BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Nabór pracownika na stanowisko : „specjalista ds. finansowych i rozliczeń w projekcie

Starostwo Powiatowe w Łomży zatrudni osobę na stanowisko : „specjalista ds. finansowych i rozliczeń w projekcie Przygotowanie i pilotażowe wdrożenie programu kompleksowego wspomagania szkół i przedszkoli z powiatu łomżyńskiego podporządkowanego ich potrzebom” (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół), realizowanym przez Powiat Łomżyński w partnerstwie z Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli w Łomży
Wymiar czasu pracy: 3/4 etatu (umowa o pracę)
Zatrudnienie na czas określony : od dnia rozstrzygnięcia - do 31.08.2015r.
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

I.Wymagania niezbędne:

• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
• niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
• wykształcenie wyższe – preferowany kierunek: ekonomia,finanse, rachunkowość
• minimum roczny staż pracy ,
• znajomość rozliczeń finansowo –księgowych projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
• znajomość dokumentów programowych dotyczących realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
• umiejętność obsługi programów komputerowych ,
• obywatelstwo polskie.

II.Wymagania dodatkowe:

• umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
• umiejętność pracy w zespole,
• dokładność , systematyczność,
• dobra organizacja pracy,
• umiejętność obsługi Internetu i poczty elektronicznej.

III.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku w projekcie:
1.obsługa księgowa projektu zgodnie z przepisami ustawodawstwa polskiego , wymogami prawa unijnego oraz postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu;
2.prawidłowe i rzetelne prowadzenie ewidencji księgowej projektu;
3.sprawdzanie faktur/rachunków pod względem formalno-rachunkowym, przygotowanie faktur/rachunków do zapłaty i nanoszenie odpowiedniej klasyfikacji zadaniowej;
4.kontrola faktur/rachunków i ich zgodności z zawartymi umowami;
5.sprawdzanie kompletności i prawidłowości księgowanych dokumentów;
6.sporządzanie i opis dokumentów finansowo- księgowych;
7.przestrzeganie zasad realizacji projektu zgodnie z montażem finansowym;
8.sporządzanie i rozliczanie finansowej części wniosków o płatność;
9.obsługa rachunku bankowego projektu, dokonywanie rozliczeń finansowych;
10.sporządzanie dokumentacji księgowo-finansowej do sprawozdawczości zgodnie z wytycznymi POKL;
11.uzgadnianie wydatków i kosztów w ramach projektu w układzie klasyfikacji budżetowej;
12.terminowe regulowanie zobowiązań finansowych związanych z realizacją zadań projektu;
13.kontrola księgowanych kosztów projektu pod kątem wydatków kwalifikowanych;
14.sporządzanie list płac i prowadzenie wymaganej dokumentacji płacowej;
15.przygotowywanie wszelkich dokumentów do ZUS, urzędu skarbowego np. naliczanie i przelew składek ubezpieczenia, podatku , deklaracji, itp.;
16.współpraca w zakresie spraw finansowych projektu z Instytucją Pośredniczącą II stopnia (ORE)
17. nadzór nad stroną finansową projektu realizowaną przez partnera oraz ścisła współpraca w zakresie spraw finansowych projektu z partnerem (ODN);
18.współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu wykonującymi zadania w ramach realizowanego projektu;
19.archiwizowanie dokumentów finansowych i sprawozdawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
20.rozliczanie projektu zgodnie z przyjętym harmonogramem realizacji projektu (przedstawionym we wniosku o dofinansowanie realizacji projektu) oraz harmonogramem płatności;
21.udostępnianie dokumentacji projektu instytucjom uprawnionym do przeprowadzania kontroli i audytu;
22.Inne sprawy związane ze stroną finansową projektu , wynikające z bieżącej realizacji projektu.
Realizacja w/w zadań dotyczy części realizowanej przez lidera projektu-Starostwo Powiatowe.
IV.Warunki pracy na danym stanowisku:
1) praca administracyjno- biurowa, wykonywana w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łomży w pomieszczeniu biurowym spełniającym wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy;
2) praca jednozmianowa, ¾ etatu
3) praca z monitorem ekranowym oraz z obsługą urządzeń biurowych;
4) zatrudnienie na stanowisku odbywa się w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

V.Wymagane dokumenty:

– CV i list motywacyjny,
– kserokopia dowodu osobistego,
– kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i przebieg zatrudnienia,
– dokumenty potwierdzające dodatkowe umiejętności lub osiągnięcia zawodowe,
– oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii,
– oświadczenie o niekaralności,
– oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
(oświadczenia znajdują się w załączniku)

W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych .

Informacje na temat naboru można uzyskać pod numerem telefonu 86 2156913, 86 2156918 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert (osobiście lub drogą pocztową) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalisty ds. finansowych POKL III.3.5 ”, na adres:
Starostwo Powiatowe
Ul. Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża
(pok. 304 - II piętro)
w terminie do dnia 17.09.2013 r.
Liczy się data wpływu. Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów/kandydatek nie podlegają zwrotowi – stanowią dokumentację projektową.
Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 10 wrz 2013 09:47
Data opublikowania: wtorek, 10 wrz 2013 09:50
Data przejścia do archiwum: środa, 18 wrz 2013 10:52
Opublikował(a): Renata Wierzba
Zaakceptował(a): Renata Wierzba
Artykuł był czytany: 4969 razy