BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Starostwo Powiatowe w Łomży ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 60 000 euro na: „Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych samochodowych, ciągnikowych, do przyczep, motocyklowych, motorowerowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Łomży”
1. Nazwa oraz adres zamawiającego
Starostwo Powiatowe w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża
www.powiatlomzynski.pl/bip

tel. (086) 215 69 13
fax. (086) 215 69 04


2. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

2.1. Drogą elektroniczną ze strony internetowej:
www.powiatlomzynski.pl/bip

2.2. Starostwo Powiatowe Łomża
Wydział Promocji, Rozwoju i Komunikacji
ul. Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża
pokój Nr 101a
lub przez pocztę – bezpłatnie

Osoba uprawniona do kontaktów:
Stanisław Snarski
tel. (086) 215 69 16
fax. (086) 215 69 04

3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

3.1. Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów rejestrowanych w powiecie łomżyńskim spełniających warunki art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz 908 z późn. zm), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. Nr 133, poz. 1123 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618 z późn. zm.) i polską normą PN-S73200. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia na poszczególne rodzaje tablic przedstawia się następująco:


• 9.300 kpl tablic samochodowych
• 2.550 kpl tablic ciągnikowych
• 300 kpl tablic motocyklowych
• 1.200 kpl tablic przyczepowych
• 500 kpl tablic motorowerowych
oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego

3.2. Wykonawca będzie zobowiązany, w ramach wynagrodzenia za dostarczone tablice rejestracyjne, do odbierania i złomowania tablic rejestracyjnych zebranych przez Starostwo Powiatowe w Łomży w czasie przerejestrowywania i wycofywania pojazdów z ruchu.

3.3.Zamawiane tablice rejestracyjne muszą posiadać Certyfikat Zgodności tablic rejestracyjnych pojazdów, potwierdzających spełnienie wymogów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów, wydaną przez Instytut Transportu Samochodowego na odebraną partię tablic rejestracyjnych.

3.3. Wykonawca powinien posiadać aktualne zezwolenie właściwego Wojewody na produkcję tablic aktualny certyfikat wydany na zgodność wytwarzanych tablic z warunkami technicznymi ustalonymi przez Instytut Transportu Samochodowego- zgodnie z art.75 a ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. Nr 98 poz. 602 z późn. zm.).

3.4. CPV: 27.52.00.00 – 6 – Wyroby aluminiowe

4. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, które wykonawca dostarczy wraz ze składaną ofertą:

4.1. Zamawiane tablice rejestracyjne muszą posiadać Certyfikat Zgodności tablic rejestracyjnych pojazdów, potwierdzających spełnienie wymogów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów, wydaną przez Instytut Transportu Samochodowego na odebraną partię tablic rejestracyjnych.
4.2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp: „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”
4.3. Wykonawca powinien posiadać aktualne zezwolenie właściwego Wojewody na produkcję tablic aktualny certyfikat wydany na zgodność wytwarzanych tablic z warunkami technicznymi ustalonymi przez Instytut Transportu Samochodowego- zgodnie z art.75 a ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. Nr 98 poz. 602 z późn. zm.).

Uwaga:
1. Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być zaparafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty
2. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą – „za zgodność z oryginałem” – i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/ osób upoważnionej do podpisania oferty.

5. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami):

5.1. Na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Łomży, do pobrania SIWZ udostępniona od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (zgodnie z art. 42 ust. 1 w/w ustawy)
- adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ www.powiatlomzynski.pl/bip/przetargi
5.2. W formie papierowej:
- osobiście w Wydziale Promocji, Rozwoju i Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27
- przesyłką Poczty Polskiej

6. Całkowita wielkość lub zakres zamówienia:
Wielkość zamówienia na „wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych samochodowych, ciągnikowych, do przyczep, motocyklowych, motorowerowych do siedziby Starostwa Powiatowego Łomży” - powyżej 60 000 EUR

7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

8. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej

9. Pożądany termin wykonania zamówienia: sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, ciągnikowych, do przyczep, motocyklowych, motorowerowych do siedziby Starostwa Powiatowego Łomży – do 36 miesięcy od chwili podpisania umowy z Wykonawcą

10. Warunki udziału w postępowaniu:
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163) oraz spełniają n/wym. warunki:
10.1. Spełniają warunki określone w art.75a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005. Nr 108 poz. 908 z póżn. zm.).
10.2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
10.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
10.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
10.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona sprawdzenia żądanych przez zamawiającego wymaganych dokumentów i oświadczeń poprzez ich analizę i ocenę.
Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły:
"spełnia (1 pkt.)
nie spełnia (0 pkt.)"

Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.

11. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą następujące dokumenty:
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy:
2.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1. Prawo zamówień publicznych
2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2.3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2.5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2.6. aktualne zezwolenie właściwego Wojewody na produkcję tablic wydany na zgodność wytwarzanych tablic z warunkami technicznymi ustalonymi przez Instytut
Transportu Samochodowego- zgodnie z art.75 a ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. Nr 98 poz. 602 z późn. zm.)
2.7. Certyfikat zgodności na wszystkie typy zamawianych tablic rejestracyjnych pojazdów, potwierdzającym spełnienie wymogów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestrów i oznakowania pojazdów (Dz. U. Nr 133, poz. 1123 z późn. zm.)
Uwaga!
1. Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.
12. Wymagane wadium – nie dotyczy

13. Jedynym kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty, jakim będzie się kierował zamawiający jest najniższa cena.

14. Miejsce i termin składania ofert:

Termin składania ofert upływa dnia 21 grudnia 2006 roku o godz. 10.00

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć do Starostwa Powiatowego w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/27, pokój nr 322

Koperta powinna być oznaczona:

Z dopiskiem:
Nie otwierać przed 21 grudnia 2006 roku i posiadać pieczątkę nagłówkową wykonawcy.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 322, dnia 21.12.2006 roku o godz. 10.15

W ofercie należy podać następujące ceny n/w kompletów tablic rejestracyjnych:

1.1. Cenę jednostkową (brutto) za:
• 9.300 kpl tablic samochodowych
• 2.550 kpl tablic ciągnikowych
• 300 kpl tablic motocyklowych
• 1.200 kpl tablic przyczepowych
• 500 kpl tablic motorowerowych
1.2. Wartość zamówienia – cenę całkowitą oferty (brutto) za w/w komplety tablic rejestracyjnych

15. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert

16. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

17. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

18. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

19. Wartość ustalona w wyniku przetargu jest wartością ryczałtową, która powinna gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego zadania i nie podlega negocjacji.


20. Dzień przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: 05.12.2006 roku

21. Termin wykonania zamówienia - sukcesywnie w ciągu 36 miesięcy od dnia podpisania umowy


Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 5 gru 2006 13:40
Data opublikowania: wtorek, 5 gru 2006 13:43
Data przejścia do archiwum: piątek, 2 lut 2007 13:08
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 4673 razy