Przetarg nieograniczony na zakup znaków drogowych
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro na dostawę pn.:
"Zakup znaków drogowych z dostawą na bazę ZDP w Łomży, ul. Poligonowa 30. "
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zakup n/w znaków:
A. ZNAKI OSTRZEGAWCZE A-7 szt. 100
B. ZNAKI ZAKAZU B-1 szt. 20
B-20 szt. 5
B-42 szt. 10
C. ZNAKI NAKAZU C-9 szt. 1
C-10 szt. 1
D. ZNAKI INFORMACYJNE D-1 szt. 10
D-3 szt. 2
D-42 szt. 60
D-43 szt. 60
T. TABLICZKI DO ZNAKÓW DROGOWYCH
T-1 (bez cyfry) szt. 15
T-2 (bez cyfry) szt. 15 T-4 (bez cyfry) szt. 15 T-5 szt. 10
T-25 (bez symbolu) szt. 18
E. TABLICE KIERUNKU I MIEJSCOWOŚCI
E-4 (wg wykazu - zał. nr 6 do SIWZ) szt. 12
E-4 (czyste - różne długości obustronne) szt. 13
E-17a (wg wykazu - zał. nr 5 do SIWZ) szt. 40
E-17a (czyste - różne długości) szt. 12
E-18a (wg wykazu - zał. nr 5 do SIWZ) szt. 40
E-18a (czyste - różne długości) szt. 12
DODATKOWE ZNAKI
G-1a szt. 6
G-1b szt. 6
G-1c szt. 6
G-1d szt. 2
G-1e szt. 2
G-1f szt. 2
URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO
U-9a szt. 15
U-9b szt. 15
U-56a szt. 2
DODATKOWO:
- folia żółta odblaskowa I generacji m2 15
- folia biała odblaskowa I generacji m2 10
- folia zielona odblaskowa I generacji m2 15
- folia niebieska odblaskowa I generacji m2 5
- folia czerwona odblaskowa I generacji m2 5
- taśma biało-czerwona "ZEBRA" (1 szt - 200 mb) szt. 3
2) Wymagania dotyczące zamawianych znaków:
- wielkość średnia,
- krawędzie podwójnie gięte,
- podkład z blachy ocynkowanej zabezpieczony z tyłu farbą antykorozyjną do powierzchni ocynkowanych,
- lico znaku z folii odblaskowej I generacji,
- sposób mocowania znaków A, B, D,E – śrubami M-8 o l=4cm na szynach prowadzących, umożliwiających dopasowanie do różnych rozstawów mocowań
3) Zamawiane znaki i tablice muszą być wykonane zgodnie z załącznikami nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dn. 23 grudnia 2003r. Nr 220, poz. 2181)
4) Wykonawca udzieli zamawiającemu 24-miesięcznej gwarancji na zakupione znaki drogowe.
5) CPV: 28.52.74.20-2 Znaki drogowe
2. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami):
1) W Internecie na stronie: www.powiatlomzynski.pl/bip
2) W formie papierowej SIW można odebrać bezpłatnie osobiście w Sekcji Drogowo-Mostowej ZDP w Łomży, pok. Nr 2 lub Pocztą Polską
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
5. Pożądany termin wykonania zamówienia: dostawa znaków do dnia 16.04.2007r.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (czynności) - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".
Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą następujące dokumenty:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
3) Oświadczenie wykonawcy, że wobec jego firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4) Oświadczenie wykonawcy, iż oferowane znaki są wykonane zgodnie z załącznikami nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dn. 23 grudnia 2003r. Nr 220, poz. 2181).
Uwaga!
1) Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2) Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.
7. Wymagane wadium – nie dotyczy.
8. Jedynym kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty, jakim będzie się kierował zamawiający jest najniższa cena.
9. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 01.03.2007r. o godz. 13:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć do sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30, pokój nr 1.
Koperta powinna być oznaczona: "Oferta na zakup znaków drogowych", z dopiskiem: "Nie otwierać przed 01.03.2007r." i posiadać pieczątkę nagłówkową wykonawcy.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 10, dnia 01.03.2007r. o godz. 14:00.
W ofercie należy podać cenę jednostkową oraz cenę całkowitą zakupu znaków spełniających w/w wymagania, łącznie z podatkiem VAT i transportem na bazę ZDP w Łomży, ul. Poligonowa 30.
10. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami: Magdalena Okulicz-Kozaryn tel. (086)218-41-89 w.19, w godz. 7:30 – 14:30.
15. Wartość ustalona w wyniku przetargu jest wartością ryczałtową, która powinna gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego zadania i nie podlega negocjacji.
