BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Rozeznanie cenowe o wartości nie przekraczającej równowartości 6 000 euro

Starostwo Powiatowe w Łomży działając na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017, poz. 1579), art. 44 ust. 3 pkt 1 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. 2017, poz. 2077 z późn. zm.) oraz Zarządzenia nr 24/2014 Starosty Łomżyńskiego z dnia 26 maja 2014 r. dotyczącego Regulaminu udzielania przez Starostwo Powiatowe w Łomży zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 Euro.

        I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż  ścianki aluminiowo-szklanej o wymiarze 3405 mm  x 2600 mm wraz z drzwi aluminiowo-szklanymi o wymiarze około 1125 mm x 2600 mm usytuowanymi pośrodku ścianki.

 

Wymagania:

 1) Ścianka aluminiowo-szklana o wymiarze około 3650mm i wysokości około 2600 mm umocowana do podłogi oraz do sufitu. Konstrukcja ścianki wykonana z profilu aluminiowego. Szyby w konstrukcji ścianki wykonane ze szkła matowego bezpiecznego.

2)Drzwi aluminiowo-szklane o wymiarze około 1125 mm x 2600 mm. Montaż drzwi bez progu. Konstrukcja drzwi wykonana z profili aluminiowych, szyby w konstrukcji drzwi wykonane ze szkła matowego bezpiecznego. Drzwi wyposażone w zamek i klamkę.

 II. KRYTERIUM WYBORU OFERTY

 

  1. Kryterium wyboru oferty stanowi cena ryczałtowa brutto - 100 %.
  2. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia.
  3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  5. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani niezwłocznie faxem.

 

III. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI

  1. Pan Adam Urbanowski i Pani Anna Wrona - Podinspektor, tel. 86 215-69-69.

 IV. TERMIN ORAZ MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 20 marca 2018 roku do godz. 10.00 w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Łomży (pokój 301) lub w wersji elektronicznej na adres: kancelaria@powiatlomzynski.pl lub faxem na nr 86 215-69-04.
  2. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Data powstania: poniedziałek, 12 mar 2018 16:05
Data opublikowania: poniedziałek, 12 mar 2018 16:09
Data edycji: poniedziałek, 12 mar 2018 16:16
Data przejścia do archiwum: wtorek, 20 mar 2018 08:31
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 1078 razy
Ilość edycji: 2