Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zakup znaków drogowych
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg nieograniczony na zakup znaków drogowych z dostawą na bazę ZDP w Łomży, ul. Poligonowa 30.
Numer ogłoszenia: 50131 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zarządzanie drogami powiatowymi.
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup znaków drogowych z dostawą na bazę ZDP w Łomży, ul. Poligonowa 30.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup n/w znaków drogowych:
1 - A-7- 900 mm - 300 szt;
2- B-1- 800 mm - szt.70;
3- B-25-800 mm- szt. 2;
4- B-42- 800 mm- szt.16;
5- C-9- 800 mm-szt. 2;
6-C-10-800 mm- szt.2;
7- D-1- 600x600 mm-szt. 10;
8- D-6- 600x600 mm- szt. 10;
9- D-42- 1200x530mm- szt.70;
10-D-43- 1200x530mm-szt.70;
11- E-4 (podwójne-wg wykazu zał nr 4 do SIWZ) -1200x350mm- kpl. 16;
12- E-4 (wg. wykazu - zał. nr 4 do SIWZ)-1200x350mm -szt.1;
13- E-4 (bez symbolu) l=1,00 m-1000x350 mm-szt. 20;
14-E-4 (bez symbolu) l=1,50 m-1500x350 mm- szt. 20;
15- E-4 (bez symbolu) l=1,80 m- 1800x350 mm- szt. 10;
16- E-4 (bez symbolu) l=2,20 m- 2200x350mm- szt. 10;
17- E-17a (wg wykazu zał nr 5 do SIWZ)- Średni 1200x530 -szt.43;
18- E-17a (bez symbolu) l=1,20 m- 1200x530 mm- szt. 20;
19- E-17a (bez symbolu) l=1,50 m-1500x530 mm-szt. 20;
20-E-17a (bez symbolu) l=1,80 m-1800x530 mm- szt.10;
21-E-18a(wg wykazu- zał nr 5 do SIWZ)- Średni 1200x530 mm- szt.43;
22- F-4 (wg. wykazu- zał. nr 6 do SIWZ- poniżej 0,4 m²- szt.4;
23- T-1 (bez cyfr)- poniżej 0,4 m²- szt.10;
24- T-2 (bez cyfr)- poniżej 0,4 m²-szt. 20;
25-T-6 (bez symbolu)- poniżej 0,4 m²- szt. 10;
26- T-27- poniżej 0,4 m²- szt. 10;
27- U-3c l=3,0m- powyżej 0,4 m²- szt.6;
28- U-3d l=3,0m- powyżej 0,4 m²-szt. 6;
29- U-9b -powyżej 0,4 m²-szt. 15;
30- Pachołki U-1a (bez cyfr)- szt.150;
31-Folia odblaskowa zielona-m². 20;
32- Folia odblaskowa biała- m².10;
33- Folia odblaskowa żółta- m².20;
34- Folia odblaskowa czerwona- m². 10;
35-Uchwyty do mocowania znaków drogowych na słupki stalowe o śr. 55-60 mm szt. 1000.
E-4- (znaki podwójne tzn: 1 kpl.=2szt wykonane lewo i prawostronne - wg. wykazu zał. nr 4 do SIWZ)
1.Wymagania dotyczące zamawianych znaków:
- wielkość średnia,
- krawędzie podwójnie gięte,
- podkład z blachy ocynkowanej zabezpieczony z tyłu farbą antykorozyjną do powierzchni ocynkowanych,
- lico znaku z folii odblaskowej I generacji,
- sposób mocowania znaków A, B, D, E - śrubami M-8 o długości l=4cm na szynach prowadzących, umożliwiających dopasowanie do różnych rozstawów mocowań.
2. Zamawiane znaki i tablice muszą być wykonane zgodnie z załącznikami nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dn. 23 grudnia 2003r. Nr 220, poz. 2181) 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu 24-miesięcznej gwarancji na zakupione znaki drogowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 Pzp.
2. Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz.. I pkt. IX SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz. I pkt. VIII SIWZ. Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.
Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
- nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
- nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą (w przypadku, gdy wadium jest wymagane)
- nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz.I pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą - wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty:
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ
2. Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy:
a) kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie wykonawcy, iż oferowane znaki są wykonane zgodnie z załącznikami nr 1-3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dn. 23 grudnia 2003r. Nr 220, poz. 2181)
UWAGA:
1) Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2) Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania ofert na każdej stronie.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa30, 18-400 Łomża.
IV.3.4) Termin składania ofert: 23.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa30, 18-400 Łomża.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zarządzanie drogami powiatowymi.
