Rozeznanie cenowe o wartości nie przekraczającej równowartości 6 000 euro
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż ścianki aluminiowo-szklanej o wymiarze 3405 mm x 2600 mm wraz z drzwi aluminiowo-szklanymi o wymiarze około 1125 mm x 2600 mm usytuowanymi pośrodku ścianki.
Wymagania:
1) Ścianka aluminiowo-szklana o wymiarze około 3650mm i wysokości około 2600 mm umocowana do podłogi oraz do sufitu. Konstrukcja ścianki wykonana z profilu aluminiowego. Szyby w konstrukcji ścianki wykonane ze szkła matowego bezpiecznego.
2)Drzwi aluminiowo-szklane o wymiarze około 1125 mm x 2600 mm. Montaż drzwi bez progu. Konstrukcja drzwi wykonana z profili aluminiowych, szyby w konstrukcji drzwi wykonane ze szkła matowego bezpiecznego. Drzwi wyposażone w zamek i klamkę.
II. KRYTERIUM WYBORU OFERTY
- Kryterium wyboru oferty stanowi cena ryczałtowa brutto - 100 %.
- Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani niezwłocznie faxem.
III. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
- Pan Adam Urbanowski i Pani Anna Wrona - Podinspektor, tel. 86 215-69-69.
IV. TERMIN ORAZ MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 20 marca 2018 roku do godz. 10.00 w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Łomży (pokój 301) lub w wersji elektronicznej na adres: kancelaria@powiatlomzynski.pl lub faxem na nr 86 215-69-04.
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.