Dostawa i montaż systemu telewizji dozorowej, monitoring wizyjny na terenie bazy ZDP w Łomży.
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro na dostawę p.n.:
„Dostawa i montaż systemu telewizji dozorowej, monitoring wizyjny na terenie bazy ZDP w Łomży”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawa i montaż elementów systemu telewizji dozorowej na terenie bazy ZDP w Łomży,
ul. Poligonowa 30.
2) Monitoring wizyjny wraz z interwencją grup interwencyjnych w składzie 2-osobowym, uzbrojonych w krótką broń palną.
3) CPV:
32235000-9 Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym.
74613000-9 Usługi dozoru.
2. Termin wykonania zamówienia:
1) dostawa i montaż elementów systemu: od dnia podpisania umowy do 15.05.2006r.
2) monitoring wizyjny: od dnia zakończenia montażu do dnia 31.03.2009r.
3. Kupujący zastrzega sobie prawo do płatności po całkowitym wykonaniu dostawy i robót związanych z montażem elementów systemu telewizji dozorowej na terenie bazy ZDP z podziałem na 2 raty:
1) 50% w terminie 20 dni od dnia wykonania montażu,
2) 50% do dnia 31 stycznia 2007r.
4. Kupujący nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Kupujący nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wymagane wadium – nie dotyczy.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
1) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień publicznych.
2) Posiadają własną, wyszkoloną min. dwuosobową grupę interwencyjną uzbrojoną w krótką broń palną, posiadającą łączność radiową z centrum monitorowania alarmów.
3) Wykonają całość zamówienia własnymi środkami bez podzlecania innym podmiotom.
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".
8. Oświadczenia i dokumenty które należy wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz.177 z późn. zm.),
2) Kserokopię aktualnego dokumentu dopuszczającego do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
3) Kserokopię aktualnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia.
4) Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z podatkami i składkami na ubezpieczenie społeczne.
5) Oświadczenie wykonawcy, czy nie zostało wszczęte i nie toczy się postępowanie roszczeniowe o wykonanie usługi w zakresie ochrony osób i mienia, w wyniku której zleceniodawca usługi poniósł szkody majątkowe.
6) Oświadczenie, że przeciwko wykonawcy nie wszczęto postępowania o popełnienie przestępstw w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub innych przestępstw popełnionych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
7) Oświadczenie wykonawcy, że nie zostało wszczęte i nie toczy się postępowanie o odebranie koncesji.
8) Oświadczenie wykonawcy o wykonaniu całości zamówienia własnymi środkami bez podzlecania innym podmiotom.
9) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu własnej, wyszkolonej (z licencjami ochrony fizycznej), min. dwuosobowej uzbrojonej w krótką broń palną grupy interwencyjnej, posiadającej łączność radiową z centrum monitorowania alarmów.
10) Oświadczenie wykonawcy, iż oferowane urządzenia które zostaną zamontowane na placu ZDP w Łomży będą fabrycznie nowe.
11) Oświadczenie wykonawcy o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego w miejscach dostawy i instalacji urządzeń na min. 24 m-ce.
12) Kserokopia ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej, deliktowej oraz kontraktowej w kwocie min. 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
13) Referencje od poprzednich zamawiających.
9. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa 12 kwietnia 2006r. o godz. 11:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć do sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30, pokój nr 1.
Koperta powinna być oznaczona: „Oferta na dostawę i montaż systemu telewizji dozorowej”.
z dopiskiem: „Nie otwierać przed 12.04.2006r.” i posiadać pieczątkę nagłówkową wykonawcy.
10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 1, dnia 12.04.2006r. o godz. 11:15.
W ofercie należy podać:
1) cenę całkowitą za dostawę i montaż elementów systemu telewizji dozorowej.
2) cenę jednostkową za jeden miesiąc obowiązywania umowy (tj. na monitoring wizyjny ) w sposób: cena netto + VAT = cena brutto. (Uwaga: cena jednostkowa za pierwszy miesiąc obowiązywania umowy - maj - powinna zostać proporcjonalnie przeliczona do ilości monitorowanych dni)
3) cenę całkowitą za okres obowiązywania umowy (tj. na monitoring wizyjny) od dnia 15.05.2006r. do dnia 31.03.2009r.
4) cenę całkowitą oferty (tj. pełny zakres zamówienia: dostawa i montaż oraz monitorowanie).
11. Jedynym kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty, jakim będzie się kierował zamawiający jest najniższa cena.
12. Termin związania złożoną ofertą – 30 dni od upływu terminu składania ofert.
13. Wartość ustalona w wyniku przetargu jest wartością ryczałtową, która powinna gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego zadania i nie podlega negocjacji.
14. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do odbioru w Sekcji Drogowo – Mostowej ZDP w Łomży, pokój nr 2.
15. Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest Magdalena Okulicz - Kozaryn tel. (086) 218-41-89 wew. 19, w godz. 7:30 – 14:30.
1) Dostawa i montaż elementów systemu telewizji dozorowej na terenie bazy ZDP w Łomży,
ul. Poligonowa 30.
2) Monitoring wizyjny wraz z interwencją grup interwencyjnych w składzie 2-osobowym, uzbrojonych w krótką broń palną.
3) CPV:
32235000-9 Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym.
74613000-9 Usługi dozoru.
2. Termin wykonania zamówienia:
1) dostawa i montaż elementów systemu: od dnia podpisania umowy do 15.05.2006r.
2) monitoring wizyjny: od dnia zakończenia montażu do dnia 31.03.2009r.
3. Kupujący zastrzega sobie prawo do płatności po całkowitym wykonaniu dostawy i robót związanych z montażem elementów systemu telewizji dozorowej na terenie bazy ZDP z podziałem na 2 raty:
1) 50% w terminie 20 dni od dnia wykonania montażu,
2) 50% do dnia 31 stycznia 2007r.
4. Kupujący nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Kupujący nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wymagane wadium – nie dotyczy.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
1) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień publicznych.
2) Posiadają własną, wyszkoloną min. dwuosobową grupę interwencyjną uzbrojoną w krótką broń palną, posiadającą łączność radiową z centrum monitorowania alarmów.
3) Wykonają całość zamówienia własnymi środkami bez podzlecania innym podmiotom.
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".
8. Oświadczenia i dokumenty które należy wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz.177 z późn. zm.),
2) Kserokopię aktualnego dokumentu dopuszczającego do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
3) Kserokopię aktualnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia.
4) Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z podatkami i składkami na ubezpieczenie społeczne.
5) Oświadczenie wykonawcy, czy nie zostało wszczęte i nie toczy się postępowanie roszczeniowe o wykonanie usługi w zakresie ochrony osób i mienia, w wyniku której zleceniodawca usługi poniósł szkody majątkowe.
6) Oświadczenie, że przeciwko wykonawcy nie wszczęto postępowania o popełnienie przestępstw w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub innych przestępstw popełnionych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
7) Oświadczenie wykonawcy, że nie zostało wszczęte i nie toczy się postępowanie o odebranie koncesji.
8) Oświadczenie wykonawcy o wykonaniu całości zamówienia własnymi środkami bez podzlecania innym podmiotom.
9) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu własnej, wyszkolonej (z licencjami ochrony fizycznej), min. dwuosobowej uzbrojonej w krótką broń palną grupy interwencyjnej, posiadającej łączność radiową z centrum monitorowania alarmów.
10) Oświadczenie wykonawcy, iż oferowane urządzenia które zostaną zamontowane na placu ZDP w Łomży będą fabrycznie nowe.
11) Oświadczenie wykonawcy o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego w miejscach dostawy i instalacji urządzeń na min. 24 m-ce.
12) Kserokopia ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej, deliktowej oraz kontraktowej w kwocie min. 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
13) Referencje od poprzednich zamawiających.
9. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa 12 kwietnia 2006r. o godz. 11:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć do sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30, pokój nr 1.
Koperta powinna być oznaczona: „Oferta na dostawę i montaż systemu telewizji dozorowej”.
z dopiskiem: „Nie otwierać przed 12.04.2006r.” i posiadać pieczątkę nagłówkową wykonawcy.
10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 1, dnia 12.04.2006r. o godz. 11:15.
W ofercie należy podać:
1) cenę całkowitą za dostawę i montaż elementów systemu telewizji dozorowej.
2) cenę jednostkową za jeden miesiąc obowiązywania umowy (tj. na monitoring wizyjny ) w sposób: cena netto + VAT = cena brutto. (Uwaga: cena jednostkowa za pierwszy miesiąc obowiązywania umowy - maj - powinna zostać proporcjonalnie przeliczona do ilości monitorowanych dni)
3) cenę całkowitą za okres obowiązywania umowy (tj. na monitoring wizyjny) od dnia 15.05.2006r. do dnia 31.03.2009r.
4) cenę całkowitą oferty (tj. pełny zakres zamówienia: dostawa i montaż oraz monitorowanie).
11. Jedynym kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty, jakim będzie się kierował zamawiający jest najniższa cena.
12. Termin związania złożoną ofertą – 30 dni od upływu terminu składania ofert.
13. Wartość ustalona w wyniku przetargu jest wartością ryczałtową, która powinna gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego zadania i nie podlega negocjacji.
14. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do odbioru w Sekcji Drogowo – Mostowej ZDP w Łomży, pokój nr 2.
15. Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest Magdalena Okulicz - Kozaryn tel. (086) 218-41-89 wew. 19, w godz. 7:30 – 14:30.