BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Opracowanie projektu budowlanego

Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro na usługę pn.: Opracowanie projektu budowlanego remontu drogi powiatowej nr 1924B na odc. Wktorzyn – Olszyny o długości ok. 3,0km.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie projektu budowlanego niezbędnego do prawidłowego wykonania remontu drogi powiatowej nr 1924B w granicy pasa drogowego na odcinku Wiktorzyn (od krawędzi jezdni drogi krajowej nr 63) - Olszyny (skrzyżowanie z drogą powiatowa nr 1964B) o orientacyjnej długości ok. 3,0 km.
2) Zamawiający przekaże wykonawcy aktualny lewostronny wtórnik do celów projektowych (w wersji papierowej i elektronicznej) wraz z aktualnym wykazem właścicieli działek.
3) Szczegółowy zakres dokumentacji projektowej obejmuje:
a) Projekt zagospodarowania terenu – 4 egz.
b) Projekt architektoniczno - budowlany drogowy (zawierający wszelkie wyliczenia i rysunki oraz uzgodnienia niezbędne do realizacji zadania ) – 4 egz.
c) Projekt stałej organizacji ruchu – 4 egz.
d) Przedmiar robót wg KNNR (z wyliczeniem ilości poszczególnych rodzajów robót) – 1egz.
e) Kosztorys inwestorski i ofertowy – 1 egz.
4) Dokumentacja projektowa powinna być zgodna z danymi wyjściowymi do projektowania przygotowanymi przez Zamawiającego.
5) CPV: 74.23.22.00-6

2. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami):
1) W Internecie na stronie: www.powiatlomzynski.pl/bip
2) W formie papierowej SIWZ można odebrać bezpłatnie:
- osobiście w Sekcji Drogowo-Mostowej ZDP w Łomży, pok. Nr 2,
- Pocztą Polską

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

5. Pożądany termin wykonania zamówienia: 5 miesięcy, licząc od daty podpisania umowy.

6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
2) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. mogącymi wykonywać samodzielnie funkcje w budownictwie w specjalności: drogowej,
3) Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 dokumentacji projektowej, dotyczącej drogi o długości co najmniej 3,0km.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".

Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą następujące dokumenty:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej,
3) Wykaz zawierający imiona i nazwiska osób, które będą brały udział w pracach projektowych w specjalności drogowe wraz z ich kserokopię uprawnień projektowych wymaganych przepisami prawa budowlanego.
4) Aktualne zaświadczenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
5) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat dokumentacji podobnych do zamawianej, z których przynajmniej jedna obejmowała projekt drogowy o dł. min. 3,0km
Uwaga!
1) Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2) Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.

7. Wymagane wadium – nie dotyczy.

8. Jedynym kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty, jakim będzie się kierował zamawiający jest najniższa cena.

9. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 22.05.2007r. o godz. 12:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć do sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30, pokój nr 1.

Koperta powinna być oznaczona: "Oferta na opracowanie projektu budowlanego remontu drogi pow. Nr 1924B", z dopiskiem: Nie otwierać przed 22.05.2007r. i posiadać pieczątkę nagłówkową wykonawcy.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 10, dnia 22.05.2007r. o godz. 12:45.

W ofercie należy podać cenę za wykonanie całości zadania w rozbiciu na cenę netto, podatek VAT (%i zł), cenę brutto.

10. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

14. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami: mgr inż. Adam Łazarski, tel. (086)218-41-89 , w godz. 7:30 – 14:30.

15. Wartość ustalona w wyniku przetargu jest wartością ryczałtową, która powinna gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego zadania i nie podlega negocjacji.
Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 15 maj 2007 14:17
Data opublikowania: wtorek, 15 maj 2007 14:26
Data przejścia do archiwum: czwartek, 24 maj 2007 07:13
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 3208 razy