Rozeznanie cenowe o wartości nie przekraczającej równowartości 6 000 euro
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostarczenie i montaż w formie zabudowy 7 biurek do pokoju znajdującego się na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Łomży.
Wymagania:
Biurka o wymiarach 110 mm długości na 65-70 mm szerokości oraz 76 mm wysokości. Przy każdym z biurek kontener lub dostawka do biurka wielkości 45 x 45 mm szerokości oraz 76 mm wysokości z miejscem dla drukarki i 2 szufladami zamykanymi na zamek. Biurka zakończone podwyższeniem w kształcie lady wykonane z płyty.
II. KRYTERIUM WYBORU OFERTY
- Kryterium wyboru oferty stanowi cena ryczałtowa brutto - 100 %.
- Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani niezwłocznie faxem.
III. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
- Pani Anna Wrona i Pan Adam Urbanowski - tel. 86 215-69-69.
IV. TERMIN ORAZ MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 20 marca 2018 roku do godz. 10.00 w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Łomży (pokój 301) lub w wersji elektronicznej na adres: kancelaria@powiatlomzynski.pl lub faxem na nr 86 215-69-04.
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.