Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3490 kg.
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Numer ogłoszenia: 11444 - 2009;
data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży , ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zarządzanie drogami powiatowymi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3490 kg..
1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3490 kg. Minimalne wymagania dotyczące kupowanego sprzętu
a) silnik wysokoprężny o pojemności do 2300 cm³,
b) nadwozie- podwójna kabina ze skrzynią ładunkową, c) kolor nadwozia biały lub pomarańczowy (pastel),
d) samochód przystosowany do przewozu min. 7 osób, e) skrzynia ładunkowa do przewożenia ładunków o masie nie mniejszej niż 1250 kg, pokryta plandeką - kolor pomarańczowy,
f) długość skrzyni ładunkowej - min 2800 mm,
g) borty aluminiowe otwierane z trzech stron, h) napęd na przednie koła,
i) pojazd wyposażony w ABS,
j) rok budowy 2008,
k) gwarancja producenta:( mechaniczna min. 24 m-ce; na perforacji nadwozia min. 96 m-cy),
l) sprzedawca musi posiadać własny autoryzowany serwis obsługi na terenie miasta Łomża, 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8, 34.13.00.00-7.
1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 10 dni
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 Pzp.
2.Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz.. I pkt. VIII SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz. I pkt. VII SIWZ. Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.
Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły:
spełnia - nie spełnia.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
- nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
- nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą (w przypadku, gdy wadium jest wymagane)
- nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz.I pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą - wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty:
1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 oraz art. 24 w/w ustawy Pzp - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ.
2.Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczeniu o udzieleniu gwarancji producenta:
( mechaniczna 24 m-ce; na perforacji nadwozia min. 72 m-ce),
4. Oświadczenie o posiadanym własnym serwisie autoryzowanym na terenie miasta Łomża.
5 Oświadczenie oferenta lub kserokopia dokumentu stwierdzającego rok produkcji nowego samochodu ciężarowego.
6. Kserokopia dokumentu określającego parametry techniczne samochodu.
7. Wyciągi świadectwa homologacji nowego samochodu ciężarowego
8. Folder producenta oferowanego samochodu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
2) KRYTERIA OCENY OFERT
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.
3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży , ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zarządzanie drogami powiatowymi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3490 kg..
1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3490 kg. Minimalne wymagania dotyczące kupowanego sprzętu
a) silnik wysokoprężny o pojemności do 2300 cm³,
b) nadwozie- podwójna kabina ze skrzynią ładunkową, c) kolor nadwozia biały lub pomarańczowy (pastel),
d) samochód przystosowany do przewozu min. 7 osób, e) skrzynia ładunkowa do przewożenia ładunków o masie nie mniejszej niż 1250 kg, pokryta plandeką - kolor pomarańczowy,
f) długość skrzyni ładunkowej - min 2800 mm,
g) borty aluminiowe otwierane z trzech stron, h) napęd na przednie koła,
i) pojazd wyposażony w ABS,
j) rok budowy 2008,
k) gwarancja producenta:( mechaniczna min. 24 m-ce; na perforacji nadwozia min. 96 m-cy),
l) sprzedawca musi posiadać własny autoryzowany serwis obsługi na terenie miasta Łomża, 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8, 34.13.00.00-7.
1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 10 dni
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 Pzp.
2.Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz.. I pkt. VIII SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz. I pkt. VII SIWZ. Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.
Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły:
spełnia - nie spełnia.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
- nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
- nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą (w przypadku, gdy wadium jest wymagane)
- nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz.I pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą - wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty:
1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 oraz art. 24 w/w ustawy Pzp - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ.
2.Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczeniu o udzieleniu gwarancji producenta:
( mechaniczna 24 m-ce; na perforacji nadwozia min. 72 m-ce),
4. Oświadczenie o posiadanym własnym serwisie autoryzowanym na terenie miasta Łomża.
5 Oświadczenie oferenta lub kserokopia dokumentu stwierdzającego rok produkcji nowego samochodu ciężarowego.
6. Kserokopia dokumentu określającego parametry techniczne samochodu.
7. Wyciągi świadectwa homologacji nowego samochodu ciężarowego
8. Folder producenta oferowanego samochodu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
2) KRYTERIA OCENY OFERT
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.
3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 29 sty 2009 11:58
- Wzór oferty. (doc) 29 sty 2009 11:58
- Oświadczenie (doc) 29 sty 2009 11:58
- Wzór umowy (pdf) 29 sty 2009 11:59