1) Zakup n/w znaków:
A. ZNAKI OSTRZEGAWCZE A-7 szt. 100
B. ZNAKI ZAKAZU B-1 szt. 20
B-20 szt. 5
B-42 szt. 10
C. ZNAKI NAKAZU C-9 szt. 1
C-10 szt. 1
D. ZNAKI INFORMACYJNE D-1 szt. 10
D-3 szt. 2
D-42 szt. 60
D-43 szt. 60
T. TABLICZKI DO ZNAKÓW DROGOWYCH
T-1 (bez cyfry) szt. 15
T-2 (bez cyfry) szt. 15 T-4 (bez cyfry) szt. 15 T-5 szt. 10
T-25 (bez symbolu) szt. 18
E. TABLICE KIERUNKU I MIEJSCOWOŚCI
E-4 (wg wykazu - zał. nr 6 do SIWZ) szt. 12
E-4 (czyste - różne długości obustronne) szt. 13
E-17a (wg wykazu - zał. nr 5 do SIWZ) szt. 40
E-17a (czyste - różne długości) szt. 12
E-18a (wg wykazu - zał. nr 5 do SIWZ) szt. 40
E-18a (czyste - różne długości) szt. 12
DODATKOWE ZNAKI
G-1a szt. 6
G-1b szt. 6
G-1c szt. 6
G-1d szt. 2
G-1e szt. 2
G-1f szt. 2
URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO
U-9a szt. 15
U-9b szt. 15
U-56a szt. 2
DODATKOWO:
- folia żółta odblaskowa I generacji m2 15
- folia biała odblaskowa I generacji m2 10
- folia zielona odblaskowa I generacji m2 15
- folia niebieska odblaskowa I generacji m2 5
- folia czerwona odblaskowa I generacji m2 5
- taśma biało-czerwona "ZEBRA" (1 szt - 200 mb) szt. 3
2) Wymagania dotyczące zamawianych znaków:
- wielkość średnia,
- krawędzie podwójnie gięte,
- podkład z blachy ocynkowanej zabezpieczony z tyłu farbą antykorozyjną do powierzchni ocynkowanych,
- lico znaku z folii odblaskowej I generacji,
- sposób mocowania znaków A, B, D,E – śrubami M-8 o l=4cm na szynach prowadzących, umożliwiających dopasowanie do różnych rozstawów mocowań
3) Zamawiane znaki i tablice muszą być wykonane zgodnie z załącznikami nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dn. 23 grudnia 2003r. Nr 220, poz. 2181)
4) Wykonawca udzieli zamawiającemu 24-miesięcznej gwarancji na zakupione znaki drogowe.
5) CPV: 28.52.74.20-2 Znaki drogowe
2. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami):
1) W Internecie na stronie: www.powiatlomzynski.pl/bip
2) W formie papierowej SIW można odebrać bezpłatnie osobiście w Sekcji Drogowo-Mostowej ZDP w Łomży, pok. Nr 2 lub Pocztą Polską
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
5. Pożądany termin wykonania zamówienia: dostawa znaków do dnia 16.04.2007r.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (czynności) - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".
Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą następujące dokumenty:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
3) Oświadczenie wykonawcy, że wobec jego firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4) Oświadczenie wykonawcy, iż oferowane znaki są wykonane zgodnie z załącznikami nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dn. 23 grudnia 2003r. Nr 220, poz. 2181).
Uwaga!
1) Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2) Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.
7. Wymagane wadium – nie dotyczy.
8. Jedynym kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty, jakim będzie się kierował zamawiający jest najniższa cena.
9. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 01.03.2007r. o godz. 13:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć do sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30, pokój nr 1.
Koperta powinna być oznaczona: "Oferta na zakup znaków drogowych", z dopiskiem: "Nie otwierać przed 01.03.2007r." i posiadać pieczątkę nagłówkową wykonawcy.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 10, dnia 01.03.2007r. o godz. 14:00.
W ofercie należy podać cenę jednostkową oraz cenę całkowitą zakupu znaków spełniających w/w wymagania, łącznie z podatkiem VAT i transportem na bazę ZDP w Łomży, ul. Poligonowa 30.
10. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami: Magdalena Okulicz-Kozaryn tel. (086)218-41-89 w.19, w godz. 7:30 – 14:30.
15. Wartość ustalona w wyniku przetargu jest wartością ryczałtową, która powinna gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego zadania i nie podlega negocjacji.
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 20 lut 2007 14:30
- wzór oferty (pdf) 20 lut 2007 14:30
- Oświadczenie wykonawcy (pdf) 20 lut 2007 14:31
- Oświadczenie o likwidacji (pdf) 20 lut 2007 14:31
- wzór umowy (pdf) 20 lut 2007 14:32
- tablice miejscowości (pdf) 20 lut 2007 14:32
- tablice kierunku (pdf) 20 lut 2007 14:32