Przetarg nieograniczony na wynajem sprzętu na zimę - II
Wiadomość przeniesiona do archiwum
W związku z niepełną realizacją przedmiotu zamówienia w przetargu nieograniczonym z dnia 19.10.2006r. na wynajem sprzętu, Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg nieograniczony na usługę o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro na pozostałą część sprzętu, pn:
Wynajem sprzętu wraz z operatorem:
1. spycharki o min. mocy 75KM – 4 szt
2. samochody o ładowności min. 10T z pługami szczytowymi – 1 szt
3. samochody o ładowności min. 10T z pługami bocznymi – 3 szt
4. równiarki samobieżne – 3 szt
niezbędnego do prowadzenia prac w ramach zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2006/2007, według zaleceń zamawiającego.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wynajem w/w sprzętu wraz z operatorem niezbędnego do prowadzenia prac w ramach zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2006/2007, według zaleceń zamawiającego.
2) CPV: 60129100-9 Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą.
2. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: w internecie na stronie: www.powiatlomzynski.pl/bip , osobiście w Sekcji Drogowo-Mostowej ZDP w Łomży, pok. nr 2 lub pocztą.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej zamawiający rozumie oferty złożone przez wykonawców na wynajem w/w sprzętu w ilościach którymi dysponują.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
5. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.12.2006r. do dnia 30.04.2007r.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (czynności) - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".
Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4 cyt. ustawy.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą następujące dokumenty:
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Kserokopia aktualnego - potwierdzonego przez odpowiedni urząd w roku 2006 - dokumentu dopuszczającego do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
3. Oświadczenie wykonawcy, że wobec jego firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Oświadczenie wykonawcy, że z dniem 01.12.2006r. będą dysponowali sprzętem zawartym w ofertach na wykonanie przedmiotowego zadania.
Uwaga!
1. Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.
7. Wymagane wadium – nie dotyczy.
8. Jedynym kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty, jakim będzie się kierował zamawiający jest najniższa cena.
9. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 15.11.2006r. o godz. 13:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć do sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30, pokój nr 1.
Koperta powinna być oznaczona: "Oferta na wynajem sprzętu na zimowe utrzymanie dróg", z dopiskiem: "Nie otwierać przed 15.11.2006r". i posiadać pieczątkę nagłówkową wykonawcy.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 10, dnia 15.11.2006r. o godz. 13:30.
W ofercie należy podać cenę jednostkową (netto) za efektywnie przepracowaną godzinę pracy sprzętu.
10. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami: Marek Przysiuda, tel. (086) 218-41-89 w. 11 w godz. 7:30–14:30, sdm@zdplomza.com
15. Wartość ustalona w wyniku przetargu jest wartością ryczałtową, która powinna gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego zadania i nie podlega negocjacji.
1) Wynajem w/w sprzętu wraz z operatorem niezbędnego do prowadzenia prac w ramach zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2006/2007, według zaleceń zamawiającego.
2) CPV: 60129100-9 Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą.
2. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: w internecie na stronie: www.powiatlomzynski.pl/bip , osobiście w Sekcji Drogowo-Mostowej ZDP w Łomży, pok. nr 2 lub pocztą.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej zamawiający rozumie oferty złożone przez wykonawców na wynajem w/w sprzętu w ilościach którymi dysponują.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
5. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.12.2006r. do dnia 30.04.2007r.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (czynności) - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".
Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4 cyt. ustawy.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą następujące dokumenty:
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Kserokopia aktualnego - potwierdzonego przez odpowiedni urząd w roku 2006 - dokumentu dopuszczającego do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
3. Oświadczenie wykonawcy, że wobec jego firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Oświadczenie wykonawcy, że z dniem 01.12.2006r. będą dysponowali sprzętem zawartym w ofertach na wykonanie przedmiotowego zadania.
Uwaga!
1. Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.
7. Wymagane wadium – nie dotyczy.
8. Jedynym kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty, jakim będzie się kierował zamawiający jest najniższa cena.
9. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 15.11.2006r. o godz. 13:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć do sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30, pokój nr 1.
Koperta powinna być oznaczona: "Oferta na wynajem sprzętu na zimowe utrzymanie dróg", z dopiskiem: "Nie otwierać przed 15.11.2006r". i posiadać pieczątkę nagłówkową wykonawcy.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 10, dnia 15.11.2006r. o godz. 13:30.
W ofercie należy podać cenę jednostkową (netto) za efektywnie przepracowaną godzinę pracy sprzętu.
10. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami: Marek Przysiuda, tel. (086) 218-41-89 w. 11 w godz. 7:30–14:30, sdm@zdplomza.com
15. Wartość ustalona w wyniku przetargu jest wartością ryczałtową, która powinna gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego zadania i nie podlega negocjacji.
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 7 lis 2006 14:47
- Wzór oferty (pdf) 7 lis 2006 14:47
- Oświadczenie wykonawcy (pdf) 7 lis 2006 14:48
- Oświadczenie o likwidacji (pdf) 7 lis 2006 14:48
- Oświadczenie sprzęt (pdf) 7 lis 2006 14:48
- Wzór umowy (pdf) 7 lis 2006 14:49
- Wykaz dróg (pdf) 7 lis 2006 14:49