Przetag nieogranicaony - zimowe utrzymanie ulic na terenie m. Jedwabne
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro na usługę pn.:
„Zimowe utrzymanie ulic będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży na terenie miasta Jedwabne.”
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zimowe utrzymanie n/w ulic znajdujących się na terenie miasta Jedwabne o łącznej długości 2,35 km:
1. ul. Łomżyńska (w krawężnikach) - dł. 0,10 km
2. ul. Cmentarna (do cmentarza) - dł. 0,30 km
3. ul. Mickiewicza (do tablicy E-17/18) - dł. 0,50 km
4. ul. Przestrzelska (do tablicy E-17/17) - dł. 0,50 km
5. Plac Jana Pawła II - dł. 0,25 km
6. ul. Wojska Polskiego (do tablicy E-17/18) - dł. 0,70 km
2) CPV: 90212000-6 Usługi odśnieżania
90213000-3 Usługi usuwania oblodzeń
90210000-2 Usługi sprzątania ulic
2. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: w internecie na stronie: www.powiatlomzynski.pl/bip , osobiście w Sekcji Drogowo-Mostowej ZDP w Łomży, pok. nr 2 lub pocztą.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
5. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.11.2006r. do dnia 31.03.2007r.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (czynności) - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".
Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4 cyt. ustawy.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą następujące dokumenty:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2) Kserokopia aktualnego - potwierdzonego przez odpowiedni urząd w roku 2006 - dokumentu dopuszczającego do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
3) Oświadczenie wykonawcy, że wobec jego firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4) Wykaz niezbędnego sprzętu przewidzianego do realizacji przedmiotowego zadania, który wykonawca powinien posiadać w dyspozycji. Minimum sprzętowe:
- pojazd wyposażony w pług boczny – szt. 2,
- piaskarka do rozsypywania materiałów uszorstniających – sz. 1.
5. Wykaz zrealizowanych zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia.
Uwaga!
1) Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2) Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.
7. Wymagane wadium – nie dotyczy.
8. Jedynym kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty, jakim będzie się kierował zamawiający jest najniższa cena.
9. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 20.10.2006r. o godz. 13:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć do sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30, pokój nr 1.
Koperta powinna być oznaczona: „Oferta na zimowe
utrzymanie ulic na terenie miasta Jedwabne”, z dopiskiem: "Nie otwierać przed 20.10.2006r". i posiadać pieczątkę nagłówkową wykonawcy.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 10, dnia 20.10.2006r. o godz. 13:30.
W ofercie należy podać cenę jednostkową (za 1 miesiąc) oraz cenę całkowitą zimowego utrzymania ulic na terenie miasta Jedwabne, łącznie z podatkiem VAT.
10. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami: Magdalena Okulicz-Kozaryn, tel.(086) 218-41-89 w.19 w godz. 7:30 – 14:30, sdm@zdplomza.com
15. Wartość ustalona w wyniku przetargu jest wartością ryczałtową, która powinna gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego zadania i nie podlega negocjacji.
1) Zimowe utrzymanie n/w ulic znajdujących się na terenie miasta Jedwabne o łącznej długości 2,35 km:
1. ul. Łomżyńska (w krawężnikach) - dł. 0,10 km
2. ul. Cmentarna (do cmentarza) - dł. 0,30 km
3. ul. Mickiewicza (do tablicy E-17/18) - dł. 0,50 km
4. ul. Przestrzelska (do tablicy E-17/17) - dł. 0,50 km
5. Plac Jana Pawła II - dł. 0,25 km
6. ul. Wojska Polskiego (do tablicy E-17/18) - dł. 0,70 km
2) CPV: 90212000-6 Usługi odśnieżania
90213000-3 Usługi usuwania oblodzeń
90210000-2 Usługi sprzątania ulic
2. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: w internecie na stronie: www.powiatlomzynski.pl/bip , osobiście w Sekcji Drogowo-Mostowej ZDP w Łomży, pok. nr 2 lub pocztą.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
5. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.11.2006r. do dnia 31.03.2007r.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (czynności) - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".
Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4 cyt. ustawy.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą następujące dokumenty:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2) Kserokopia aktualnego - potwierdzonego przez odpowiedni urząd w roku 2006 - dokumentu dopuszczającego do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
3) Oświadczenie wykonawcy, że wobec jego firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4) Wykaz niezbędnego sprzętu przewidzianego do realizacji przedmiotowego zadania, który wykonawca powinien posiadać w dyspozycji. Minimum sprzętowe:
- pojazd wyposażony w pług boczny – szt. 2,
- piaskarka do rozsypywania materiałów uszorstniających – sz. 1.
5. Wykaz zrealizowanych zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia.
Uwaga!
1) Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2) Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.
7. Wymagane wadium – nie dotyczy.
8. Jedynym kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty, jakim będzie się kierował zamawiający jest najniższa cena.
9. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 20.10.2006r. o godz. 13:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć do sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30, pokój nr 1.
Koperta powinna być oznaczona: „Oferta na zimowe
utrzymanie ulic na terenie miasta Jedwabne”, z dopiskiem: "Nie otwierać przed 20.10.2006r". i posiadać pieczątkę nagłówkową wykonawcy.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 10, dnia 20.10.2006r. o godz. 13:30.
W ofercie należy podać cenę jednostkową (za 1 miesiąc) oraz cenę całkowitą zimowego utrzymania ulic na terenie miasta Jedwabne, łącznie z podatkiem VAT.
10. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami: Magdalena Okulicz-Kozaryn, tel.(086) 218-41-89 w.19 w godz. 7:30 – 14:30, sdm@zdplomza.com
15. Wartość ustalona w wyniku przetargu jest wartością ryczałtową, która powinna gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego zadania i nie podlega negocjacji.
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 10 paź 2006 14:19
- Wzór oferty (pdf) 10 paź 2006 14:19
- Oświadczenie (pdf) 10 paź 2006 14:19
- Wzór umowy (pdf) 11 paź 2006 08:22