Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na przebudowę drogi powiatowej nr 1967B Boguszki - Zanklewo o dł. 850,0 m (bez robót nawierzchniowych).
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Numer ogłoszenia: 136189 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży , ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1967B Boguszki - Zanklewo o dł. 850,0 m (bez robót nawierzchniowych).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlanych - drogowych, polegających na wykonaniu robót ziemnych i podbudowy z kruszywa łamanego na odc. drogi powiatowej nr 1967B od wsi Jarnuty do wsi Zanklewo (licząc od końca istniejącej nawierzchni bitumicznej) o dł. 850,0 m.
Zakres rzeczowy robót drogowych na odcinku o dł 850,0 m, o szerokości podbudowy 3,70 m obejmuje :
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw 50% kruszywa łamanego i 50% kruszywa naturalnego gr. 10cm - 3370,00 m2;
2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
3.Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (kod CPV):
45.23.31.40-2 Roboty drogowe
45.11.00.00-1 Roboty ziemne
45.23.31.23-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.11.00.00-1, 45.23.31.23-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji podobnych zamówień o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze i wartości oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się wykonaniem siłami własnymi w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat min.3 robót budowlanych o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia.
4. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6. Udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Warunkiem odbioru robót będzie posiadanie kompletnych badań laboratoryjnych (m.in. wyniki zagęszczenia, spadki poprzeczne, podłużne, równość nawierzchni podbudowy, zgodność jej z niweletą podbudowy, orzeczenie jakości kruszyw- wydane przez laboratorium uprawnione).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz. pierwszej pkt. IX SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz. pierwszej pkt. VIII SIWZ.
Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.
Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
- nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków,
- nie wnieśli wadium (jeżeli jest wymagane), w tym również na przedłużony okres związania ofertą ,
- nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. pierwszej pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą - wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty:
1.Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę oferty. Do kosztorysu należy dołączyć również stawkę 1 r-g do R i S, koszty pośrednie %, zysk do R i S oraz inne składowe, które zostały załączone w tabelce - wg wzoru: załącznik nr 6 do SIWZ.,.
2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ, 3.Oświadczenie wykonawcy o udzieleniu 36- miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 4.Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy:
a) kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) kserokopia aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych (na temat karalności wykonawcy), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 w/w ustawy (na temat karalności podmiotów zbiorowych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6. Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
b) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia.
c) stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w zakresie dróg - kserokopia uprawnień oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
Uwaga!
1. Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być na każdej stronie opatrzone klauzulą - potwierdzone za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży , ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1967B Boguszki - Zanklewo o dł. 850,0 m (bez robót nawierzchniowych).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlanych - drogowych, polegających na wykonaniu robót ziemnych i podbudowy z kruszywa łamanego na odc. drogi powiatowej nr 1967B od wsi Jarnuty do wsi Zanklewo (licząc od końca istniejącej nawierzchni bitumicznej) o dł. 850,0 m.
Zakres rzeczowy robót drogowych na odcinku o dł 850,0 m, o szerokości podbudowy 3,70 m obejmuje :
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw 50% kruszywa łamanego i 50% kruszywa naturalnego gr. 10cm - 3370,00 m2;
2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
3.Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (kod CPV):
45.23.31.40-2 Roboty drogowe
45.11.00.00-1 Roboty ziemne
45.23.31.23-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.11.00.00-1, 45.23.31.23-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji podobnych zamówień o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze i wartości oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się wykonaniem siłami własnymi w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat min.3 robót budowlanych o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia.
4. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6. Udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Warunkiem odbioru robót będzie posiadanie kompletnych badań laboratoryjnych (m.in. wyniki zagęszczenia, spadki poprzeczne, podłużne, równość nawierzchni podbudowy, zgodność jej z niweletą podbudowy, orzeczenie jakości kruszyw- wydane przez laboratorium uprawnione).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz. pierwszej pkt. IX SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz. pierwszej pkt. VIII SIWZ.
Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.
Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
- nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków,
- nie wnieśli wadium (jeżeli jest wymagane), w tym również na przedłużony okres związania ofertą ,
- nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. pierwszej pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą - wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty:
1.Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę oferty. Do kosztorysu należy dołączyć również stawkę 1 r-g do R i S, koszty pośrednie %, zysk do R i S oraz inne składowe, które zostały załączone w tabelce - wg wzoru: załącznik nr 6 do SIWZ.,.
2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ, 3.Oświadczenie wykonawcy o udzieleniu 36- miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 4.Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy:
a) kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) kserokopia aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych (na temat karalności wykonawcy), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 w/w ustawy (na temat karalności podmiotów zbiorowych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6. Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
b) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia.
c) stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w zakresie dróg - kserokopia uprawnień oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
Uwaga!
1. Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być na każdej stronie opatrzone klauzulą - potwierdzone za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 19 sie 2009 12:37
- Wzór oferty (doc) 19 sie 2009 12:38
- Oświadczenie (doc) 19 sie 2009 12:38
- Doświadczenie firmy (doc) 19 sie 2009 12:38
- Wykaz sprzętu (doc) 19 sie 2009 12:38
- Wykaz personelu (doc) 19 sie 2009 12:39
- Dane do kosztorysowania (doc) 19 sie 2009 12:40
- Wzór umowy (pdf) 19 sie 2009 12:40
- Przedmiar robót (pdf) 19 sie 2009 12:41
- Szczegółowe specyfikacje techniczne (pdf) 19 sie 2009 12:42