Przetarg nieograniczony na przebudowę drogi powiatowej nr 1956B (bez robót nawierzchniowych)
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetrg nieograniczony powyżej 14 000, 00 euro na przebudowę drogi powiatowej nr 1956B na odc. od drogi krajowej 61-Leopoldowo o dł. 825m (bez robót nawierzchniowych).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 136408 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlanych - drogowych, polegających na wykonaniu robót ziemnych i podbudowy z kruszywa łamanego na odc. drogi powiatowej nr 1956B na odcinku droga krajowa nr 61 - Leopoldowo o długości 825 m. Zakres rzeczowy robót drogowych na odc. 825mb obejmuje : - roboty ziemne, - wykonanie przepustu o średnicy 80cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20cm - 3 220 m2; - wykonanie zjazdów i przepustów pod zjazdami, - umocnienie poboczy kruszywem naturalnym. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.40-2, 45.11.00.00-1.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
Okres realizacji zamówienia: 2 miesiące od podpisania umowy.
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3 000,00 PLN
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji podobnych zamówień o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze i wartości. 4.Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6.Udzielą min. 12-miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane. Warunkiem odbioru robót będzie posiadanie kompletnych dokumentów (m.in. wyniki zagęszczenia, spadki poprzeczne, podłużne, równość nawierzchni podbudowy, zgodność jej z niweletą podbudowy, orzeczenie jakości kruszyw).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz. I pkt. IX SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz. I pkt. VIII SIWZ. Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą , - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. I pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą - wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty:
1. Wypełniony kosztorys ofertowy, z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę oferty- wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ,.
2. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.
3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru: załącznik nr 3 do SIWZ,
4. Oświadczenie wykonawcy o udzieleniu min. 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 5. Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy:
a) kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) kserokopia aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych (na temat karalności wykonawcy), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 w/w ustawy (na temat karalności podmiotów zbiorowych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6. Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
b) stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w zakresie dróg - kserokopia uprawnień oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
Uwaga!
1. Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być na każdej stronie opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
Termin składania ofert: 10.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30.
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy
Numer ogłoszenia: 136408 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlanych - drogowych, polegających na wykonaniu robót ziemnych i podbudowy z kruszywa łamanego na odc. drogi powiatowej nr 1956B na odcinku droga krajowa nr 61 - Leopoldowo o długości 825 m. Zakres rzeczowy robót drogowych na odc. 825mb obejmuje : - roboty ziemne, - wykonanie przepustu o średnicy 80cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20cm - 3 220 m2; - wykonanie zjazdów i przepustów pod zjazdami, - umocnienie poboczy kruszywem naturalnym. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.40-2, 45.11.00.00-1.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
Okres realizacji zamówienia: 2 miesiące od podpisania umowy.
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3 000,00 PLN
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji podobnych zamówień o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze i wartości. 4.Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6.Udzielą min. 12-miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane. Warunkiem odbioru robót będzie posiadanie kompletnych dokumentów (m.in. wyniki zagęszczenia, spadki poprzeczne, podłużne, równość nawierzchni podbudowy, zgodność jej z niweletą podbudowy, orzeczenie jakości kruszyw).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz. I pkt. IX SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz. I pkt. VIII SIWZ. Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą , - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. I pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą - wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty:
1. Wypełniony kosztorys ofertowy, z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę oferty- wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ,.
2. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.
3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru: załącznik nr 3 do SIWZ,
4. Oświadczenie wykonawcy o udzieleniu min. 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 5. Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy:
a) kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) kserokopia aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych (na temat karalności wykonawcy), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 w/w ustawy (na temat karalności podmiotów zbiorowych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6. Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
b) stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w zakresie dróg - kserokopia uprawnień oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
Uwaga!
1. Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być na każdej stronie opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
Termin składania ofert: 10.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30.
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 20 cze 2008 14:15
- Przedmiar robót (pdf) 20 cze 2008 14:15
- Wzór oferty (doc) 20 cze 2008 14:16
- Kosztorys ofertowy (pdf) 20 cze 2008 14:16
- Oświadczenie (doc) 20 cze 2008 14:17
- Wykaz personelu (doc) 20 cze 2008 14:17
- Wzór umowy (pdf) 20 cze 2008 14:17