BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

OBWIESZCZENIE o udzieleniu pozwolenia wodnoprawnego

Zambrów, dn. 2015.04. 09 RI. 6341.7.2015 D E C Y Z J A Na podstawie art. 9 ust. 1 pkt 19 lit a, d, art. 122 ust.1 pkt 3, art. 127 ust.5, art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012r. poz. 145 ze zm.), art. 104, art. 107 i art. 108 §1 ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.), po rozpatrzeniu wniosku Zarządu Powiatu Łomżyńskiego reprezentowanego przez Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego (z nadaniem decyzji rygoru natychmiastowej wykonalności ze względu na słuszny interes społeczny) na przebudowę i budowę urządzeń wodnych w ramach realizacji zamierzenia inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1937B Stara Łomża Nad Rzeką – Siemień – Rybno – Pniewo” – etap I, gmina Łomża, powiat łomżyński, województwo podlaskie

udzielić Zarządowi Powiatu Łomżyńskiego pozwolenia wodnoprawnego na przebudowę i budowę urządzeń wodnych w ramach realizacji zamierzenia inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1937B Stara Łomża Nad Rzeką – Siemień – Rybno – Pniewo” – etap I, gmina Łomża, powiat łomżyński, województwo podlaskie, na warunkach jak niżej.
I. Na wykonanie rowów przydrożnych.
1. Po prawej stronie drogi, na wykonanie następujących rowów przydrożnych, o parametrach technicznych: głębokość do 0,70m, szerokość dna 0,40m i nachyleniu skarp 1 : 1,5:
- rowu długości 90,00m, od km 0 + 445,00, współrzędne geograficzne; początek rowu N 53º 09’19.87”, E 22º 07’14.68”, do km 0 + 535,00, współrzędne geograficzne; koniec rowu N 53º 09’17.97”, E 22º 07’18.13”;
- rowu długości 1050,80m, od km 0 + 627,00, współrzędne geograficzne; początek rowu N 53º 09’17.70”, E 22º 07’18.56”, do km 1 + 677,80, współrzędne geograficzne; koniec rowu N 53º 08’50.99”, E 22º 08’00.45”;
- rowu długości 533,30m, od km 1 + 712,40, współrzędne geograficzne; początek rowu N 53º 08’50.28”, E 22º 08’01.57”, do km 2 + 245,70, współrzędne geograficzne; koniec rowu N 53º 08’39.15”, E 22º 08’23.10”.

2. Po lewej stronie drogi, na wykonanie następujących rowów przydrożnych, o parametrach
technicznych: głębokość do 0,70m, szerokość dna 0,40m i nachyleniu skarp 1 : 1,5:
- rowu długości 1649,85m, od km 0 + 013,00, współrzędne geograficzne; początek rowu N 53º 09’30.38”, E 22º 06’59.58”, do km 1 + 662,85, współrzędne geograficzne; koniec rowu N 53º 08’52.07”, E 22º 07’59.63”;
- rowu długości 560,10m, od km 1 + 685,60, współrzędne geograficzne; początek rowu N 53º 08’51.71”, E 22º 08’00.17”, do km 2 + 245,70, współrzędne geograficzne; koniec rowu N 53º 08’39.44”, E 22º 08’23.32”.

II. Na wykonanie oraz przebudowę przepustów do przepływu wody powierzchniowej pod koroną drogi 1937B Stara Łomża Nad Rzeką – Siemień – Rybno – Pniewo i ścieżką rowerową, według wykazu jak niżej.

