Przetarg nieograniczony na zakup materiałów drogowych
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg na zakup materiałów drogowych (mieszanki kruszyw łamanych i naturalnych, grysów, emulsji K-1-70 oraz pospółki) z podziałem na 4 części
Numer ogłoszenia: 170714 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Część 1
Mieszanka kruszyw:
1) Dostawa 857 Mg mieszanki kruszyw łamanych i naturalnych frakcji 0-31,5 mm w stosunku 1:1 (50% łamane-50% naturalne), zgodnych z normą PN-S-06102 z dowozem na teren Gminy Wizna transportem samochodowym wykonawcy - droga powiatowa nr 1965B na odc. przez wieś Kramkowo.
2) Zamawiana mieszanka kruszyw powinna spełniać wymogi normy PN-S-06102 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu.
3) Nomenklatura - Wspólnym Słowniku Zamówień (kod CPV): CPV: 14.21.20.00-0 Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany. otoczaki. żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo.
Część 2
Grysy:
1) Dostawa 198 Mg grysów z przeznaczeniem do powierzchniowego utrwalenia z dostawą na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, transportem samochodowym wykonawcy. Grys łamany, płukany pochodzenia polodowcowego o następujących frakcjach i ilościach: - 12/16 mm - 95,0 Mg; - 5/8 mm - 57,0 Mg; - 2/5 mm - 46,0 Mg
2) Zamawiane grysy muszą spełniać wymogi normy PN-EN-13043:2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu.
3) Przyczepność emulsji asfaltowej do oferowanego grysu powinna wynosić min.85%. Wykonawca powinien dołączyć do oferty wyniki laboratoryjne przyczepności kruszyw.
4) Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 14.21.00.00-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 14.21.23.00-3 Kamień pokruszony lub rozłupany.
Część 3
Emulsja K-1-70
1) Sukcesywny zakup 23 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej K-1-70 w postaci sukcesywnych odbiorów emulsji, transportem zamawiającego, punkt odbioru emulsji- loco Łomża z przeznaczeniem do potrójnego powierzchniowego utrwalenia.
2) Zamawiana emulsja asfaltowa musi spełniać wymogi normy PN-B-24003:1997 Asfaltowa Emulsja Kationowa.
3)Lepiszcze zamawianej emulsji asfaltowej powinno spełniać wymagania warunków technicznych Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe EmA - 99 IBDiM (zeszyt nr 60).
4) Wykonawca powinien posiadać ważną Aprobatę Techniczną na oferowany wyrób.
5) Oferowana emulsja powinna spełniać odpowiednie wymagania higieniczne.
6) Przy każdym fakturowaniu wykonawca dostarczy Deklarację Zgodności z Aprobatą Techniczną na odebraną partię materiałów.
7) Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 14.51.00.00-9 Bitum i asfalt
Część 4
Pospółka 1)
Dostawa 204 Mg pospółki z dowozem na teren gminy Wizna transportem samochodowym wykonawcy - dr. powiatowa nr 1965B na odc. przez wieś Kramkowo
2) Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień
(kod CPV): CPV: 14212100-1 Otoczaki i żwir.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą z części zamówienia.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień
uzupełniających.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0, 14.21.23.00-3, 14.51.00.00-9, 14.21.21.00-1.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 Pzp.
2. Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz.. I pkt. VIII SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz. I pkt. VII SIWZ. Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.
Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz.I pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą - wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty:
a)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ.
b)Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy:
a) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawcę dodatkowych wymagań określonych przez zamawiającego na poszczególne części zamówienia.
Część 1
Mieszanka kruszyw
a)Oświadczenie o pozyskiwaniu mieszanki kruszyw. b)Oświadczenie wykonawcy, iż oferowana mieszanka kruszyw spełnia wymogi normy PN-S-06102.
Część 2
Grysy
a)Oświadczenie wykonawcy o pochodzeniu grysów. b)Oświadczenie producenta kruszyw, iż oferowane grysy są pochodzenia polodowcowego, i są pozbawione zapylenia - płukane .
c)Kserokopia orzeczenia laboratorium wystawionego na producenta kruszyw potwierdzającego: - przydatność danej partii kruszywa do powierzchniowych utrwaleń, - przyczepność kruszyw (oferowany grys musi spełniać warunek: przyczepność emulsji asfaltowej do oferowanego grysu powinna wynosić minimum 85 %.) d)Oświadczenie producenta kruszyw, iż oferowane kruszywo jest zgodne z normą: PN-EN-13043:2004. Część 3
Emulsja K-1-70
a)Oświadczenie, iż oferowana emulsja asfaltowa jest zgodna z normą: Asfaltowa Emulsja Kationowa PN-B-24003:1997.
b)Kserokopia ważnej Aprobaty Technicznej. c)Kserokopia ważnego Atestu Higienicznego.
Część 4
Pospółka
a)Oświadczenie o pozyskaniu pospółki.
UWAGA: 1)Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2)Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania ofert na każdej stronie. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:15, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Część 1
Mieszanka kruszyw:
1) Dostawa 857 Mg mieszanki kruszyw łamanych i naturalnych frakcji 0-31,5 mm w stosunku 1:1 (50% łamane-50% naturalne), zgodnych z normą PN-S-06102 z dowozem na teren Gminy Wizna transportem samochodowym wykonawcy - droga powiatowa nr 1965B na odc. przez wieś Kramkowo.
2) Zamawiana mieszanka kruszyw powinna spełniać wymogi normy PN-S-06102 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu.
3) Nomenklatura - Wspólnym Słowniku Zamówień (kod CPV): CPV: 14.21.20.00-0 Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany. otoczaki. żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo.
Część 2
Grysy:
1) Dostawa 198 Mg grysów z przeznaczeniem do powierzchniowego utrwalenia z dostawą na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, transportem samochodowym wykonawcy. Grys łamany, płukany pochodzenia polodowcowego o następujących frakcjach i ilościach: - 12/16 mm - 95,0 Mg; - 5/8 mm - 57,0 Mg; - 2/5 mm - 46,0 Mg
2) Zamawiane grysy muszą spełniać wymogi normy PN-EN-13043:2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu.
3) Przyczepność emulsji asfaltowej do oferowanego grysu powinna wynosić min.85%. Wykonawca powinien dołączyć do oferty wyniki laboratoryjne przyczepności kruszyw.
4) Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 14.21.00.00-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 14.21.23.00-3 Kamień pokruszony lub rozłupany.
Część 3
Emulsja K-1-70
1) Sukcesywny zakup 23 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej K-1-70 w postaci sukcesywnych odbiorów emulsji, transportem zamawiającego, punkt odbioru emulsji- loco Łomża z przeznaczeniem do potrójnego powierzchniowego utrwalenia.
2) Zamawiana emulsja asfaltowa musi spełniać wymogi normy PN-B-24003:1997 Asfaltowa Emulsja Kationowa.
3)Lepiszcze zamawianej emulsji asfaltowej powinno spełniać wymagania warunków technicznych Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe EmA - 99 IBDiM (zeszyt nr 60).
4) Wykonawca powinien posiadać ważną Aprobatę Techniczną na oferowany wyrób.
5) Oferowana emulsja powinna spełniać odpowiednie wymagania higieniczne.
6) Przy każdym fakturowaniu wykonawca dostarczy Deklarację Zgodności z Aprobatą Techniczną na odebraną partię materiałów.
7) Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 14.51.00.00-9 Bitum i asfalt
Część 4
Pospółka 1)
Dostawa 204 Mg pospółki z dowozem na teren gminy Wizna transportem samochodowym wykonawcy - dr. powiatowa nr 1965B na odc. przez wieś Kramkowo
2) Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień
(kod CPV): CPV: 14212100-1 Otoczaki i żwir.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą z części zamówienia.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień
uzupełniających.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0, 14.21.23.00-3, 14.51.00.00-9, 14.21.21.00-1.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 Pzp.
2. Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz.. I pkt. VIII SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz. I pkt. VII SIWZ. Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.
Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz.I pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą - wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty:
a)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ.
b)Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy:
a) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawcę dodatkowych wymagań określonych przez zamawiającego na poszczególne części zamówienia.
Część 1
Mieszanka kruszyw
a)Oświadczenie o pozyskiwaniu mieszanki kruszyw. b)Oświadczenie wykonawcy, iż oferowana mieszanka kruszyw spełnia wymogi normy PN-S-06102.
Część 2
Grysy
a)Oświadczenie wykonawcy o pochodzeniu grysów. b)Oświadczenie producenta kruszyw, iż oferowane grysy są pochodzenia polodowcowego, i są pozbawione zapylenia - płukane .
c)Kserokopia orzeczenia laboratorium wystawionego na producenta kruszyw potwierdzającego: - przydatność danej partii kruszywa do powierzchniowych utrwaleń, - przyczepność kruszyw (oferowany grys musi spełniać warunek: przyczepność emulsji asfaltowej do oferowanego grysu powinna wynosić minimum 85 %.) d)Oświadczenie producenta kruszyw, iż oferowane kruszywo jest zgodne z normą: PN-EN-13043:2004. Część 3
Emulsja K-1-70
a)Oświadczenie, iż oferowana emulsja asfaltowa jest zgodna z normą: Asfaltowa Emulsja Kationowa PN-B-24003:1997.
b)Kserokopia ważnej Aprobaty Technicznej. c)Kserokopia ważnego Atestu Higienicznego.
Część 4
Pospółka
a)Oświadczenie o pozyskaniu pospółki.
UWAGA: 1)Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2)Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania ofert na każdej stronie. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:15, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 25 lip 2008 10:07
- Wzór oferty (doc) 24 lip 2008 14:12
- Oświadczenie (doc) 24 lip 2008 14:13
- Wzór umowy (pdf) 24 lip 2008 14:13