Starosta Łomżyński ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
I. Określenie stanowiska urzędniczego:
Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki
Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Łomży w wymiarze - 1 etatu.
II. Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe geodezyjne,
2) staż pracy: minimum 1 rok w administracji samorządowej lub wykonawstwie geodezyjnym
3) uprawnienia geodezyjne z zakresu 2, o których mowa w art.43 ustawy ,,prawo geodezyjne i kartograficzne”,
4) znajomość przepisów i umiejętność stosowania ich w praktyce:
- ustawy „Kodeks postępowania administracyjnego”,
- ustawy „Prawo geodezyjne i kartograficzne”
- ustawy „o samorządzie powiatowym”,
- ustawy „o ochronie danych osobowych”,
- aktów wykonawczych do w/w ustaw
5) znajomość obsługi programów komputerowych, w tym :programu geodezyjnego Turbo EWID 2007 i programów użytkowych,
6) obywatelstwo polskie,
7) nieposzlakowana opinia,
8) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
9) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnego przestępstwa skarbowego,
10) znajomość systemów informatycznych, urządzeń biurowych,
11) obsługa urządzeń kopiujących: drukarki, kserokopiarki, skanera.
2.Wymagania dodatkowe:
1) wysoka kultura osobista w kontaktach z interesantami,
2) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, odporność na stres,
3) dobra organizacja pracy,
4) brak przeciwwskazań do ciągłej pracy na komputerze.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Wykonywanie zadań wynikających z zakresu działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami określonych w regulaminie organizacyjnym Urzędu w tym m.in.:
1) Prowadzenie i aktualizacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( aktualizacja baz danych prowadzonych w programie EWID 2007).
2) Przyjmowanie zamówień i wydawanie informacji z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w formie numerycznej oraz wydruków, a także wydawania dokumentów do celów prawnych (wyrysy i wypisy z ewidencji gruntów i budynków).
3) Ewidencjonowanie i archiwizowanie przyjętych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dokumentów i opracowań geodezyjno- kartograficznych, w szczególności stanowiących podstawę do wprowadzenie zmian w ewidencji gruntów i budynków.
4) Wydawanie dokumentów do wykonania zgłoszonych prac geodezyjnych.
5) Naliczanie opłat za świadczone usługi i wydawanie informacji i dokumentów z egib.
6) Prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów na obszarze Powiatu Łomżyńskiego i miasta Łomży.
7) Prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków.
8) Koordynacja prac w zakresie aktualizacji i modernizacji ewidencji gruntów i budynków na obszarze Powiatu Łomżyńskiego i miasta Łomży.
9) Udostępnianie i wymiana informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków z terenu Powiatu Łomżyńskiego i miasta Łomży, do aktualizacji innych rejestrów publicznych, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
10) Zawiadamianie właścicieli, organów, wydziałów ksiąg wieczystych, właściwych miejscowo jednostek statystyki publicznej, właściwych podmiotów ewidencyjnych o dokonanych zmianach danych ewidencyjnych na obszarze Powiatu Łomżyńskiego i miasta Łomży.
11) Przyjmowanie i sprawdzanie dokumentów powstałych w wyniku wykonania prac geodezyjnych i kartograficznych podlegających zgłaszaniu do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łomży, a skutkujących zmiany danych w ewidencji gruntów i budynków.
12) Inne czynności związane z zadaniami wykonywanymi przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
1) praca administracyjno-biurowa,
2) praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy,
3) kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym,
2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
1) praca wykonywana w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 1/27,
2) stanowisko pracy mieści się na parterze budynku,
3) budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz spełnia wymagania dostępności również dla osób na wózkach inwalidzkich (podjazd, windy),
4) na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,
5) w budynku zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry, kubatura pomieszczeń, ich wysokość, szerokość drzwi, oświetlenie a także ergonomia stanowiska pracy,
6) stanowisko pracy z monitorem ekranowym spełnia minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
V. Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów
1) List motywacyjny,
2) Curriculum Vitae (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
4) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania określonego stanowiska lub oświadczenie kandydata,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
7) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
9) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
10) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Starostwo Powiatowe w Łomży, Wydział Organizacyjny i Kadr ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami”
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz.2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r.,poz.902)”.
Termin składania ofert: do dnia 23 marca 2017r. do godz. 15:30. - decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
VII. Informacje dodatkowe:
W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Łomży w dniu 24 marca 2017 roku o godz. 10.00
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska1/27 ( pok. 304 ) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip.
Dodatkowych informacji udziela p. Justyna Kaczmarczyk – Podinspektor, tel. (086) 215 69 69.
Test i rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się 27 marca 2017 roku o godz. 12.00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łomży- pokój nr 308.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska1/27 przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie podlegają zwrotowi i będą przechowywane w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Starostwa Powiatowego w Łomży przez okres 3 miesięcy, a w przypadku ich nieodebrania zniszczone komisyjnie.
STAROSTA
Elżbieta Parzych
Łomża, 13 marzec 2017 rok
- zarzadzenie (doc) 13 mar 2017 14:24
- regulamin (doc) 13 mar 2017 14:40