BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na wykonanie prac związanych z rewaloryzacją i przeliczeniem na układ "2000" osnowy geodezyjnej

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na prac związanych z rewaloryzacją i przeliczeniem na układ „2000”, położonych na obszarze gminy Jedwabne, powiatu łomżyńskiego, osnowy poziomej III klasy, osnów pomiarowych oraz tzw. osnów ewidencyjnych, które będą stanowiły podstawę do założenia ewidencji budynków i lokali.
Sekcja 1 zamawiający

1.1) nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
nazwa: Zarząd Powiatu Łomżyńskiego
miejscowość Łomża
kod pocztowy: 18-400
województwo: Podlaskie
nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Stanisław Kozikowski
telefon: (086) 2156925
e-mail: podgiklomza@zetobi.com.pl

Sekcja 2: przedmiot zamówienia

II.1.1) nazwa nadania zamówienia przez zamawiającego:
Rewaloryzacja i przeliczenie poziomej osnowy geodezyjnej na obszarze gminy Jedwabne, powiatu Łomżyńskiego, woj. Podlaskie
II.1.5)określenie przedmiotu zamówienia :
1. Przeliczenie szczegółowej osnowy poziomej III klasy oraz osnów pomiarowych z dotychczasowego układu „65” na układ „2000”
2. Rewaloryzacja „osnów ewidencyjnych” i ponowne ich wyrównanie w układzie „65” i przeliczenie do układu „2000”.
II.1.6.)informacja o świadczeniach i dokumentach...
Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
II.1.7) słownik główny: 72.31.11.00-9
II.2) całkowita wielkość lub zakres :
Powierzchnia opracowania – 14755 ha
Cały teren gminy Jedwabne w powiecie Łomżyńskim
II.3) data zakończenia: 30.04.2007

Sekcja 3 informacje o charakterze prawnym..

III.1) informacja na temat wadium:
2000 PLN
III.2) Warunki udziału:
---opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny.
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień
publicznych.
5. Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy.
6. Termin gwarancji 5 lat od daty zakończenia wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty metodą „spełnia-nie spełnia”
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy...
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień geodezyjnych)
2. Oświadczenie, ze posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 3 informację, że wyposażenie techniczne firmy
pozwoli na realizację zamówienia.
Wykaz osób (minimum 5 posiadających uprawnienia z zakresu 1 lub 3) zatrudnionych na pełnym etacie, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 2 lat ( 2005, 2006 ) ważniejszych prac o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia, o wartości minimum 30 000 zł. Każde, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 SIWZ, potwierdzone referencjami.
3. Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniom przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności z ostatnich 2 lat obrotowych, z których będzie wynikał wskaźnik rentowności wyższy od zera.
4. Oświadczenie, ze nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone według załącznika Nr. 7 SIWZ.
Aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, zaświadczenia, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, o niekaralności podmiotu gospodarczego, osoby fizycznej lub urzędujących członków władz osoby prawnej lub spółki za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenia zamówienia, przestępstwo przekupstwa,, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych ( art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy ) – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, że w stosunku do podmiot zbiorowego ( Ustawa z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. Nr 197 poz.1661 ). Sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
5. Oświadczenie, że spełnia i akceptuje warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy.
6. Oświadczenie, ze zapewni minimum 5 letni okres gwarancji na wykonane prace.



Sekcja 4 tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1 Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
IV.2.1 Kryteria oceny oferty
Najniższa cena
IV.3.1.) informacje administracyjne
Opłata nie dotyczy
Warunki i sposób płatności SIWZ można zamówić listownie, faksem, pocztą e-mail (podgiklomza@zetobi.com.pl)
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
data: 09.10.2006 godzina: 10.00
IV.3.5) Termin związania ofertą
30 od daty ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.6.) Data, godzina, i miejsce otwarcia ofert
Data: 09. 10.2006, godzina 11.00
Data powstania: piątek, 22 wrz 2006 07:55
Data opublikowania: piątek, 22 wrz 2006 08:05
Data przejścia do archiwum: wtorek, 10 paź 2006 13:46
Opublikował(a): Jerzy Kowalewski
Zaakceptował(a): Jerzy Kowalewski
Artykuł był czytany: 2890 razy