Zapytanie ofertowe
Zapytanie ofertowe zostało sporządzone zgodnie z zapisami „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznoego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” oraz zgodnie z Zarządzeniem Starosty Łomżyńskiego Nr 24/2014 z dnia 26 maja 2014 r., dot. Regulaminu udzielania przez Starostwo Powiatowe w Łomży zamówień na dostawy, usługi, roboty budowlane o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 Euro.
I. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO
Powiat Łomżyński – Starostwo Powiatowe w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża
NIP 718-196-82-22
e-mail: promocja@powiatlomzynski.pl
II. Nazwa przedmiotu zamówienia:
1.Zakup komputera stacjonarnego:
- 1 sztuka do projektu pn. „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO”
- 1 sztuka do projektu pn. „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejtętnosci osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.2 RPO”.
2. Zakup monitoru komputerowego:
- 1 sztuka do projektu pn. „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO”
- 1 sztuka do projektu pn. „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.2 RPO”.
3. Zakup urządzenia wielofunkcyjnego:
- 1 sztuka do projektu pn. „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO”
- 1 sztuka do projektu pn. „Kompkesowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.2 RPO”.
4. Oprogramowanie – opcjonalnie uzależnione od możliwości finansowych Zamwiającego.
III. Szczegółowy opis zamówienia:
Minimalne parametry techniczne:
1. Komputer stacjonarny (2 szt.):
- fabrycznie nowe urządzenie;
- napęd wbudowany;
- rodzaj obudowy – Mini Tower;
- moc zasilania – 240W;
- karta dźwiękowa – zintergrowana;
- klawiatura;
- mysz;
- system operacyjny Windows10;
- procesor – Inter Core i5-7400;
- ilość rdzeni 4;
- częstotliwość taktowania – 3 GHz;
- pamięć RAM – 8GB (zainstalowana), 16GB (maksymalna):
- typ pamięci RAM – DDR4:
- złącza – D-Sub(VGA)x1, HDMI x1, RJ-45 x1, USB 2.0, 3.0;
- obsługiwanie karty pamięci – Memory Stick, MultiMediaCard, SD, SDHC, SDXC;
- pojemność dysku HDD – 512 GB lub większa;
- karta graficzna – Intel HD Graphics 630 zintegrowana;
- pamięć karty graficznej – współdzielona z pamięci RAM;
- karta sieciowa przewodowa – 10/100/1000.
2. Monitor komputerowy (2 szt.):
- przekątna ekranu – 27 cal;
- proporcje wymiarów matrycy – 16:9;
- ekran płaski;
- rozdzielczość 1920x1080;
- typ matrycy – IPS;
- rodzaj podświetlenia – LED.
- kontrast 1000:1 4000000:1;
- kąt widzenia – 178 pion, 178 poziom;
- zastosowanie technologiczne – anti-glare, LED Backlight, OSD, utwardzona powłoka antyodblaskowa 3H;
- złącza – analogowe (D-Sub), Cyfrowe (DisplayPort, HDMI), USB 2.0, 3.0.
3. Urządzenie wielofunkcyjne (2 szt.):
- druk/skan/kopia;
- technologia druku – laserowa monochromatyczna;
- format – A4;
- standardowa pamięć – 32 MB;
- szybkość drukowania mono – do 24 stron A4/min;
- automatyczny druk dwustronny;
- możliwość wysyłania/odbierania faksów;
- modem – 33.6 kbps;
- automatyczne powtarzanie numeru;
- technologia skanowania – CIS;
- skanowanie w kolorze;
- rozdzielczość kopiowania – 600x600 dpi;
- ilość podajników w standardzie – 3;
- podajnik na pojedyncze arkusze;
- podajnik kopert.
4. Oprogramowanie - Office 2016
Montaż i konfiguracja każdego ww. urządzenia w siedzibie Zamawiającego.
Gwarancja ww. urządzeń min. 36 miesięcy świadczona na miejscu u Zamawiającego.
V. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej/e-mail/osobiście, w terminie do dnia 14.08.2017 r. do godziny 09:00 (liczy się data dostarczenia) kancelaria pokój 301 – zgodnie z załącznikami nr 1 i 2.
Dodatkowe informacje:
- kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest: najniższa łączna cena brutto,
- oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert, nie będą uwzględnione
- zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli:
-- nie zostanie złożona żadna oferta,
--Zamawiający stwierdzi zaistnienie innych okoliczności, których nie można było przewidzieć wcześniej, a której zaistnienie spowoduje niemożność zawarcia prawidłowej umowy.
- załącznik nr 1 i 2 (odt) 7 sie 2017 10:23
- scan zapytania ofertowego (pdf) 7 sie 2017 13:52