Zakup emulsji asfaltowej
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro na dostawę pn.:
Sukcesywny zakup 184 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej K1 - 70,adhezyjnej, odbieranej transportem zamawiającego, loco baza wykonawcy - punkt odbioru emulsji znajdujący się
w odległości maximum 50 km od siedziby zamawiającego.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Sukcesywny zakup 184 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, niemodyfikowanej, szybkorozpadowej K1-70, adhezyjnej w postaci sukcesywnych odbiorów emulsji, transportem zamawiającego (beczka 10 000 litrów) z bazy wykonawcy, z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń.
2) Zamawiana emulsja asfaltowa musi spełniać wymogi normy normy PN-B-24003:1997 Asfaltowa Emulsja Kationowa.
3) Lepiszcze zamawianej emulsji asfaltowej powinno spełniać wymagania warunków technicznych "Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe EmA - 99 IBDiM (zeszyt nr 60)".
4) Wykonawca powinien posiadać ważną Aprobatę Techniczną na oferowany wyrób.
5) Oferowana emulsja powinna spełniać odpowiednie wymagania higieniczne.
6) Przy każdym fakturowaniu wykonawca dostarczy Deklarację Zgodności z Aprobatą Techniczną na odebraną partię materiałów.
7) CPV: 14.51.00.00-9
2. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami):
1) W Internecie na stronie: www.powiatlomzynski.pl/bip
2) W formie papierowej SIWZ można odebrać bezpłatnie:
- osobiście w Sekcji Drogowo-Mostowej ZDP w Łomży, pok. Nr 2,
- Pocztą Polską
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
5. Pożądany termin wykonania zamówienia: sukcesywny zakup emulsji asfaltowej do dnia 31.10.2007r.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (czynności) - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".
Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą następujące dokumenty:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
3) Oświadczenie wykonawcy, że wobec jego firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
4) Oświadczenie, iż oferowana emulsja asfaltowa jest zgodna z normą: Asfaltowa Emulsja Kationowa PN-B-24003:1997.
5) Kserokopia ważnej Aprobaty Technicznej.
6) Kserokopia ważnego Atestu Higienicznego.
Uwaga!
1) Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2) Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem -i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.
7. Wymagane wadium - nie dotyczy.
8. Jedynym kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty, jakim będzie się kierował zamawiający jest najniższa cena.
9. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 18.05.2007r. o godz. 13:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć do sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30, pokój nr 1.
Koperta powinna być oznaczona: "Oferta na zakup emulsji asfaltowej", z dopiskiem: Nie otwierać przed 18.05.2007r. i posiadać pieczątkę nagłówkową wykonawcy.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 10, dnia 18.05.2007r. o godz. 13:15.
W ofercie należy podać następujące ceny emulsji asfaltowej, loco baza wykonawcy, odbieranej transportem zamawiającego:
1. Cenę jednostkową za 1 Mg emulsji asfaltowej (brutto),
2. Wartość zamówienia : cenę całkowitą oferty (brutto) za 184 Mg emulsji asfaltowej.
10. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami: mgr inż. Ewa Olechwierowicz, tel. (086)218-41-89 , w godz. 730 – 1430.
15. Wartość ustalona w wyniku przetargu jest wartością ryczałtową, która powinna gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego zadania i nie podlega negocjacji.
1) Sukcesywny zakup 184 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, niemodyfikowanej, szybkorozpadowej K1-70, adhezyjnej w postaci sukcesywnych odbiorów emulsji, transportem zamawiającego (beczka 10 000 litrów) z bazy wykonawcy, z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń.
2) Zamawiana emulsja asfaltowa musi spełniać wymogi normy normy PN-B-24003:1997 Asfaltowa Emulsja Kationowa.
3) Lepiszcze zamawianej emulsji asfaltowej powinno spełniać wymagania warunków technicznych "Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe EmA - 99 IBDiM (zeszyt nr 60)".
4) Wykonawca powinien posiadać ważną Aprobatę Techniczną na oferowany wyrób.
5) Oferowana emulsja powinna spełniać odpowiednie wymagania higieniczne.
6) Przy każdym fakturowaniu wykonawca dostarczy Deklarację Zgodności z Aprobatą Techniczną na odebraną partię materiałów.
7) CPV: 14.51.00.00-9
2. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami):
1) W Internecie na stronie: www.powiatlomzynski.pl/bip
2) W formie papierowej SIWZ można odebrać bezpłatnie:
- osobiście w Sekcji Drogowo-Mostowej ZDP w Łomży, pok. Nr 2,
- Pocztą Polską
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
5. Pożądany termin wykonania zamówienia: sukcesywny zakup emulsji asfaltowej do dnia 31.10.2007r.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (czynności) - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".
Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą następujące dokumenty:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
3) Oświadczenie wykonawcy, że wobec jego firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
4) Oświadczenie, iż oferowana emulsja asfaltowa jest zgodna z normą: Asfaltowa Emulsja Kationowa PN-B-24003:1997.
5) Kserokopia ważnej Aprobaty Technicznej.
6) Kserokopia ważnego Atestu Higienicznego.
Uwaga!
1) Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2) Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem -i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.
7. Wymagane wadium - nie dotyczy.
8. Jedynym kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty, jakim będzie się kierował zamawiający jest najniższa cena.
9. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 18.05.2007r. o godz. 13:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć do sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30, pokój nr 1.
Koperta powinna być oznaczona: "Oferta na zakup emulsji asfaltowej", z dopiskiem: Nie otwierać przed 18.05.2007r. i posiadać pieczątkę nagłówkową wykonawcy.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 10, dnia 18.05.2007r. o godz. 13:15.
W ofercie należy podać następujące ceny emulsji asfaltowej, loco baza wykonawcy, odbieranej transportem zamawiającego:
1. Cenę jednostkową za 1 Mg emulsji asfaltowej (brutto),
2. Wartość zamówienia : cenę całkowitą oferty (brutto) za 184 Mg emulsji asfaltowej.
10. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami: mgr inż. Ewa Olechwierowicz, tel. (086)218-41-89 , w godz. 730 – 1430.
15. Wartość ustalona w wyniku przetargu jest wartością ryczałtową, która powinna gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego zadania i nie podlega negocjacji.
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 8 maj 2007 13:35
- Wzór oferty (pdf) 8 maj 2007 13:36
- Oświadczenie (pdf) 8 maj 2007 13:36
- Wzór umowy (pdf) 8 maj 2007 13:36
- Ośw. likw. (pdf) 8 maj 2007 13:37