Zapytanie ofertowe
Załącznik nr 3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Łomży o wartości nie przekraczającej 130.000,00 zł
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Zamawiający:
POWIAT ŁOMŻYŃSKI
Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Łomży w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym na okres od 1 marca 2022 roku do 28 lutego 2023 roku.
- Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności:
- a) ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.),
- b) rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz.U. 2020 r. poz. 1026),
- c) rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej ( Dz.U. 2019 r. poz. 474),
- d) międzynarodowymi przepisami pocztowymi w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie zagranicznym, o ile stanowią inaczej niż to zostało uregulowane przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: (dane szacunkowe)
4. Lp. |
Rodzaj przesyłki |
Waga przesyłki |
Ilość (sztuki) (dane szacunkowe) |
Cena jednostkowa brutto |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Przesyłki nierejestrowane ekonomiczne |
Format S |
2000 |
|
Format M |
450 |
|
||
Format L |
50 |
|
||
2 |
Przesyłki rejestrowane ekonomiczne |
Format S |
50 |
|
Format M |
15 |
|
||
Format L |
------- |
|
||
3 |
„potwierdzenie odbioru” w obrocie krajowym |
Format S |
8500 |
|
Format M |
200 |
|
||
Format L |
20 |
|
||
4 |
„potwierdzenie odbioru” w obrocie zagranicznym |
---- |
20 |
|
5 |
Paczka ekonomiczna |
Gabaryt „A” do 1 kg |
10 |
|
Paczka ekonomiczna |
Gabaryt „A” ponad 2 kg do 5 kg |
40 |
|
|
Paczka ekonomiczna |
Gabaryt „A” 5 kg do 10 kg |
5 |
|
|
Paczka ekonomiczna |
Gabaryt „B” do 1 kg |
5 |
|
- Termin realizacji oraz warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01.03.2022 r. do 28.02.2023 r..
- Miejsce, termin złożenia oraz sposób przygotowania oferty:
a) ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim, na adres: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża (decyduje data wpływu do tut. urzędu) do dnia 22 lutego 2022 r. do godz. 10:00 wpisując w temacie wiadomości - ,, świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Łomży w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym,,. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane,
b) ofertę należy złożyć w sposób określony w zapytaniu ofertowym zaś wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę,
c) każda strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a numeracja stron powinna rozpoczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty,
d) oferta musi być podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty albo upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, jeśli nie będzie ono wynikało z innych dokumentów załączonych do oferty. Należy je dołączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii,
e) do oferty należy dołączyć wymagane dokumenty,
f) cena podana w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich(zł) i zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia,
g) cena oferty musi być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
1) Cena - waga 100 %,
Zamawiający informuje jednocześnie, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
- Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 lutego 2022r. o godz. 10.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, pokój nr 303.
- Warunki płatności :
Zapłata za zamówienie będzie następowała na podstawie faktury VAT wystawionej na Powiat
Łomżyński – Starostwo Powiatowe w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża,
NIP 718-196-82-22.
- Osoba upoważniona do kontaktu:
Ewelina Wszeborowska - Naczelnik Wydziału Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łomży - tel. 86 215 69 00.
- Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim, na adres: Starostwo Powiatowe
w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża (decyduje data wpływu do tut. urzędu)
wpisując w temacie wiadomości - ,,świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego
w Łomży w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym”.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane,
- Informacja o formalnościach, jakie powinny zastać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
- Wybrany Wykonawca ma obowiązek w terminie 3 dni od momentu powiadomienia go o wybraniu oferty uzgodnić z Zamawiającym kwestie konieczne do sprawnego zawarcia umowy.
- Umowa zostanie zawarta po uzgodnieniu zapisów przez obie strony
- Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy, jeżeli nie będzie to wynikało z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
- W dniu podpisania umowy Wykonawca wskaże nr konta, na które należało będzie opłacić fakturę.
- Inne postanowienia:
1.Ilość zamówionych usług pocztowych uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego,
Zamawiający zastrzega, że ilość usług pocztowych podana w ogłoszeniu o zamówieniu jest ilością szacunkową podaną w celu prawidłowego określenia maksymalnej wartości zamówienia.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg. rzeczywistej i1ości wykonanych usług
pocztowych, ponieważ podane ilości mogą ulec zmianie (tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu).
3. Dopuszcza się zmianę zamawianych usług pocztowych między pozycjami określonymi
w kalkulacji cenowej do wartości umowy.
4. Z tytułu zakupu mniejszej ilości usług pocztowych w stosunku do założonych wielkości,
Wykonawcy nie przysługuje roszczenie względem Zamawiającego.
5. W przypadku zwiększenia ilości usług pocztowych w stosunku do założonych wielkości
Zamawiający będzie płacił według cen jednostkowych wynikających z kalkulacji cenowej.
Zwiększenie wartości umowy nastąpić może wówczas, gdy Zamawiający będzie posiadał środki
finansowe na ten cel oraz po podpisaniu przez strony aneksu do umowy.
6. W przypadku niewykorzystania przedmiotu zamówienia strony mogą podpisać aneks do umowy
zmniejszający wartość z zachowaniem cen jednostkowych wynikających z kalkulacji cenowej.
7. Zamawiający zawrze standardową umowę na świadczenie usług pocztowych przygotowaną
przez Wykonawcę. - Załącznik: klauzula RODO.
- Zapytanie ofertowe (pdf) 16 lut 2022 09:30
- Klauzula Rodo (docx) 16 lut 2022 09:31