1.PD1, w lokalizacji 0 + 485,70, przebudowa pod koroną drogi istniejącego przepustu na przepust o średnicy dn 1000(mm), z rur betonowych długości 12,40m, wlot: współrzędne geograficzne N 53º 09’19.09”, E 22º 07’16.01”, wylot N 53º 09’19.30”, E 22º 07’16.36”, z zachowaniem rzędnej posadowienia na wlocie wynoszącej 99,71m npm i rzędnej na wylocie przepustu wynoszącej 99,42m npm wraz z umocnieniem wylotu poprzez obrukowanie kamieniem polnym na zaprawie cementowej.
2.PD1A, w lokalizacji 0 + 485,70, wykonanie przepustu pod ścieżką pieszo- rowerową z rur stalowych spiralnie karbowanych o średnicy dn 1000(mm), długości 8,60m, wlot: współrzędne geograficzne N 53º 09’19.30”, E 22º 07’16.36”, wylot N 53º 09’19.37”, E 22º 07’16.52”, z zachowaniem rzędnej posadowienia na wlocie wynoszącej 99,41m npm i rzędnej na wylocie przepustu wynoszącej 99,32m npm wraz z umocnieniem wylotu poprzez obrukowanie kamieniem polnym na zaprawie cementowej.
3.PD2, w lokalizacji 1 + 126,00, wykonanie przepustu pod koroną drogi o średnicy dn 1000(mm), z rur stalowych spiralnie karbowanych długości 11,80m, wlot: współrzędne geograficzne N 53º 09’11.71”, E 22º 07’29.58”, wylot N 53º 09’11.98”, E 22º 07’29.97”, z zachowaniem rzędnej posadowienia na wlocie wynoszącej 99,79m npm i rzędnej na wylocie przepustu wynoszącej 99,73m npm wraz z umocnieniem wylotu poprzez obrukowanie kamieniem polnym na zaprawie cementowej.
4.PD2A, w lokalizacji 1 + 126,00, wykonanie przepustu pod ścieżką pieszo- rowerową z rur stalowych spiralnie karbowanych o średnicy dn 1000(mm), długości 7,25m, wlot: współrzędne geograficzne N 53º 09’11.98”, E 22º 07’29.97”, wylot N 53º 09’12.13”, E 22º 07’30.18”, z zachowaniem rzędnej posadowienia na wlocie wynoszącej 99,72m npm i rzędnej na wylocie przepustu wynoszącej 99,68m npm wraz z umocnieniem wylotu poprzez obrukowanie kamieniem polnym na zaprawie cementowej.
5.PD3, w lokalizacji 1 + 651,95, wykonanie przepustu pod koroną drogi o średnicy 2 x dn 1200(mm), długości 11,90m, wlot: współrzędne geograficzne N 53º 08’51.78”, E 22º 07’59.28”, wylot N 53º 08’52.03”, E 22º 07’59.66”, z zachowaniem rzędnej posadowienia na wlocie wynoszącej 100,87m npm i rzędnej na wylocie przepustu wynoszącej 100,80m npm wraz z umocnieniem wylotu poprzez obrukowanie kamieniem polnym na zaprawie cementowej.
6.PD3A, w lokalizacji 1 + 634,70, wykonanie przepustu pod ścieżką pieszo- rowerową z rur stalowych spiralnie karbowanych o średnicy dn 2 x 1200(mm), długości 8,00m, wlot: współrzędne geograficzne N 53º 08’52.44”, E 22º 07’59.17”, wylot N 53º 08’52.56”, E 22º 07’59.32”, z zachowaniem rzędnej posadowienia na wlocie wynoszącej 100,69m npm i rzędnej na wylocie przepustu wynoszącej 100,65m npm wraz z umocnieniem wylotu
poprzez obrukowanie kamieniem polnym na zaprawie cementowej.
7.PD4, w lokalizacji 2 + 187,40, wykonanie przepustu pod koroną drogi o średnicy dn 800(mm), długości 11,10m, wlot: współrzędne geograficzne N 53º 08’40.69”, E 22º 08’20.43”, wylot N 53º 08’40.96”, E 22º 08’20.86”, z zachowaniem rzędnej posadowienia na wlocie wynoszącej 99,66m npm i rzędnej na wylocie przepustu wynoszącej 99,61m npm wraz z umocnieniem wylotu poprzez obrukowanie kamieniem polnym za zaprawie cementowej.
8.PD4A, w lokalizacji 2 + 187,40, wykonanie przepustu pod ścieżką pieszo- rowerową z rur stalowych spiralnie karbowanych o średnicy dn 800(mm), długości 6,90m, wlot: współrzędne geograficzne N 53º 08’40.96”, E 22º 08’20.86”, wylot N 53º 08’41.08”, E 22º 08’21.04”, z zachowaniem rzędnej posadowienia na wlocie wynoszącej 99,60m npm i rzędnej na wylocie przepustu wynoszącej 99,56m npm wraz z umocnieniem wylotu poprzez obrukowanie kamieniem polnym na zaprawie cementowej.
9. W lokalizacji 0 + 346,83, wydłużenie pod koroną drogi istniejącego rowu krytego z rur betonowych o średnicy dn 800(mm), do długości 11,85m, wraz z obudową wylotu poprzez obrukowanie kamieniem polnym na zaprawie cementowej, wlot: współrzędne geograficzne N 53º 09’22.22”, E 22º 07’10.89”, wylot N 53º 09’22.50”, E 22º 07’11.25”, z zachowaniem rzędnej posadowienia na wlocie wynoszącej 102,24m npm i rzędnej na wylocie przepustu wynoszącej 102,14m npm.

III. Na wykonanie rowów zakrytych pod zjazdami publicznymi na drogi boczne i w miejscach oczekiwania podróżnych (przystanki autobusowe) według wykazu jak niżej.
1.Lewa strona drogi: rów zakryty o średnicy rurociągu dn 400 (mm), długości 12,50m, w lokalizacji: współrzędne geograficzne na wlocie N 53º 09’26.09”, E 22º 07’04.72”, na wylocie N 53º 09’27.20”, E 22º 07’04.31”, przy zachowaniu rzędnej posadowienia na wlocie 103,16m npm i na wylocie 103,07m npm. Obudowa wlotu i wylotu rowu krytego będzie wykonana poprzez obrukowanie kamieniem polnym 16 -20 cm na zaprawie cementowo- piaskowej. W km drogi 0 + 160,25, na wlocie rurociągu wykonana zostanie studnia o średnicy dn 1000(mm).
2.Prawa strona drogi: rów zakryty o średnicy rurociągu dn 400 (mm), długości 15,00m, w lokalizacji: współrzędne geograficzne na wlocie N 53º 09’19.30”, E 22º 07’15.56”, na wylocie N 53º 09’19.16”, E 22º 07’15.75”, przy zachowaniu rzędnej posadowienia na wlocie 101,34m npm i na wylocie 100,60m npm. Obudowa wlotu i wylotu rowu krytego będzie wykonana poprzez obrukowanie kamieniem polnym 16 -20 cm na zaprawie cementowo- piaskowej. W km drogi 0 + 468,50, na wlocie rurociągu wykonana zostanie studnia
o średnicy dn 1000(mm).
3.Lewa strona drogi: rów zakryty o średnicy rurociągu dn 400 (mm), długości 10,70m, w lokalizacji: współrzędne geograficzne na wlocie N 53º 08’52.70”, E 22º 07’58.95”, na wylocie N 53º 08’52.52”, E 22º 07’59.14”, przy zachowaniu rzędnej posadowienia na wlocie 101,14m npm i na wylocie 100,94m npm. Obudowa wlotu i wylotu rowu krytego będzie wykonana poprzez obrukowanie kamieniem polnym 16 -20 cm na zaprawie cementowo- piaskowej. W km drogi 1 + 621,65, na wlocie rurociągu wykonana zostanie studnia o średnicy dn 1000(mm).
4.Prawa strona drogi: rów zakryty o średnicy rurociągu dn 400 (mm), długości 15,00m, w lokalizacji: współrzędne geograficzne na wlocie N 53º 08’52.23”, E 22º 07’58.59”, na wylocie N 53º 08’51.89”, E 22º 07’59.10”, przy zachowaniu rzędnej posadowienia na wlocie 101,31m npm i na wylocie 101,13m npm. Obudowa wlotu i wylotu rowu krytego będzie wykonana poprzez obrukowanie kamieniem polnym 16 -20 cm na zaprawie cementowo- piaskowej. W km drogi 1 + 629,35, na wlocie rurociągu wykonana zostanie studnia
o średnicy dn 1000(mm).
5.Prawa strona drogi: rów zakryty o średnicy rurociągu dn 400 (mm), długości 34,50m, w lokalizacji: współrzędne geograficzne na wlocie N 53º 08’50.27”, E 22º 08’01.59”, na wylocie N 53º 08’50.27”, E 22º 08’00.32”, przy zachowaniu rzędnej posadowienia na wlocie 101,84m npm i na wylocie 101,52m npm. Obudowa wlotu i wylotu rowu krytego będzie wykonana poprzez obrukowanie kamieniem polnym 16 -20 cm na zaprawie cementowo- piaskowej. W km drogi 1 + 711,90, na wlocie rurociągu wykonana zostanie studnia
o średnicy dn 1000(mm).

