BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg na zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych, warsztatów szkoleniowych dla grupy wsparcia

Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych, warsztatów szkoleniowych dla grupy wsparcia, szkolenia dla osób objętych projektem w ramach projektu systemowego Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 176192 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 215 69 42, faks (086) 215 69 70.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiatlomzynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych, warsztatów szkoleniowych dla grupy wsparcia, szkolenia dla osób objętych projektem w ramach projektu systemowego Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Indywidualnych Zajęć Rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych. Czas trwania: 7 dni Liczba uczestników: 20 osób niepełnosprawnych + 5 opiekunów Termin: sierpień - wrzesień 2010r. Wymagania obejmują: miejsce atrakcyjne turystycznie np. Pomorze. Ośrodek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: zabiegi rehabilitacyjne oraz organizację czasu wolnego, zakwaterowanie uczestników i opiekunów, pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) uczestników i opiekunów, transport uczestników z Łomży do miejsca turnusu oraz powrót, opiekun grupy, listy obecności, ankiety ewaluacyjne. 2. Warsztatów szkoleniowych dla grupy wsparcia (rodzice z dziećmi niepełnosprawnymi plus otoczenie). Moduł I Czas trwania turnusu: 3 dni. Liczba uczestników turnusu: 25 dzieci + 15 rodziców. Termin: lipiec - wrzesień 2010r. Tematyka szkolenia Praca z dzieckiem niepełnosprawnym. Wykonawca powinien zapewnić: miejsce atrakcyjne turystycznie - np. Mazury, ośrodek przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, wykładowcę oraz autorski program szkoleniowy, salę szkoleniową wyposażoną w sprzęt multimedialny, zakwaterowanie uczestników, pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwa kawowa), materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika merytoryczne materiały związane z zagadnieniami omawianymi podczas szkolenia w formie papierowej, materiały umożliwiające dokonywanie notatek, długopis, certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu, transport uczestników z Łomży do miejsca szkolenia oraz powrót, organizację czasu wolnego, 2 opiekunów szkolenia, listy obecności, ankiety ewaluacyjne. Moduł II Czas trwania turnusu: 3 dni. Liczba uczestników turnusu: 25 dzieci + 15 rodziców. Termin: wrzesień - październik 2010r. Tematyka szkolenia Praca z dzieckiem niepełnosprawnym. Miejsce atrakcyjne turystycznie - np. Pomorze, ośrodek przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wykonawca powinien zapewnić: wykładowcę oraz autorski program szkoleniowy, salę szkoleniową wyposażoną w sprzęt multimedialny, zakwaterowanie uczestników, pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwa kawowa), materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika merytoryczne materiały związane z zagadnieniami omawianymi podczas szkolenia w w formie papierowej, materiały umożliwiające dokonywanie notatek, długopis, certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu, transport uczestników z Łomży do miejsca szkolenia oraz powrót, organizację czasu wolnego, 2 opiekunów szkolenia, listy obecności, ankiety ewaluacyjne. 3. Kurs gastronomiczny z elementami cateringu. Czas trwania szkolenia: 100 godz. Liczba uczestników szkolenia: 8 osób Cele: poznanie podstawowych tajników gotowania, zagadnienia związane z funkcjonowaniem zaplecza kuchennego, poznanie zasad zdrowego żywienia, zapoznanie się z przepisami systemu HACAP, poznanie tajników kuchni regionalnej, poznanie zasad nakrywania do stołu, dekorowanie potraw, zasady savoir-vivre. Wykonawca powinien zapewnić: wykładowcę oraz autorski program szkoleniowy, salę szkoleniową wyposażoną w sprzęt multimedialny, wyżywienie (obiad, przerwy kawowe), materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika merytoryczne materiały związane z zagadnieniami omawianymi podczas szkolenia w formie papierowej, materiały umożliwiające dokonywanie notatek, długopis, certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu, zajęcia praktyczne, opiekuna szkolenia, listy obecności, ankiety ewaluacyjne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9, 85.31.25.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, potwierdzający posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, w tym co najmniej 3 zamówień dotyczących aktywizacji osób niepełnosprawnych z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane - zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponuja ośrodkami, w których mozna wykonac zamówienie. Informację o ośrodkach, w którym wykonawca zamierza wykonać zamówienie opis ośrodka z podaniem: ilości miejsc noclegowych i rodzajem pokojów, odległością od Łomży, opisem sali szkoleniowej wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym ośrodkiem.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych kwalifikacji, uprawnień i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotę 100.000 złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych właściwego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
• 1 - Cena - 60
• 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20
• 3 - Baza lokalowa - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmniejszenie lub zwiększenie wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany liczby osób objętych zamówieniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiatlomzynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum pomocy Rodzinie 18-400 Łomża ul. Szosa Zambrowska 1/27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum pomocy Rodzinie 18-400 Łomża ul. Szosa Zambrowska 1/27 w sekretariacie..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 25 cze 2010 14:41
Data opublikowania: piątek, 25 cze 2010 14:43
Data przejścia do archiwum: czwartek, 24 mar 2011 08:59
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 2719 razy