O G Ł O S Z E N I E O N A B O R Z E
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
Łomża ul. Poligonowa 30
ogłasza nabór na stanowisko Starszego Referenta w Sekcji Drogowo- Mostowej
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe - staż pracy minimum 2 lata w jednostce samorządowej lub wykształcenie średnie – staż pracy minimum 4 lata w jednostce jw.
2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera: Word, Excel, Internet
2. Wymagania dodatkowe:
prawo jazdy kat. B
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) bieżąca znajomość przepisów związanych z udzielaniem zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) umiejętność organizowania przetargów na roboty i zakup materiałów,
3) organizowanie przetargów na inwestycje współfinansowane ze środków unijnych
4) rozliczanie projektów unijnych,
5) przygotowywanie umów z wykonawcami robót inwestycyjnych i dostawcami.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) curriculum vitae,
3) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie i posiadane uprawnienia,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o nie toczeniu się przeciwko niemu postępowania karnego lub dyscyplinarnego.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin: do 20 stycznia 2009 r. włącznie.
Miejsce składania dokumentów: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ul. Poligonowa 30 pokój nr 11- Sekcja Administracyjno-Księgowa.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Starszego Referenta w Sekcji Drogowo- Mostowej”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych .
1) wykształcenie wyższe - staż pracy minimum 2 lata w jednostce samorządowej lub wykształcenie średnie – staż pracy minimum 4 lata w jednostce jw.
2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera: Word, Excel, Internet
2. Wymagania dodatkowe:
prawo jazdy kat. B
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) bieżąca znajomość przepisów związanych z udzielaniem zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) umiejętność organizowania przetargów na roboty i zakup materiałów,
3) organizowanie przetargów na inwestycje współfinansowane ze środków unijnych
4) rozliczanie projektów unijnych,
5) przygotowywanie umów z wykonawcami robót inwestycyjnych i dostawcami.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) curriculum vitae,
3) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie i posiadane uprawnienia,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o nie toczeniu się przeciwko niemu postępowania karnego lub dyscyplinarnego.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin: do 20 stycznia 2009 r. włącznie.
Miejsce składania dokumentów: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ul. Poligonowa 30 pokój nr 11- Sekcja Administracyjno-Księgowa.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Starszego Referenta w Sekcji Drogowo- Mostowej”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych .