Ogłoszenie o naborze na stanowisko st. referenta ds. współpracy z samorządami w Zarządzie Dróg Powiatowych w Łomży
|
Ogłoszenie o naborze na stanowisko st. referenta ds. współpracy z samorządami w Zarządzie Dróg Powiatowych w Łomży
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży Łomża, ul. Poligonowa 30 Ogłasza nabór na stanowisko st. referenta ds. współpracy z samorządami
|
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: |
|
1) Prowadzenie bieżącej koordynacji, wniosków właścicieli nieruchomości przyległych do pasów drogowych dróg powiatowych, 2) Przygotowywanie porozumień w zakresie wspólnych przedsięwzięć finansujących bieżące naprawy dróg, 3) Udział w spotkaniach, sesjach rad gmin, 4) Współpraca z organizacjami społecznymi w zakresie tematyki społeczno - gospodarczej 5) Współpraca z sekcją utrzymania w zakresie bezpieczeństwa ruchu, 6) Współpraca z podmiotami i instytucjami w zakresie organizacji i zarządzania drogami, 7) Wykorzystanie bieżącej znajomości przepisów związanych z udzielaniem zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych po nowelizacji i przygotowanie niezbędnych materiałów przetargowych w odniesieniu od strony technicznej, 8) Udział w pracach komisji przetargowych, 9) Prowadzenie dokumentacji przetargowej Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku Miejsce pracy: Praca w budynku Zakładu na parterze w Łomży przy ul. Poligonowej 30 . Bezpieczne warunki pracy na stanowisku, nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Stanowisko pracy: Stanowisko pracy administracyjno-biurowe związane również z przemieszczaniem się w terenie i wewnątrz budynków, praca przy monitorze komputera poniżej połowy dobowego czasu pracy, prowadzeniem rozmów telefonicznych, kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym. |
|
Wymagania niezbędne: |
|
1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 2) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 3) obywatelstwo polskie 4) wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane kierunkowe (specjalność) ekonomia, wymagany 3 letni staż pracy w administracji publicznej – udokumentowany według kryteriów obowiązujących przy ustalaniu okresów pracy dla pracowników zatrudnionych w urzędach administracji publicznej, 5) znajomość obsługi programów komputerowych użytecznych na stanowisku pracy, 6) znajomość aktualnych przepisów związanych z udzielaniem zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych 7) wysoka kultura osobista w kontaktach z interesantami, odpowiedzialność , odporność na stres, dokładność, sumienność, umiejętność pracy w zespole. |
|
|
|
Wymagania dodatkowe: |
|
1) prawo jazdy kat. B 2) dobra znajomość obsługi komputera w programie Word, Excel, 3) znajomość programu RoadMan, 4) znajomość zagadnień organizacji i zarządzania drogami, 5) znajomość aktualnych przepisów związanych z udzielaniem zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych – dotyczących postępowań przetargowych, 6) znajomość regulacji prawnych: ustawa o drogach publicznych, ustawa o pracownikach samorządowych,Kodeks Postępowania Administracyjnego, 7) znajomość zagadnień organizacji i zarządzania gminami, 8) umiejętność negocjacji, 9) komunikatywność, dyspozycyjność, motywacja do pracy. |
|
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %. |
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia
|
|
1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny 2) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, 3) kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, 4) kopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego, 5) podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, 6) podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 7) podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8) podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Dz. U. z 2016 r. poz.926 ze zm.” 9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych..Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
Informacje dodatkowe |
|
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 27.02. 2017r. Zarząd Dróg Powiatowych,ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko Urzędnicze”. Aplikacje, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w ZDP w Łomży w dniu 28.02. 2017r.
Oferty odrzucone zostaną odesłane. |
- Regulamin naboru (pdf) 10 lut 2017 13:12