BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe zostało sporządzone zgodnie z zapisami „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznoego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.

 

1. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO

Powiat Łomżyński – Starostwo Powiatowe w Łomży

ul. Szosa Zambrowska 1/27

18-400 Łomża

NIP 718-196-82-22

e-mail: promocja@powiatlomzynski.pl

 

2. Nazwa przedmiotu zamówienia:

I.Zakup komputera stacjonarnego:

- 1 sztuka do projektu pn. „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO”

- 1 sztuka do projektu pn. „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejtętnosci osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.2 RPO”.

 

II. Zakup monitoru komputerowego:

- 1 sztuka do projektu pn. „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO”

- 1 sztuka do projektu pn. „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.2 RPO”.

 

III. Zakup urządzenia wielofunkcyjnego:

- 1 sztuka do projektu pn. „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO”

- 1 sztuka do projektu pn. „Kompkesowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.2 RPO”.

 

IV. Oprogramowanie – opcjonalnie uzależnione od możliwości finansowych Zamwiającego.

 

3. Wymagania związane z wykonaniem:

Minimalne parametry techniczne:

1. Komputer stacjonarny (2 szt.):

- fabrycznie nowe urządzenie;

- napęd wbudowany;

- rodzaj obudowy – Mini Tower;

- moc zasilania – 240W;

- karta dźwiękowa – zintergrowana;

- klawiatura;

- mysz;

- procesor – Inter Core i5-7400;

- ilość rdzeni 4;

- częstotliwość taktowania – 3 GHz;

- pamięć RAM – 8GB (zainstalowana), 16GB (maksymalna):

- typ pamięci RAM – DDR4:

- złącza – D-Sub(VGA)x1, HDMI x1, RJ-45 x1, USB 2.0, 3.0;

- obsługiwanie karty pamięci – Memory Stick, MultiMediaCard, SD, SDHC, SDXC;

- pojemność dysku HDD – 512 GB lub większa;

- karta graficzna – Intel HD Graphics 630 zintegrowana;

- pamięć karty graficznej – współdzielona z pamięci RAM;

- karta sieciowa przewodowa – 10/100/1000.

 

2. Monitor komputerowy (2 szt.):

- przekątna ekranu – 27 cal;

- proporcje wymiarów matrycy – 16:9;

- ekran płaski;

- rozdzielczość 1920x1080;

- typ matrycy – IPS;

- rodzaj podświetlenia – LED.

- kontrast 1000:1 4000000:1;

- kąt widzenia – 178 pion, 178 poziom;

- zastosowanie technologiczne – anti-glare, LED Backlight, OSD, utwardzona powłoka antyodblaskowa 3H;

- złącza – analogowe (D-Sub), Cyfrowe (DisplayPort, HDMI), USB 2.0, 3.0.

 

3. Urządzenie wielofunkcyjne (2 szt.):

- druk/skan/kopia;

- technologia druku – laserowa monochromatyczna;

- format – A4;

- standardowa pamięć – 32 MB;

- szybkość drukowania mono – do 24 stron A4/min;

- automatyczny druk dwustronny;

- możliwość wysyłania/odbierania faksów;

- modem – 33.6 kbps;

- automatyczne powtarzanie numeru;

- technologia skanowania – CIS;

- skanowanie w kolorze;

- rozdzielczość kopiowania – 600x600 dpi;

- ilość podajników w standardzie – 3;

- podajnik na pojedyncze arkusze;

- podajnik kopert.

 

4. Oprogramowanie - Office 2016

 

Montaż i konfiguracja każdego ww. urządzenia w siedzibie Zamawiającego.

Gwarancja ww. urządzeń min. 36 miesięcy świadczona na miejscu u Zamawiającego.

5. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej/e-mail/osobiście, w terminie do dnia 04.08.2017 r. do godziny 12:00 (liczy się data dostarczenia) kancelaria pokój 301 – zgodnie z załącznikami nr 1 i 2.

Dodatkowe informacje:

- kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest: najniższa cena brutto,

- oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert, nie będą uwzględnione

- zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli:

- nie zostanie złożona żadna oferta,

- Zamawiający stwierdzi zaistnienie innych okoliczności, których nie można było przewidzieć wcześniej, a której zaistnienie spowoduje niemożność zawarcia prawidłowej umowy.

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 28 lip 2017 14:51
Data opublikowania: piątek, 28 lip 2017 14:59
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 7 sie 2017 09:47
Opublikował(a): Renata Wierzba
Zaakceptował(a): Renata Wierzba
Artykuł był czytany: 1418 razy