BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Starosta Łomżyński ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Łomży

STAROSTA ŁOMŻYŃSKI na podstawie art.11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2014 r., poz.1202 z późn. zm.) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża I. Określenie stanowiska urzędniczego: Podinspektor w Wydziale Organizacyjnymi Kadr w wymiarze 1 etatu.

 

II. kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:


1.Wymagania niezbędne:             

                                   

1)      wykształcenie wyższe,

2)      minimum roczny staż pracy - według kryteriów obowiązujących przy ustalaniu okresów pracy wymaganych dla pracowników zatrudnianych w urzędach administracji publicznej,

3)      znajomość przepisów i umiejętność stosowania ich w praktyce:

           - ustawy ,,Kodeks pracy”,

           - ustawy ,,o samorządzie powiatowym”,

           - ustawy ,,o pracownikach samorządowych”,  

           - aktów wykonawczych do w/w ustaw.

4)      znajomość obsługi programów komputerowych,

5)      obywatelstwo polskie,

6)      nieposzlakowana opinia,

7)      wysoka kultura osobista w kontaktach z interesantami, odpowiedzialność, odporność na stres, dokładność, sumienność, umiejętność pracy w zespole,

8)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

9)      niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnego przestępstwa skarbowego,

10)  znajomość systemów informatycznych, urządzeń biurowych,

11)  obsługa urządzeń kopiujących: drukarki, kserokopiarki, skanera,

2.Wymagania dodatkowe:

1) mile widziane roczne doświadczenie w pracy na stanowiskach urzędniczych w administracji samorządowej lub samorządowych jednostkach organizacyjnych za wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,

2) umiejętność pracy w zespole, 

3) dobra organizacja pracy,

4) odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność,
5) brak przeciwwskazań do ciągłej pracy na komputerze,

6) mile widziane szkolenia z prawa pracy i obsługi EZD.

 

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 

 

  1. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Starostwa Powiatowego w Łomży oraz kierowników jednostek organizacyjnych, a w szczególności:

a)     prowadzenie spraw pracowniczych i dokumentacji w tych sprawach, w tym między innymi przygotowywanie kompletnych materiałów dotyczących nawiązywania  i rozwiązywania stosunku pracy z pracownikami oraz prowadzenie dokumentacji osobowej wchodzącej w skład akt osobowych;

b)     opracowywanie dokumentacji w celach rentowych i emerytalnych pracowników;

c)     prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z badaniami okresowymi, szkoleniami, z dokonywaniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników;

d)     sporządzanie okresowych sprawozdań o stanie zatrudnienia jak również innych sprawozdań statystycznych zleconych do wykonania doraźnie przez GUS

i jednostki nadrzędne;

e)     przygotowywanie dokumentacji dotyczącej ustalania wynagrodzeń

i przeszeregowań, przygotowywanie projektów nagród oraz prowadzenie spraw odznaczeń państwowych i resortowych;

f)      prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich,

g)     planowanie i ewidencja wykorzystania urlopów wypoczynkowych pracowników Starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych,

h)     zapewnienie obsługi komisji dyscyplinarnych powołanych przy Staroście,

i)       prowadzenie zbioru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu Starosty,

j)       prowadzenie spraw reklamacyjnych od służby wojskowej,

k)     wprowadzanie danych dotyczących działalności Wydziału Organizacyjnego   i Kadr do Biuletynu Informacji Publicznej,

2.Organizacja Sesji Rady Powiatu Łomżyńskiego:

a)     realizacja zadań związanych z gromadzeniem materiałów na Sesje,

b)     techniczne przygotowanie Sesji Rady,

c)     prowadzenie rejestru uchwał Rady,

d)     przekazywanie do realizacji uchwał Rady zainteresowanym Naczelnikom Wydziałów, kierownikom jednostek organizacyjnych oraz powiatowych służb, inspekcji i straży,

e)     przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady,

  1. Zastępstwo w przygotowywaniu korespondencji w programie ,,Asystent – książka korespondencyjna”,

4.Obsługa programu do elektronicznego zarządzania dokumentacją.

 

IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:        

1.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

1)      praca administracyjno-biurowa,

2)      praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy,

3)     kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym, dyspozycyjność,                                                  

 2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

1)      praca wykonywana w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 1/27,

2)      stanowisko pracy mieści się na II piętrze budynku,

3)      budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz spełnia wymagania dostępności również dla osób na wózkach inwalidzkich (podjazd, windy),

4)      na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,

5)      w budynku zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry, kubatura pomieszczeń, ich wysokość, szerokość drzwi, oświetlenie a także ergonomia stanowiska pracy,

6)      stanowisko pracy z monitorem ekranowym spełnia minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy,

  1. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych

      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób

     niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej                        

     i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

V. Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów :

1) List motywacyjny,

2) Curriculum Vitae (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

4)      zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania określonego stanowiska lub oświadczenie kandydata,

5)      kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

6)      oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

7)      oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

8)      oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

9)      oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

10)  kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 VI. Termin i miejsce składania dokumentów:

 Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Starostwo Powiatowe w Łomży, Wydział Organizacyjny i Kadr ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektora w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Starostwa Powiatowego w Łomży .

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz.2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r.,poz.1202)”.

 Termin składania ofert: do dnia 01 sierpnia 2016r. do godz. 15:30. - decyduje data wpływu oferty do Urzędu.

 VII. Informacje dodatkowe:

 W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Łomży w dniu 02 sierpnia 2016 roku

o godz. 10.00.

Z regulaminem naboru można się zapoznać w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska1/27 ( pok. 309 ) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip.

Dodatkowych informacji udziela p. Beata Korwek – Sekretarz Powiatu, tel. (086) 215 69-05.

 Test i rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się 03 sierpnia 2016 roku w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łomży- pokój nr 308.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska1/27 przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie podlegają zwrotowi i będą przechowywane w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Starostwa Powiatowego w Łomży przez okres 3 miesięcy, a w przypadku ich nieodebrania zniszczone komisyjnie.

 

 

Łomża, 22 lipiec 2016 rok

 Starosta

Elżbieta Parzych

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 22 lip 2016 15:26
Data opublikowania: piątek, 22 lip 2016 15:32
Data edycji: poniedziałek, 25 lip 2016 07:49
Data przejścia do archiwum: wtorek, 2 sie 2016 09:03
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 1561 razy
Ilość edycji: 1