Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży
I. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2)minimum 5 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym, w tym co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
3) znajomość problematyki z zakresu pomocy społecznej,
4) znajomość przepisów:
- ustawy o pomocy społecznej,
- o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
- o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
- ustawy o finansach publicznych ,
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- aktów wykonawczych do w/w ustaw.
5) obywatelstwo polskie,
6)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
7)niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnego przestępstwa skarbowego.
II. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność zarządzania i kierowania zespołami ludzkimi,
2) znajomość zadań i specyfiki funkcjonowania powiatowego centrum pomocy rodzinie,
3) komunikatywność i zdolność negocjowania,
4) odporność na stres i umiejętność przeciwdziałania oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych,
5) odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, wysoka kultura osobista.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Realizacja zadań ustawowych Powiatu w zakresie pomocy społecznej, a w szczególności:
- kierowanie bieżącą działalnością Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i zapewnienie jego prawidłowego funkcjonowania,
- pełnienie funkcji pracodawcy wobec zatrudnionych w jednostce pracowników i wykonywanie wszelkich czynności z zakresu prawa pracy,
- realizowanie zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej oraz wynikających z uchwał Rady i Zarządu Powiatu dotyczących zakresu działalności PCPR,
- planowanie, nadzorowanie i koordynacja podstawowych zadań finansowych i gospodarczych, w tym dysponowanie środkami finansowymi, zgodnie z planem finansowym jednostki
- opracowanie strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz przygotowywanie okresowych informacji z jej realizacji,
- przygotowywanie planów oraz rocznych sprawozdań z działalności PCPR,
- sporządzanie wykazu potrzeb w zakresie pomocy społecznej,
- zawieranie umów oraz porozumień,
- uczestnictwo i reprezentacja PCPR w obradach Zarządu Powiatu, Rady Powiatu oraz w posiedzeniach Komisji stałych Rady Powiatu,
- współpraca z kierownikami powiatowych jednostek organizacyjnych,
- reprezentowanie PCPR na zewnątrz.
IV. Informacja o warunkach pracy obowiązujących na danym stanowisku:
- miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża ( stanowisko pracy mieści się na I piętrze budynku – budynek przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych),
- pełny wymiar czasu pracy,
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy,
- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.
V. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
VI. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum vitae (cv) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopie świadectw pracy, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
- pisemna ramowa koncepcja funkcjonowania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży w zakresie realizacji bieżących zadań jednostki.
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z naborem złożone na druku udostępnionym w pliku znajdującym się pod ofertą naboru,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin składania ofert: do dnia 10 września 2018r. do godz. 15:30 – decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
Miejsce składania dokumentów: Starostwo Powiatowe w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, II piętro, pokój nr 301 – Wydział Organizacyjny i Kadr.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Starostwo Powiatowe w Łomży, Wydział Organizacyjny i Kadr ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży”.
VIII. Informacje dodatkowe:
- W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, co może być podstawą do odrzucenia oferty.
- Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Nabór na stanowisko Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży przeprowadzi Komisja powołana Uchwałą Nr 108/388/2018 Zarządu Powiatu Łomżyńskiego z dnia 28 sierpnia 2018 roku. Kandydaci, którzy złożą wymagane dokumenty i spełnią wymagania niezbędne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru i telefonicznie zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
- Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Łomży w dniu 11 września 2018 roku o godz. 10.00.
- Dokładny termin rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ustalony przez Przewodniczącego Komisji ( przewidywany okres: do 21 września 2018 roku).
Kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej powiatlomzynski.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska1/27 przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Starostwa Powiatowego w Łomży przez okres 3 miesięcy, a w przypadku ich nieodebrania zniszczone komisyjnie.
- Z regulaminem naboru można się zapoznać w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska1/27 (pok.304) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej powiatlomzynski.pl/bip.
- Dodatkowych informacji udziela p. Justyna Kaczmarczyk – Główny specjalista, tel. (086) 215 69 69.
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz w związku z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (dz. U z 2018r., poz. 1000) Starostwo Powiatowe w Łomży informuje, że:
- Administratorem Danych Osobowych jest Starosta Łomżyński – Starostwo Powiatowe w Łomży, Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża;
- Dane kontaktowe Inspektora Danych Osobowych: starosta.blm@powiatypolskie.pl;
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych wyłącznie w celu rekrutacji na wolne stanowisko pracy określone w ogłoszeniu o naborze;
- Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- Dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne kolejnych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone;
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Podanie danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może być podstawą do odrzucenia oferty;
- Starostwo Powiatowe w Łomży nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z naborem lub zatrudnieniem.
STAROSTA
Elżbieta Parzych
Łomża, 29 sierpnia 2018 roku
- regulamin (doc) 29 sie 2018 14:35
- uchwała (doc) 29 sie 2018 14:35
- klauzula (doc) 29 sie 2018 14:35
- oświadczenie (doc) 29 sie 2018 14:35