BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na zakup emulsji asfaltowej

Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro na dostawę pn.: Sukcesywny zakup 100 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej K-1 - 65, odbieranej transportem zamawiającego, loco baza wykonawcy - punkt odbioru emulsji znajdujący się w odległości max. 50 km od siedziby zamawiającego.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Sukcesywny zakup 100 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej K1-65 w postaci sukcesywnych odbiorów emulsji, transportem zamawiającego (beczka 5 - 10 tysięcy litrów) z bazy wykonawcy, z przeznaczeniem do bieżącego utrzymania dróg powiatowych znajdujących się na terenie powiatu łomżyńskiego.
2) Zamawiana emulsja asfaltowa musi spełniać wymogi normy normy PN-B-24003:1997 Asfaltowa Emulsja Kationowa.
3) Lepiszcze zamawianej emulsji asfaltowej powinno spełniać wymagania warunków technicznych "Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe EmA - 99 IBDiM (zeszyt nr 60)".
4) Wykonawca powinien posiadać ważną Aprobatę Techniczną na oferowany wyrób.
5) Oferowana emulsja powinna spełniać odpowiednie wymagania higieniczne.
6) Przy każdym fakturowaniu wykonawca dostarczy Deklarację Zgodności z Aprobatą Techniczną na odebraną partię materiałów.
7) Wykonawca powinien dysponować punktem odbioru emulsji asfaltowej znajdującym się w odległości max. 50 km od siedziby zamawiającego.
8) CPV: 14.51.00.00-9

2. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami):
1) W Internecie na stronie: www.powiatlomzynski.pl/bip
2) W formie papierowej SIW można odebrać bezpłatnie:
- osobiście w Sekcji Drogowo-Mostowej ZDP w Łomży, pok. Nr 2,
- Pocztą Polską

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

5. Pożądany termin wykonania zamówienia: sukcesywne do potrzeb zamawiającego dostawy emulsjiod dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2007r.

6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (czynności) - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
3) Dysponują punktem odbioru emulsji asfaltowej znajdującym się w odległości max. 50 km od siedziby zamawiającego.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".
Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą następujące dokumenty:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
3) Oświadczenie wykonawcy, że wobec jego firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
4) Oświadczenie, iż oferowana emulsja asfaltowa jest zgodna z normą: Asfaltowa Emulsja Kationowa PN-B-24003:1997.
5) Kserokopia ważnej Aprobaty Technicznej.
6) Kserokopia ważnego Atestu Higienicznego.
7) Oświadczenie wykonawcy o odległości - w jedną stronę - punktu odbioru emulsji asfaltowej od siedziby zamawiającego.
Uwaga!
1) Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2) Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.

7. Wymagane wadium – nie dotyczy.

8. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty, jakimi będzie się kierował zamawiający:
1) cena ofertowa - 90 %.
2) odległość od punktu odbioru emulsji asfaltowej do bazy zamawiającego (w jedną stronę) - 10 %

9. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 13.03.2007r. o godz. 13:15.

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć do sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30, pokój nr 1.

Koperta powinna być oznaczona: Oferta na zakup emulsji asfaltowej, z dopiskiem: Nie otwierać przed 13.03.2007r. i posiadać pieczątkę nagłówkową wykonawcy.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 10, dnia 13.03.2007r. o godz. 13:30.

W ofercie należy podać następujące ceny emulsji asfaltowej, loco baza wykonawcy, odbieranej transportem zamawiającego:
1. Cenę jednostkową za 1 Mg emulsji asfaltowej (brutto),
2. Wartość zamówienia – cenę całkowitą oferty (brutto) za 100 Mg emulsji asfaltowej.

10. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

14. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami: mgr Magdalena Okulicz-Kozaryn, tel.(086)218-41-89 w.19, w godz.730–1430.

15. Wartość ustalona w wyniku przetargu jest wartością ryczałtową, która powinna gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego zadania i nie podlega negocjacji.

Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 5 mar 2007 13:34
Data opublikowania: poniedziałek, 5 mar 2007 13:41
Data przejścia do archiwum: środa, 14 mar 2007 08:20
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 3226 razy