IV. Na wykonanie zabudowy rowu przydrożnego przepustami z rur karbowanych PE pod
zjazdami indywidualnymi według wykazy jak niżej.
1. Lewa strona drogi: w km 0 + 052,90, długości 9,50m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 102,73m npm i wylocie 102,67m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º09’29.53”, E 22º 07’00.95”.
2. Lewa strona drogi: w km 0 + 077,70, długości 8,00m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 102,85m npm i wylocie 102,79m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º09’28.94”, E 22º 07’01.81”.
3. Lewa strona drogi: w km 0 + 093,15, długości 9,50m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 102,95m npm i wylocie 102,89m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º09’28.52”, E 22º 07’02.44”.
4. Lewa strona drogi: w km 0 + 177,25, długości 7,00m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 103,23m npm i wylocie 103,21m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º09’14.83”, E 22º 07’23.81”.
5. Prawa strona drogi: w km 0 + 669,00, długości 9,00m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 101,63m npm i wylocie 101,59m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º09’13.97”, E 22º 07’26.51”.
6. Lewa strona drogi: w km 0 + 738,15, długości 9,00m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 101,59m npm i wylocie 101,55m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º09’13.65”, E 22º 07’26.29”.
7. Prawa strona drogi: w km 0 + 740,80, długości 9,00m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 101,97m npm i wylocie 101,86m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º09’08.98”, E 22º 07’34.43”.
8. Lewa strona drogi: w km 0 + 942,60, długości 9,50m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 101,11m npm i wylocie 101,08m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º09’08.08”, E 22º 07’35.25”.
9. Prawa strona drogi: w km 0 + 971,30, długości 9,00m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 101,22m npm i wylocie 101,19m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º09’07.74”, E 22º 07’36.62”.
10. Lewa strona drogi: w km 1 + 003,40, długości 9,00m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 101,02m npm i wylocie 100,98m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º09’07.94”, E 22º 07’35.32”.
11. Prawa strona drogi: w km 1 + 042,90, długości 9,00m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 100,99m npm i wylocie 100,96m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º08’58.15”, E 22º 07’49.85”.
12. Prawa strona drogi: w km 1 + 385,50, długości 9,00m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 102,33m npm i wylocie 102,30m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º08’57.87”, E 22º 07’50.30”.
13. Prawa strona drogi: w km 1 + 397,65, długości 8,00m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 102,37m npm i wylocie 102,35m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º08’56.01”, E 22º 07’53.13”.
14. Prawa strona drogi: w km 1 + 474,70, długości 9,00m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 102,15m npm i wylocie 102,06m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º08’56.01”, E 22º 07’53.13”.
15. Lewa strona drogi: w km 1 + 565,35, długości 9,50m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 101,41m npm i wylocie 101,38m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º08’53.98”, E 22º 07’56.92”.
16. Prawa strona drogi: w km 1 + 571,25, długości 9,00m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 101,25m npm i wylocie 101,22m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º08’53.59”, E 22º 07’56.59”.
17. Prawa strona drogi: w km 1 + 593,90, długości 9,00m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 101,42m npm i wylocie 101,40m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º08’53.27”, E 22º 07’57.14”.
18. Lewa strona drogi: w km 1 + 710,60, długości 9,50m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 102,12m npm i wylocie 102,06m npm, w lokalizacji:
współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º08’50.43”, E 22º 08’01.39”.
19. Lewa strona drogi: w km 1 + 792,35, długości 9,50m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 101,74m npm i wylocie 101,71m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º08’50.54”, E 22º 08’01.91”.
20. Lewa strona drogi: w km 1 + 841,10, długości 9,50m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 101,59m npm i wylocie 101,56m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º08’48.05”, E 22º 08’04.76”.
21. Lewa strona drogi: w km 1 + 890,05, długości 9,50m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 101,39m npm i wylocie 101,36m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º08’46.62”, E 22º 08’07.20”.
22. Prawa strona drogi: w km 1 + 908,55, długości 9,50m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 101,87m npm i wylocie 101,84m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º08’46.05”, E 22º 08’07.96”.
23. Prawa strona drogi: w km 2 + 009,40, długości 9,50m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 101,20m npm i wylocie 101,17m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º08’45.40”, E 22º 08’08.32”.
24. Lewa strona drogi: w km 2 + 018,00, długości 9,50m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 100,97m npm i wylocie 100,93m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º08’43.93”, E 22º 08’13.76”.
25. Prawa strona drogi: w km 2 + 055,40, długości 9,50m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 100,99m npm i wylocie 100,95m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º08’43.46”, E 22º 08’14.31”.
26. Prawa strona drogi: w km 2 + 205,25, długości 9,00m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 99,99m npm i wylocie 99,89m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º08’40.12”, E 22º 08’21.43”.
27. Prawa strona drogi: w km 2 + 239,55, długości 9,50m, średnicy dn 400 (mm), przy zachowaniu rzędnej na wlocie 100,29m npm i wylocie 100,27m npm, w lokalizacji: współrzędne geograficzne środka przepustu w rowie N 53º08’39.30”, E 22º 08’22.81”.

