BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenia o naborze na stanowisko Kierownika Sekcji Technicznej w Zarządzie Dróg Powiatowych w Łomży

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży Łomża, ul. Poligonowa 30 Ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Sekcji Technicznej
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- Udział w pracach komisji przetargowej,
- Sporządzanie kosztorysów inwestorskich, kalkulacji cen jednostkowych i kosztorysów budowlanych.
- Uzgadnianie projektów infrastruktury podziemnej i nadziemnej w zakresie usytuowania ich do dróg powiatowych w formie decyzji administracyjnych,
- Przygotowanie umów i porozumień z jednostkami samorządu terytorialnego
- Kierowanie pionem technicznym i utrzymaniowym w zarządzaniu drogami.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
Miejsce pracy: Praca w budynku Zakładu na parterze. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. W budynku brak właściwego podjazdu, który umożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku ciągi komunikacyjne o odpowiednich szerokościach, umożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety nie są dostosowane do wózków inwalidzkich.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, prowadzeniem rozmów telefonicznych, przemieszczaniem się wewnątrz budynków i w terenie.


Wymagania niezbędne:
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie wyższe techniczne, pożądane drogowe
- minimum 4-letni staż pracy lub wykonywana przez co najmniej 3 lata działalność gospodarcza o charakterze zgodnym z wymaganiami na tym stanowisku


Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi programów kosztorysowych,
- doświadczenie na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
- dobra znajomość obsługi komputera w programie Word, Excel,
- znajomość regulacji prawnych: ustawa o drogach publicznych, ustawa o pracownikach samorządowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie i dobra organizacja pracy
- uprawnienia zawodowe, wykonawcze w zakresie budownictwa drogowego,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.


Wymagane dokumenty i oświadczenia
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny podpisane
odręcznie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy lub zaświadczenie potwierdzające wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
- kopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego,
- podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.”
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.. Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 20.02.2012 r. do godz. 15:00 pokój nr 11 pod adresem:
Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża
w zaklejonych kopertach z dopiskiem
„Nabór na wolne stanowisko kierownicze – Kierownik Sekcji Technicznej”.

Aplikacje, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w ZDP w Łomży w dniu 21. 02. 2012.
Data powstania: piątek, 10 lut 2012 08:03
Data opublikowania: piątek, 10 lut 2012 08:19
Data przejścia do archiwum: wtorek, 21 lut 2012 12:14
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 1766 razy