BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor – stanowisko do obsługi księgowej i administracyjnej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża

 

I.   Nazwa i adres jednostki:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży

ul. Szosa Zambrowska 1/27

18-400 Łomża

Tel. 86-215-69-42

 

II.   Określenie stanowiska urzędniczego:

Podinspektor – stanowisko do obsługi księgowej i administracyjnej

 

III.   Kandydat przystępujący do naboru musi spełniać następujące wymagania:

1)   Niezbędne (obligatoryjne – podlegające ocenie w ramach wstępnej kwalifikacji kandydatów):

  1. wykształcenie wyższe, preferowane na kierunku: ekonomia, zarządzanie,
  2. bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o samorządnie powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych,
  3. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera z zakresu obsługi programów biurowych;
  4. obywatelstwo polskie;
  5. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  7. nieposzlakowana opinia;
  8. nie może być i nie mógł był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie może być mu zawieszona ani ograniczona, kandydat musi wypełniać obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;
  9. nie może figurować w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
  10. cechy osobowościowe: umiejętność organizacji pracy, umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, komunikatywność, rzetelność;
  11. prawo jazdy kat. B

2)   Dodatkowe (preferowane – podlegające dodatkowej ocenie w ramach końcowego wyboru kandydatów):

  1. znajomość techniki opracowywania aktów prawnych (uchwał, zarządzeń) oraz decyzji administracyjnych;
  2. dobra organizacja pracy;
  3. umiejętność pracy w zespole;
  4. odporność na stres.

 

IV.   Wykaz zakresu głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. prowadzenie rozliczeń wynagrodzenia rodzin zastępczych;
  2. przygotowywanie not księgowych;
  3. uzgadnianie planu finansowego i wykonania wydatków budżetowych w poszczególnych paragrafach klasyfikacji budżetowej oraz zadaniach;
  4. sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym;
  5. bieżące dekretowanie i księgowanie dochodów i wydatków budżetowych;
  6. prowadzenie bieżącej sprawozdawczości jednostki;
  7. udzielanie informacji i porad osobom niepełnosprawnym i ich rodzinom;
  8. podejmowanie inicjatyw na rzecz osób niepełnoprawnych z terenu powiatu łomżyńskiego;
  9. opracowanie analiz i ocen stanu potrzeb pomocy społecznej, zwłaszcza sytuacji osób niepełnosprawnych z terenu powiatu łomżyńskiego;
  10. opracowanie i realizacja powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych, ze szczególnym uwzględnieniem programów pomocy społecznej, wspierania osób niepełnosprawnych i innych, których celem jest integracja osób i rodzin z grup szczególnego ryzyka – po konsultacji z właściwymi terytorialnie gminami
  11. współpraca z Ośrodkami Pomocy Społecznej na terenie powiatu w zakresie diagnozowania problemów osób i rodzin wymagających wsparcia;
  12. współpraca z organizacjami pozarządowymi i instytucjami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych;
  13. prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem do likwidacji barier architektonicznych, w komunikowaniu się i technicznych, w związku z indywidualnymi potrzebami osób niepełnosprawnych;
  14. prowadzenie spraw związanych z zapotrzebowaniem w sprzęt rehabilitacyjny osób niepełnosprawnych;
  15. prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem do organizacji sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych;
  16.  prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym;
  17. prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem do zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze;
  18. przetwarzanie danych osobowych zawartych w zbiorach tworzonych w PCPR;
  19. wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora PCPR.

 

V.   Warunki pracy na danym stanowisku:

  1. praca w głównej siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży: ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża;
  2. wymagany kontakt osobisty i telefoniczny z klientami i partnerami PCPR w Łomży;
  3. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  4. umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników PCPR w Łomży;
  5. osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem;
  6. normy czasu pracy: praca w podstawowym systemie czasu pracy, co do zasady czas pracy nie może przekraczać 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy.

 

VI.   Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie przez Kandydata następujących dokumentów:

  1. Curriculum Vitae (CV);
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje pożądane na danym stanowisku pracy (np. świadectw, certyfikatów, zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach);
  5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
  8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych Kandydata w związku z prowadzonym naborem.

 

VII.   Termin i miejsce składania dokumentów:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, sekretariat, p. 209. Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: „Oferta Pracy: Podinspektor – stanowisko do obsługi księgowej i administracyjnej”.

Termin składania ofert: do dnia 19 sierpień 2024 r. do godz. 14:00.

Oferty, które wpłyną do PCPR w Łomży po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

 

VIII.   Informacje dodatkowe:

O terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowani.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Łomży (http://powiatlomzynski.pl/bip) oraz na tablicy ogłoszeń PCPR w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27.

 

Łomża, dnia 2 sierpień 2024 r.

Dyrektor PCPR w Łomży

Jacek Albin Nowakowski

Data powstania: piątek, 2 sie 2024 13:00
Data opublikowania: piątek, 2 sie 2024 13:15
Opublikował(a): Mariusz Kozikowski
Zaakceptował(a): Mariusz Kozikowski
Artykuł był czytany: 55 razy