V. Zobowiązać wnioskodawcę do:
- wykonania przebudowy i budowy urządzeń wodnych zgodnie z projektem zamieszczonym w operacie wodnoprawnym, sporządzonym przez mgr inż. Adama Łazarskiego – upr. bud. UAN.7342-38/92 – data i miejsce opracowania: Łomża, styczeń 2015r.;
- naprawienia wszelkich zniszczeń lub uszkodzeń istniejących urządzeń wodnych w pobliżu realizowanych robót;
- doprowadzenia przyległego terenu do stanu pierwotnego;
- naprawienia szkód powstałych podczas budowy i użytkowania wykonanych przepustów i rowów w stosunku do osób trzecich;
- utrzymania w należytym stanie technicznym wykonanych urządzeń wodnych oraz koryta rowów przydrożnych i cieków wodnych na wlocie i wylocie przepustów.

VI. Decyzji niniejszej nadaje się rygor natychmiastowej wykonalności ze względu na słuszny interes społeczny.

U z a s a d n i e n i e
Zarząd Powiatu Łomżyńskiego reprezentowany przez Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży zwrócił się do Starosty Łomżyńskiego z wnioskiem z dnia 16.02.2015r. o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego (z nadaniem decyzji rygoru natychmiastowej wykonalności) na przebudowę i wykonanie urządzeń wodnych w ramach realizacji zamierzenia inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1937B Stara Łomża Nad Rzeką – Siemień – Rybno – Pniewo” – etap I, gmina Łomża, powiat łomżyński, województwo podlaskie.
Wniesiono o nadanie decyzji rygoru natychmiastowej wykonalności, stosownie do art. 17 ust.1 ustawy z dnia 10.04.2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
Prośbę o nadanie decyzji rygoru natychmiastowej uzasadniano ważnym interesem społecznym, jakim jest zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Obecnie przedmiotowa droga jest w bardzo złym stanie technicznym i staje się nieprzejezdna w okresach obfitych opadów deszczu i podczas wiosennych roztopów.
Zgodnie z art. 127 ust. 7b ustawy Prawo wodne, Starosta Łomżyński podlegał wyłączeniu od załatwiania sprawy, w której był wnioskodawcą.
W związku z powyższym, w oparciu o art. 127 ust. 7c ustawy Prawo wodne, Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie postanowieniem znak: NN-404/W/40-JSM/15 z dnia 18.02.2015r. wyznaczył Starostę Zambrowskiego do załatwienia tej sprawy.
Po otrzymaniu całości akt sprawy, zgodnie z art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne, informację o wszczęciu postępowania administracyjnego Starosta Zambrowski podał do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń: tut. Starostwa, Starostwa Powiatowego w Łomży, Urzędu Gminy Łomża, oraz poprzez umieszczenie na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej tych Urzędów.
W toku prowadzonego postępowania administracyjnego nie wniesiono żadnych wniosków i uwag w zakresie wykonywanych urządzeń wodnych.
Po przeprowadzeniu postępowania administracyjnego, na podstawie całości akt sprawy, uwzględniając także wniosek w części dotyczącej nadania decyzji rygoru natychmiastowej wykonalności - orzeczono jak w sentencji.
Pouczenie:
W przypadku wadliwego funkcjonowania urządzeń wodnych na wnioskodawcy będzie spoczywał obowiązek usunięcia awarii, a w przypadku powstania szkód – możliwe będzie
dochodzenie roszczeń z powództwa cywilnego.
Niniejsze pozwolenie nie rodzi praw do nieruchomości i urządzeń wodnych koniecznych do jego realizacji oraz nie narusza prawa własności i uprawnień osób trzecich przysługujących wobec tych nieruchomości i urządzeń.
W razie nie uzyskania praw do nieruchomości lub urządzeń koniecznych do realizacji niniejszego pozwolenia wodnoprawnego – wnioskodawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot nakładów poniesionych w związku z otrzymanym pozwoleniem.
Od niniejszej decyzji służy stronom odwołanie do Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie za pośrednictwem Starosty Zambrowskiego w terminie 14 dni, licząc od dnia jej otrzymania.

Podpisała:
Z up. Starosty
Naczelnik Wydziału
Rolnictwa i Infrastruktury
mgr Krystyna Gosk


1. Zarząd Powiatu Łomżyńskiego
ul. Szosa ul. Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża (z prośbą o wywieszenie decyzji na tablicy ogłoszeń Starostwa i BIP)
2. Zarząd Dróg Powiatowych
w Łomży, ul. Poligonowa 30
18-400 Łomża
3. Urząd Gminy Łomża
ul. Skłodowskiej-Curie 1a
18-400 Łomża
(z prośbą o wywieszenie decyzji na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy i BIP)


4. Pozostałe strony postępowania zgodnie z wykazem znajdującym się w aktach sprawy - w
formie obwieszczenia na tablicach ogłoszeń i na stronie internetowej BIP Urzędów:
Starostwa Powiatowego w Zambrowie, Starostwa Powiatowego w Łomży, Urzędu Gminy
Łomża.

Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 15 kwi 2015 08:45
Data opublikowania: środa, 15 kwi 2015 08:48
Data przejścia do archiwum: czwartek, 17 wrz 2015 08:11
Opublikował(a): Justyna Chmielewska
Zaakceptował(a): Justyna Chmielewska
Artykuł był czytany: 2394 razy