BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg na zakup znaków drogowych

Zarząd Dróg Powiatowych w Łomzy ogłasze przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14000 euro na Zakup znaków drogowych z dostawą na bazę ZDP w Łomży, ul. Poligonowa 30. Numer ogłoszenia: 31140 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1) OPIS

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup znaków drogowych z dostawą na bazę ZDP w Łomży, ul. Poligonowa 30..

1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup n/w znaków drogowych;
1. A-7 - 900 mm - 170 szt;
2. B-1- 800 mm - 23 szt;
3. B-20 - 800mm - 8 szt;
4. B-35 - 800 mm - 4 szt;
5. B-36 - 800 mm - 12 szt;
6. B-34 (40) - 800 mm - 2 szt;
7. C-2 - 800 mm - 1 szt;
8. C-5 - 800 mm - 3 szt;
9. C-9 - 800 mm- 2 szt;
10. C-11 - 800 mm - 2 szt;
11. D-1 - 600x600 mm - 31 szt;
12. D-3 - 600x600 mm - 1 szt;
13. D-6 - 600x600 mm - 20 szt;
14. D-42 - 1200x530 mm - 42 szt;
15. D-43 - 1200x530 mm - 42 szt;
16. E-2a - (wg. wykazu zał. nr 4 do SIWZ) - powyżej O,4 m²- 3 szt;
17. E-4 - (podwójne - wg. wykazu zał. nr 6 do SIWZ) - wysokość h=350mm - 22 kpl;
18. E-4 - (wg. wykazu zał. nr 6 do SIWZ) - wysokość h=350mm - 4 szt;
19. E-17a - (wg. wykazu zał. nr 5 do SIWZ) - wysokość h=530mm - 39 szt;
20. E-18a - (wg. wykazu zał. nr 5 do SIWZ)- wysokość h=530mm - 39 szt;
21. T-1 -(czyste) -poniżej 0,4m² - 11 szt;
22. T-2 - (bez podania odległości)- poniżej 0,4m² - 14 szt;
23. T-3 - poniżej 0,4m² - 10 szt;
24. T-4 - poniżej 0,4m² - 10 szt;
25. T-6 - (czyste) - poniżej 0,4m² - 23 szt;
26. T-25 - (czyste) -poniżej 0,4m² - 8 szt;
27. Uchwyty do mocowania znaków do rurek - 400 szt.
28. E-4- (znaki podwójne tzn: dwie tablice na jednym słupku, stanowiące komplet - wg wykazu zał. nr 6 do SIWZ)

2).Wymagania dotyczące zamawianych znaków: - wielkość średnia, - krawędzie podwójnie gięte, - podkład z blachy ocynkowanej zabezpieczony z tyłu farbą antykorozyjną do powierzchni ocynkowanych, - lico znaku z folii odblaskowej I generacji, - sposób mocowania znaków A, B, D, E - śrubami M-8 o długości l=4cm na szynach prowadzących, umożliwiających dopasowanie do różnych rozstawów mocowań.

3) Zamawiane znaki i tablice muszą być wykonane zgodnie z załącznikami nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dn. 23 grudnia 2003r. Nr 220, poz. 2181)

4) Wykonawca udzieli zamawiającemu 24-miesięcznej gwarancji na zakupione znaki drogowe.

1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.74.20-2.

1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

nie dotyczy.


2) WARUNKI UDZIAŁU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji podobnych zamówień o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze i wartości.
4. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową.
Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz.I pkt. IX SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz.I pkt.VIII SIWZ.
Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.
Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp.

Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. I pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą - wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty:
1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ
2.Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy: a) kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy, że wobec jego firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3.Oświadczenie wykonawcy, iż oferowane znaki są wykonane zgodnie z załącznikami nr 1-3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dn. 23 grudnia 2003r. Nr 220, poz. 2181).
Uwaga! 1. Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty na każdej stronie.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.


IV. KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.

Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 14 lut 2008 14:26
Data opublikowania: czwartek, 14 lut 2008 14:46
Data przejścia do archiwum: środa, 27 lut 2008 13:06
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 3176 razy