Ogłoszenie o naborze na stanowisko Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
Zarząd Powiatu Łomżyńskiego
na podstawie art.11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
( Dz. U. z 2016 r., poz. 902)
ogłasza nabór na stanowisko
Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) minimum 5 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
3) znajomość problematyki organizacji i zarządzania drogami publicznymi,
4) znajomość przepisów:
- ustawy o drogach publicznych,
- ustawy o finansach publicznych ,
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- ustawy „prawo zamówień publicznych”,
- aktów wykonawczych do w/w ustaw.
5) obywatelstwo polskie,
6) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
7) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnego przestępstwa skarbowego,
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie o specjalności z zakresu drogownictwa,
2) umiejętność zarządzania i kierowania zespołami ludzkimi,
3) doświadczenie w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych oraz w prowadzeniu i realizacji projektów unijnych,
4) komunikatywność i zdolność negocjowania,
5) odporność na stres i umiejętność przeciwdziałania oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych,
6) odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, wysoka kultura osobista.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Realizacja zadań ustawowych Powiatu w zakresie zarządzania drogami powiatowymi,
a w szczególności:
1) kierowanie bieżącą działalnością Zarządu Dróg Powiatowych i zapewnienie jego prawidłowego funkcjonowania,
2) pełnienie funkcji pracodawcy wobec zatrudnionych w jednostce pracowników i wykonywanie wszelkich czynności z zakresu prawa pracy,
3) realizacja zadań z zakresu budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg powiatowych w ramach otrzymanych środków finansowych,
4) opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej i jej modernizacji,
5) podejmowanie działań w celu pozyskiwania i wykorzystania środków, w tym finansowanych ze środków unijnych,
6) kontrolowanie stanu technicznego dróg powiatowych, prowadzenie badań stanu nawierzchni i urządzeń drogowych,
7) planowanie i realizacja budżetu oraz przygotowywanie sprawozdań z działalności jednostki,
8) przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów w ramach ustawy „Prawo zamówień publicznych”,
9) przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Zarządu i Rady Powiatu dotyczących dróg powiatowych,
10) zawieranie umów oraz porozumień,
11) koordynacja działań powiatu w dziedzinie dróg, we współpracy z pozostałymi jednostkami administracji samorządowej i rządowej,
12) wykonywanie zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu Powiatu dotyczących zakresu działalności Zarządu Dróg Powiatowych,
13) pełnienie funkcji inwestora,
14) występowanie do Starosty Łomżyńskiego z wnioskami w sprawach należących do zakresu działania Zarządu.
4. Informacja o warunkach pracy obowiązujących na danym stanowisku:
1) miejsce wykonywania pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30,
2) stanowisko mieści się na parterze budynku,
3) pełny wymiar czasu pracy,
4) praca administracyjno-biurowa,
5) praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy,
6) kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym,
7) budynek nie przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) curriculum vitae (cv) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, potwierdzone przez kandydata za
zgodność z oryginałem,
4) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach, potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
7) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
8) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania określonego stanowiska lub oświadczenie kandydata,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
10) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
11) pisemna ramowa koncepcja funkcjonowania Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży w zakresie realizacji bieżących zadań jednostki.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin składania ofert: do dnia 20 października 2017r. do godz. 15:30 – decyduje data wpływu oferty do Urzędu
Miejsce składania dokumentów: Starostwo Powiatowe w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, II piętro, pokój nr 301 – Wydział Organizacyjny i Kadr.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Starostwo Powiatowe w Łomży, Wydział Organizacyjny i Kadr ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży”.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r.,poz.902)”.
8. Informacje dodatkowe:
W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Nabór na stanowisko Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży przeprowadzi Komisja powołana Uchwałą Nr 80/283/2017 Zarządu Powiatu Łomżyńskiego z dnia 21 września 2017 roku. Kandydaci, którzy złożą wymagane dokumenty i spełnią wymagania niezbędne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru i telefonicznie zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Łomży w dniu 23 października 2017 roku o godz. 1000
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska1/27 ( pok. 304 ) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip.
Dodatkowych informacji udziela Pani Justyna Kaczmarczyk– Podinspektor, tel. (086) 215 69 69.
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się 24 października 2017 roku o godz. 10.00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łomży- pokój nr 308.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska1/27 przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru.
STAROSTA
Elżbieta Parzych
Łomża, 09 października 2017 roku
- uchwała (doc) 9 paź 2017 12:53
- regulamin (doc) 9 paź 2017 12:54