Starosta Łomżyński ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Promocji, Rozwoju i Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łomży.
I. Określenie stanowiska urzędniczego:
Podinspektor w Wydziale Promocji, Rozwoju i Komunikacji
Starostwa Powiatowego w Łomży w wymiarze 2 etatów.
II. Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:
1.Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość przepisów : Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy Prawo o ruchu drogowym, Ustawy o ochronie danych osobowych,Ustawy o dostępie do informacji publicznej,Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów,Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach,Ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych,aktów wykonawczych do w/w ustaw.
- umiejętność obsługi komputera,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnego przestępstwa skarbowego.
2.Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w zakresie rejestracji pojazdów,
- znajomość systemu Pojazd/Kierowca/CEPiK
- umiejętność okazywania poszanowania interesanta,
- umiejętność pozytywnego podejścia do interesanta,
- umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Wykonywanie zadań wynikających z zakresu działania Wydziału Promocji, Rozwoju i Komunikacji określonych w regulaminie organizacyjnym Urzędu, w tym m.in.:
- prowadzenie spraw rejestracji pojazdów związanych z obsługą interesantów, wydawaniem lub zwrotem dowodów i tablic rejestracyjnych, wyrejestrowywanie pojazdów, czasowe wycofywanie pojazdów z ruchu oraz przyjmowanie zgłoszeń sprzedaży pojazdów, wymiana dowodów rejestracyjnych i tablic rejestracyjnych,
- wydawanie pozwoleń czasowych oraz tablic tymczasowych, wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych,
- weryfikacja wniosków i dokumentów przedkładanych przez właścicieli pojazdów przy ich rejestracji, przyjmowanie oświadczeń w przypadkach określonych przepisami,
- wydawanie skierowań na przeprowadzenie badań technicznych pojazdu,
- zamawianie karty pojazdu przy pierwszej rejestracji pojazdu sprowadzonego z zagranicy i tam zarejestrowanego,
- dokonywanie niezbędnych wpisów w kartach pojazdów wydawanych przez producentów, importerów oraz organy rejestrujące,
- wydawanie zaświadczeń o zarejestrowaniu pojazdu,
- wpis i wykreślanie adnotacji w dowodach rejestracyjnych i kartach pojazdu,
- zamawianie wtórników karty pojazdu oraz nowych kart w przypadku braku wolnych miejsc na dokonywanie wpisów w karcie dotychczasowej,
- prowadzenie spraw dotyczących zatrzymania dowodów rejestracyjnych,
- korespondencja z innymi organami rejestracyjnymi w sprawach związanych z zarejestrowaniem i wyrejestrowaniem pojazdów,
- udzielanie właściwym organom informacji z ewidencji pojazdów,
- prowadzenie niezbędnych rejestrów i kompletowanie dokumentów,
- prowadzenie komputerowej ewidencji pojazdów,
- wydawanie dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez Policję,
- obsługa systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych osobowych z zakresu komputerowego systemu ewidencji pojazdów,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału Promocji, Rozwoju i Komunikacji.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy,
- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca wykonywana w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 1/27,
- stanowisko pracy mieści się na parterze budynku,
- budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz spełnia wymagania dostępności również dla osób na wózkach inwalidzkich (podjazd, windy),
- na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,
- w budynku zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry, kubatura pomieszczeń, ich wysokość, szerokość drzwi, oświetlenie a także ergonomia stanowiska pracy,
- stanowisko pracy z monitorem ekranowym spełnia minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
V. Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów
- List motywacyjny,
- Curriculum Vitae (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania określonego stanowiska lub oświadczenie kandydata,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Starostwo Powiatowe w Łomży, Wydział Organizacyjny i Kadr ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektora w Wydziale Promocji, Rozwoju i Komunikacji”.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r.,poz.902)”.
Termin składania ofert: do dnia 14 listopada 2017r. do godz. 15:30. - decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
VII. Informacje dodatkowe:
W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Łomży w dniu 15 listopada 2017 roku o godz. 10.00
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska1/27 ( pok. 304 ) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip.
Dodatkowych informacji udziela p. Justyna Kaczmarczyk – Podinspektor, tel. (086) 215 69 69.
Test i rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się 16 listopada 2017 roku o godz. 12.00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łomży- pokój nr 308.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska1/27 przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie podlegają zwrotowi i będą przechowywane w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Starostwa Powiatowego w Łomży przez okres 3 miesięcy, a w przypadku ich nieodebrania zniszczone komisyjnie.
STAROSTA
Elżbieta Parzych
Łomża, 03 listopad 2017 rok
- regulamin (doc) 3 lis 2017 14:30
- 1 - Zarzadzenie-ORiK.doc (doc) 3 lis 2017 14:47