Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę emulsji K-1-70 oraz emulsji K-1-65
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Numer ogłoszenia: 91795 - 2009;
data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży , ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup 6 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej K-1 - 70 oraz 15 Mg emulsji K-1-65 asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej,odbieranej transportem zamawiającego, punkt odbioru emulsji- loco Łomża.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Sukcesywne dostawy 6 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej K1-70 w postaci sukcesywnych dostaw emulsji, transportem wykonawcy do m. Łomża, z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń dróg powiatowych znajdujących się na terenie powiatu łomżyńskiego.
1) Sukcesywne dostawy 15 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej K1-65 w postaci sukcesywnych dostaw emulsji, transportem wykonawcy do m. Łomża, z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń dróg powiatowych znajdujących się na terenie powiatu łomżyńskiego.
2) Lepiszcze zamawianej emulsji asfaltowej powinno spełniać wymagania warunków technicznych Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe EmA - 94 IBDiM (1994). 3) Wykonawca powinien posiadać ważną Aprobatę Techniczną na oferowany wyrób.
4) Oferowana emulsja powinna spełniać odpowiednie wymagania higieniczne.
5) Przy każdym fakturowaniu wykonawca dostarczy Deklarację Zgodności z Aprobatą Techniczną na odebraną partię materiałów.
2. Punkt odbioru emulsji asfaltowej -loco Łomża.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 Pzp.
2.Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
3. Zapewniają punkt odbioru emulsji- loco Łomża Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz.. I pkt.IX SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz. I pkt. VIII SIWZ.
Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.
Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
- nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
- nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą (w przypadku, gdy wadium jest wymagane)
- nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz.I pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą
- wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty:
1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 oraz art. 24 w/w ustawy Pzp - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ.
2.Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Kserokopia ważnej Aprobaty Technicznej 4.Kserokopia ważnego Atestu Higienicznego. 5.Oświadczenie wykonawcy, iż dysponują punktem odbioru emulsji asfaltowej -loco Łomża.
UWAGA:
1)Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2)Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania ofert na każdej stronie. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.
IV.3.4) Termin składania ofert: 18.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża p. nr 10 (świetlica).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży , ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup 6 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej K-1 - 70 oraz 15 Mg emulsji K-1-65 asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej,odbieranej transportem zamawiającego, punkt odbioru emulsji- loco Łomża.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Sukcesywne dostawy 6 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej K1-70 w postaci sukcesywnych dostaw emulsji, transportem wykonawcy do m. Łomża, z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń dróg powiatowych znajdujących się na terenie powiatu łomżyńskiego.
1) Sukcesywne dostawy 15 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej K1-65 w postaci sukcesywnych dostaw emulsji, transportem wykonawcy do m. Łomża, z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń dróg powiatowych znajdujących się na terenie powiatu łomżyńskiego.
2) Lepiszcze zamawianej emulsji asfaltowej powinno spełniać wymagania warunków technicznych Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe EmA - 94 IBDiM (1994). 3) Wykonawca powinien posiadać ważną Aprobatę Techniczną na oferowany wyrób.
4) Oferowana emulsja powinna spełniać odpowiednie wymagania higieniczne.
5) Przy każdym fakturowaniu wykonawca dostarczy Deklarację Zgodności z Aprobatą Techniczną na odebraną partię materiałów.
2. Punkt odbioru emulsji asfaltowej -loco Łomża.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 Pzp.
2.Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
3. Zapewniają punkt odbioru emulsji- loco Łomża Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz.. I pkt.IX SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz. I pkt. VIII SIWZ.
Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.
Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
- nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
- nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą (w przypadku, gdy wadium jest wymagane)
- nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz.I pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą
- wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty:
1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 oraz art. 24 w/w ustawy Pzp - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ.
2.Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Kserokopia ważnej Aprobaty Technicznej 4.Kserokopia ważnego Atestu Higienicznego. 5.Oświadczenie wykonawcy, iż dysponują punktem odbioru emulsji asfaltowej -loco Łomża.
UWAGA:
1)Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2)Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania ofert na każdej stronie. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.
IV.3.4) Termin składania ofert: 18.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża p. nr 10 (świetlica).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 10 cze 2009 13:48
- Wzór oferty (doc) 10 cze 2009 13:48
- Oświadczenie (doc) 10 cze 2009 13:48
- Wzór umowy (pdf) 10 cze 2009 13:50