin miesięcznie, łatwość przyswajania wiedzy, gotowość do ustawicznego kształcenia, odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
CV osób, które będą wykonywać zamówienie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe 18-400 Łomżaul. Szosa Zambrowska 1/27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 18-400 Łomża ul. Szosa Zambrowska 1/27 p. 323.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Poddziałanie 7.2.2 - Wsparcie ekonomii społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: Kierownik projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kierownik Projektu: równościowe zarządzanie projektem ;koordynacja działań w zakresie planowania organizacji merytorycznej i finansowej oraz jego poszczególnych działań, monitoring i kontrola realizacji projektu i uczestników ,reprezentowanie na zewnątrz. Bieżące kontakty z IP i uczestnikami. Nadzór na szkoleniami, doradztwem i wsparciem w ramach projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Asystent merytoryczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent/-ka merytoryczny/-a: bieżące kontakty z uczestnikami ,przyjmowanie wniosków uczestników, przygotowanie umów i form wsparcia, przygotowanie i wydawanie zaświadczeń, rejestry uczestników, umów i zaświadczeń, prowadzenie i aktualizowanie bazy uczestników, bieżący monitoring działań i ewaluacja. Organizacja i przebieg szkoleń oraz doradztwa, ewaluacja bloku szkoleniowego, realizacja zakupów zaplanowanych w budżecie projektu. PEFS,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Pliki do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (doc) 15 gru 2011 23:16