Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika Sekcji Terenowej w Zarządzie Dróg Powiatowych w Łomży
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30 Ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Sekcji Terenowej Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: |
|
Nadzór i organizacja pracy sekcji terenowej ZDP w Łomży zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym oraz Zarządzeniami Dyrektora w szczególności: 1) sprawdzanie i uzgadnianie dokumentacji projektowych; 2) nadzór nad robotami drogowymi, rozliczanie zadań realizowanych przez ZDP; 3) współpraca z jednostkami organizacyjnymi Powiatu Łomżyńskiego; 4) nadzór i organizacja prac utrzymaniowych całej sieci drogowej Zarządu; 5) nadzór nad wydawaniem decyzji o zajęciu pasa drogowego, dokumentowanie naruszeń pasa drogowego, wprowadzanie na polecenie Dyrektora Zarządu ograniczeń ruchu, kontrolowanie obiektów przydrożnych; 6) zlecanie interwencyjnego uzupełniania oznakowania dróg i mostów, doraźnego uzupełniania ubytków w nawierzchniach dróg, doraźne naprawy uszkodzeń poboczy, skarp, nasypów; 7) nadzór nad usuwaniem z korony drogi i poboczy przeszkód zagrażających bezpieczeństwu i zanieczyszczeń; 8) kierowanie robotami zimowego i letniego utrzymania dróg i mostów w zakresie określonym przez Dyrektora Zarządu realizowanymi przez Sekcję Terenową ZDP, 9) nadzór i organizowanie utrzymywania urządzeń drogowych m.in. znaków, parkingów, miejsc postojowych oraz zieleni przydrożnej w zakresie robót interwencyjnych; 10) organizowanie i prowadzenie prac interwencyjnych na drogach, obiektach mostowych i przepustach; 11) konserwacja bieżąca mostów i przepustów; 12) nadzór nad rozliczaniem materiałów drogowych pobranych do remontów dróg, bieżącego utrzymania oraz inwestycji; 13) organizowanie i wykonywanie drobnych remontów obiektów budowlanych Zarządu; 14) nadzór nad rozliczeniem paliwa, BDoO, spraw obrony cywilnej; 15) koordynacja utrzymania we właściwym stanie środków transportowych i sprzętowych używanych przez ZDP poprzez zlecanie drobnych napraw sprzętu, zakupu części do tych napraw; 16) nadzór nad prowadzeniem magazynu. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku Miejsce pracy: Praca w budynku Zakładu na parterze. Bezpieczne warunki pracy Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z przemieszczaniem się w terenie |
|
Wymagania niezbędne: |
|
1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni z praw publicznych, 2) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, 3) obywatelstwo polskie, 4) wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunkowe -specjalność drogownictwo (5 letni staż pracy), 5) posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności drogowej, 6) umiejętność kosztorysowania i przedmiarowania, 7) znajomość obsługi programów komputerowych użytecznych na stanowisku pracy. |
|
Wymagania dodatkowe: |
|
1) prawo jazdy kat. B, 2) dobra znajomość obsługi komputera w programie Word, Excel, 3) znajomość programów (w szczególności): AutoCad, Koszt_KD, 4) znajomość aktualnych przepisów związanych z udzielaniem zamówień publicznych 5) znajomość zagadnień organizacji i zarządzania drogami i mostami publicznymi (obiektami inżynierskimi), 6) znajomość regulacji prawnych: ustawa o drogach publicznych, ustawa 7) komunikatywność, dyspozycyjność, motywacja do pracy, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista w kontaktach z interesantami, 8) staż pracy w administracji publicznej. |
|
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %. |
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia: |
|
1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny 2) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i uprawnienia, 3) kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania 4) kopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji 5) podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, 6) podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 7) podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8) podpisane odręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z konkursem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z art. 6 ust. 1a rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE.L. 216.119/1.z dnia 2016.05.04) na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, a także na okres podlegający kontroli 9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 21.12.2021r. do godz. 1500 (liczy się data wpływu do ZDP w Łomży) pokój nr 1 pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża Aplikacje, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w ZDP w Łomży w dniu 22.12.2021r. Oferty odrzucone zostaną odesłane. Klauzula informacyjna dla kandydatów: Zgodnie z art. 13 rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych w trakcie postepowania konkursowego jest Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ul. Poligonowa 30, 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, kontroli i przechowywania na podstawie art. 6,13 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych oraz art. 6 ust. 1 a, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016r. 3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji oraz przez okres przechowywania akt sprawy wynikający z innych rozporządzeń, 4) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, 5) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Danych Osobowych, 6) Podanie danych osobowych jest obligatoryjne na podstawie wskazanych wyżej przepisów prawa: w przypadku nie podania wymaganych danych oferta kandydata nie będzie brana pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, 7) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
|
- regulamin (doc) 10 gru 2021 12:14
- zarządzenie (doc) 10 gru 2021 12:14