Starosta Łomżyński ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Łomży
II. kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) minimum roczny staż pracy - według kryteriów obowiązujących przy ustalaniu okresów pracy wymaganych dla pracowników zatrudnianych w urzędach administracji publicznej,
3) znajomość przepisów i umiejętność stosowania ich w praktyce:
- ustawy ,,Kodeks pracy”,
- ustawy ,,o samorządzie powiatowym”,
- ustawy ,,o pracownikach samorządowych”,
- aktów wykonawczych do w/w ustaw.
4) znajomość obsługi programów komputerowych,
5) obywatelstwo polskie,
6) nieposzlakowana opinia,
7) wysoka kultura osobista w kontaktach z interesantami, odpowiedzialność, odporność na stres, dokładność, sumienność, umiejętność pracy w zespole,
8) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
9) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnego przestępstwa skarbowego,
10) znajomość systemów informatycznych, urządzeń biurowych,
11) obsługa urządzeń kopiujących: drukarki, kserokopiarki, skanera,
2.Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane roczne doświadczenie w pracy na stanowiskach urzędniczych w administracji samorządowej lub samorządowych jednostkach organizacyjnych za wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) dobra organizacja pracy,
4) odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność,
5) brak przeciwwskazań do ciągłej pracy na komputerze,
6) mile widziane szkolenia z prawa pracy i obsługi EZD.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie spraw osobowych pracowników Starostwa Powiatowego w Łomży oraz kierowników jednostek organizacyjnych, a w szczególności:
a) prowadzenie spraw pracowniczych i dokumentacji w tych sprawach, w tym między innymi przygotowywanie kompletnych materiałów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy z pracownikami oraz prowadzenie dokumentacji osobowej wchodzącej w skład akt osobowych;
b) opracowywanie dokumentacji w celach rentowych i emerytalnych pracowników;
c) prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z badaniami okresowymi, szkoleniami, z dokonywaniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników;
d) sporządzanie okresowych sprawozdań o stanie zatrudnienia jak również innych sprawozdań statystycznych zleconych do wykonania doraźnie przez GUS
i jednostki nadrzędne;
e) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej ustalania wynagrodzeń
i przeszeregowań, przygotowywanie projektów nagród oraz prowadzenie spraw odznaczeń państwowych i resortowych;
f) prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich,
g) planowanie i ewidencja wykorzystania urlopów wypoczynkowych pracowników Starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych,
h) zapewnienie obsługi komisji dyscyplinarnych powołanych przy Staroście,
i) prowadzenie zbioru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu Starosty,
j) prowadzenie spraw reklamacyjnych od służby wojskowej,
k) wprowadzanie danych dotyczących działalności Wydziału Organizacyjnego i Kadr do Biuletynu Informacji Publicznej,
2.Organizacja Sesji Rady Powiatu Łomżyńskiego:
a) realizacja zadań związanych z gromadzeniem materiałów na Sesje,
b) techniczne przygotowanie Sesji Rady,
c) prowadzenie rejestru uchwał Rady,
d) przekazywanie do realizacji uchwał Rady zainteresowanym Naczelnikom Wydziałów, kierownikom jednostek organizacyjnych oraz powiatowych służb, inspekcji i straży,
e) przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady,
- Zastępstwo w przygotowywaniu korespondencji w programie ,,Asystent – książka korespondencyjna”,
4.Obsługa programu do elektronicznego zarządzania dokumentacją.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
1) praca administracyjno-biurowa,
2) praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy,
3) kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym, dyspozycyjność,
2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
1) praca wykonywana w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 1/27,
2) stanowisko pracy mieści się na II piętrze budynku,
3) budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz spełnia wymagania dostępności również dla osób na wózkach inwalidzkich (podjazd, windy),
4) na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,
5) w budynku zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry, kubatura pomieszczeń, ich wysokość, szerokość drzwi, oświetlenie a także ergonomia stanowiska pracy,
6) stanowisko pracy z monitorem ekranowym spełnia minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
V. Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów :
1) List motywacyjny,
2) Curriculum Vitae (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
4) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania określonego stanowiska lub oświadczenie kandydata,
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
7) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
9) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
10) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Starostwo Powiatowe w Łomży, Wydział Organizacyjny i Kadr ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektora w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Starostwa Powiatowego w Łomży .
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz.2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r.,poz.1202)”.
Termin składania ofert: do dnia 01 sierpnia 2016r. do godz. 15:30. - decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
VII. Informacje dodatkowe:
W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Łomży w dniu 02 sierpnia 2016 roku
o godz. 10.00.
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska1/27 ( pok. 309 ) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip.
Dodatkowych informacji udziela p. Beata Korwek – Sekretarz Powiatu, tel. (086) 215 69-05.
Test i rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się 03 sierpnia 2016 roku w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łomży- pokój nr 308.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska1/27 przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie podlegają zwrotowi i będą przechowywane w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Starostwa Powiatowego w Łomży przez okres 3 miesięcy, a w przypadku ich nieodebrania zniszczone komisyjnie.
Łomża, 22 lipiec 2016 rok
Starosta
Elżbieta Parzych
- regulamin (doc) 22 lip 2016 15:32
- zarządzenie (doc) 22 lip 2016 15:32