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup znaków drogowych z dostawą na bazę ZDP w Łomży, ul. Poligonowa 30.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup n/w znaków drogowych:
1 - A-7- 900 mm - 300 szt;
2- B-1- 800 mm - szt.70;
3- B-25-800 mm- szt. 2;
4- B-42- 800 mm- szt.16;
5- C-9- 800 mm-szt. 2;
6-C-10-800 mm- szt.2;
7- D-1- 600x600 mm-szt. 10;
8- D-6- 600x600 mm- szt. 10;
9- D-42- 1200x530mm- szt.70;
10-D-43- 1200x530mm-szt.70;
11- E-4 (podwójne-wg wykazu zał nr 4 do SIWZ) -1200x350mm- kpl. 16;
12- E-4 (wg. wykazu - zał. nr 4 do SIWZ)-1200x350mm -szt.1;
13- E-4 (bez symbolu) l=1,00 m-1000x350 mm-szt. 20;
14-E-4 (bez symbolu) l=1,50 m-1500x350 mm- szt. 20;
15- E-4 (bez symbolu) l=1,80 m- 1800x350 mm- szt. 10;
16- E-4 (bez symbolu) l=2,20 m- 2200x350mm- szt. 10;
17- E-17a (wg wykazu zał nr 5 do SIWZ)- Średni 1200x530 -szt.43;
18- E-17a (bez symbolu) l=1,20 m- 1200x530 mm- szt. 20;
19- E-17a (bez symbolu) l=1,50 m-1500x530 mm-szt. 20;
20-E-17a (bez symbolu) l=1,80 m-1800x530 mm- szt.10;
21-E-18a(wg wykazu- zał nr 5 do SIWZ)- Średni 1200x530 mm- szt.43;
22- F-4 (wg. wykazu- zał. nr 6 do SIWZ- poniżej 0,4 m²- szt.4;
23- T-1 (bez cyfr)- poniżej 0,4 m²- szt.10;
24- T-2 (bez cyfr)- poniżej 0,4 m²-szt. 20;
25-T-6 (bez symbolu)- poniżej 0,4 m²- szt. 10;
26- T-27- poniżej 0,4 m²- szt. 10;
27- U-3c l=3,0m- powyżej 0,4 m²- szt.6;
28- U-3d l=3,0m- powyżej 0,4 m²-szt. 6;
29- U-9b -powyżej 0,4 m²-szt. 15;
30- Pachołki U-1a (bez cyfr)- szt.150;
31-Folia odblaskowa zielona-m². 20;
32- Folia odblaskowa biała- m².10;
33- Folia odblaskowa żółta- m².20;
34- Folia odblaskowa czerwona- m². 10;
35-Uchwyty do mocowania znaków drogowych na słupki stalowe o śr. 55-60 mm szt. 1000.
E-4- (znaki podwójne tzn: 1 kpl.=2szt wykonane lewo i prawostronne - wg. wykazu zał. nr 4 do SIWZ)
1.Wymagania dotyczące zamawianych znaków:
- wielkość średnia,
- krawędzie podwójnie gięte,
- podkład z blachy ocynkowanej zabezpieczony z tyłu farbą antykorozyjną do powierzchni ocynkowanych,
- lico znaku z folii odblaskowej I generacji,
- sposób mocowania znaków A, B, D, E - śrubami M-8 o długości l=4cm na szynach prowadzących, umożliwiających dopasowanie do różnych rozstawów mocowań.
2. Zamawiane znaki i tablice muszą być wykonane zgodnie z załącznikami nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dn. 23 grudnia 2003r. Nr 220, poz. 2181) 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu 24-miesięcznej gwarancji na zakupione znaki drogowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 Pzp.
2. Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz.. I pkt. IX SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz. I pkt. VIII SIWZ. Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.
Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
- nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
- nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą (w przypadku, gdy wadium jest wymagane)
- nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz.I pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą - wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty:
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ
2. Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy:
a) kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie wykonawcy, iż oferowane znaki są wykonane zgodnie z załącznikami nr 1-3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dn. 23 grudnia 2003r. Nr 220, poz. 2181)
UWAGA:
1) Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2) Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania ofert na każdej stronie.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa30, 18-400 Łomża.
IV.3.4) Termin składania ofert: 23.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa30, 18-400 Łomża.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 13 mar 2009 14:00
- Wzór oferty (doc) 13 mar 2009 14:01
- Oświadczenie (doc) 13 mar 2009 14:01
- Wzór umowy (pdf) 13 mar 2009 14:02
- Zał. nr 4 do SIWZ (doc) 13 mar 2009 14:31
- Zał. nr 5 do SIWZ (doc) 13 mar 2009 14:31
- Zał. nr 6 do SIWZ (doc) 13 mar 2009 14:32