Nabór na stanowisko Koordynator Współpracy Ponadnarodowej w związku z realizacją projektu „Spółdzielnia socjalna – szansą na lepsze jutro”
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Starostwo Powiatowe w Łomży ogłasza nabór na stanowisko
KOORDYNATOR WSPÓŁPRACY PONADNARODOWEJ w związku z realizacją projektu „Spółdzielnia socjalna – szansą na lepsze jutro”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
I. Forma zatrudnienia: umowa zlecenia w okresie od dnia podpisania umowy do max. 30.09.2013 roku przez czas trwania umowy w wymiarze 60 godzin/ m-c.
II. Wymogi dla Oferentów:
1. Konieczne:
• wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomiczne, zarządzanie projektami EFS),
• udokumentowany staż pracy co najmniej 2 lata,
• udokumentowane doświadczenie w realizacji programów unijnych i/lub innych (preferowane: Program Operacyjny Kapitał Ludzki),
• udokumentowana znajomość Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i związanej z nim sprawozdawczości,
• niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
Niespełnienie któregokolwiek z powyższych kryteriów dyskwalifikuje Oferenta z postępowania z powodu niespełnienia wymogów formalnych i merytorycznych koniecznych
2. Dodatkowe:
• udokumentowane min. roczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach kadry zarządzającej;
• udokumentowane doświadczenie w przeprowadzaniu wizyt ponadnarodowych (preferowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki)
3. W przypadku zaangażowania w realizację zadań w więcej niż jednym projekcie finansowanym w ramach NSRO, bądź zawarcia więcej niż jednej umowy cywilnoprawnej, Wykonawca musi posiadać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach zleconej usługi. Łączne zaangażowanie Wykonawcy w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie przekracza 240 godzin miesięcznie. W przypadku zatrudnienia w innych projektach realizowanych w ramach NSRO wykonawca będzie składać godzinową ewidencję czasu pracy w ramach wszystkich projektów.
4. Wykonawca nie może być osobą zatrudnioną w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL, tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodków EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie.
5. Zamawiający dopuszcza do składania ofert jedynie osoby fizyczne, które będą realizować zadanie na podstawie umowy zlecenie.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Realizacja pod nadzorem kadry zarządzającej projektu Zadania: Współpraca ponadnarodowa w projekcie „Spółdzielnia socjalna – szansą na lepsze jutro”
2. Bieżące kontakty z prawnikiem związane z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji związanej z organizacją przetargu nieograniczonego na organizację wizyty studyjnej do Włoch;
3. Realizacja pod nadzorem kadry zarządzającej projektu - umowy partnerskiej ponadnarodowej.
4. Udział w spotkaniach kadry zarządzającej projektem.
5. Opracowanie wszelkich zapytań ofertowych niezbędnych do dokonywania wszelkich zakupów zaplanowanych w szczegółowym budżecie projektu dla Zadania. Współpraca ponadnarodowa. Obsługa i zamówienia u wyłonionych usługodawców – linie lotnicze, transport bus, hotele, sale, catering;
6. Bieżące kontakty z Podwykonawcą organizacji wizyty studyjnej (w tym dokładne ustalenia związane z programem wizyty, noclegów itp.);
7. Udział wraz z kadrą zarządzającą w rekrutacji uczestników wyjazdu studyjnego, w tym opracowanie wzorów wszelkich dokumentów rekrutacyjnych, regulaminów, ankiet itp. związanych z wyłonieniem uczestników na wyjazd studyjny;
8. Przygotowanie dokumentów dotyczących uczestników wyjazdu studyjnego (listy, protokoły, itp.)
9. Przygotowanie i osobista obsługa wizyty ekspertów włoskich na terenie województwa podlaskiego, w tym kontakty z Partnerem zagranicznym i podwykonawcami;
10. Pomoc przy sprawozdawczości i raportowaniu, w tym kontakty z kadrą zarządzającą projektem nad opracowywaniem wniosków o płatność;
11. Rozliczanie kosztów oraz rezultatów projektu;
12. Tworzenie, prowadzenie dokumentacji projektu do zadania współpraca ponadnarodowa;
13. Promocja projektu w zakresie partnerstwa ponadnarodowego zawiązanego na rzecz realizacji projektu.
IV. Kryteria wyboru ofert:
1. Oferty oceniane będą zgodnie z kryterium „cena” (max. 40 pkt) oraz kryterium „doświadczenie” (max 60 pkt) z podziałem na:
a) doświadczenie w zakresie realizacji projektów ze środków zewnętrznych
- Do 1 roku - 5 pkt.
- Od 2 do 5 lat – 15 pkt
- Powyżej 5 lat – 25 pkt.
b) doświadczenie zawodowe na stanowiskach kadry zarządzającej
- 1 rok - 5 pkt.
- Od 2 do 5 lat – 15 pkt
- Powyżej 5 lat – 25 pkt.
c) doświadczenie w organizacji wizyt studyjnych
- 1 wizyta – 2 pkt
- 2-4 wizyt -5 pkt
- 5 i więcej wizyt – 10 pkt
d) cena za realizację zamówienia – 40%
najniższa cena ofertowa brutto
Dd = ------------------------------------------------------ x 40 punktów
cena badanej oferty brutto
Ilość punktów zostanie przyznana na podstawie złożonych przez kandydatów dokumentów (umowy cywilno-prawne/ umowy o prace/zaświadczenia, które potwierdzają zdobyte doświadczenia i kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu umowy).
Spośród kandydatów wyłoniona zostanie osoba, których oferty otrzymają największą wartość punktową liczoną wg wzoru:
On = Da +Db + Dc + Dd
gdzie:
On – oznacza ofertę najlepszą
Da – oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium: Doświadczenie w zakresie realizacji projektów ze środków zewnętrznych
Db- oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium: Doświadczenie zawodowe na stanowiskach kadry zarządzającej
Dc - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium: Doświadczenie w organizacji wizyt ponadnarodowych
Dd - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium: Cena
Maksymalna łączna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Oferenta wynosi 100 pkt.
2. Zamawiający może podjąć decyzję o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami.
3. Z wyłonioną osobą, zostanie podpisana umowa zlecenie, z zastrzeżeniem, iż wybrana osoba nie może powierzyć wykonania usługi osobie trzeciej.
4. Ocena ofert dokonana przez powołaną do tego celu komisję jest ostateczna, a oferentom nie przysługuje prawo odwołania.
5. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży, na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Łomży www.powiatlomzynski.pl/bip.
6. W przypadku wystąpienia braków formalnych w ofercie- dopuszcza się ich uzupełnienie przez oferenta po wezwaniu telefonicznym lub mailowym w ciągu 2 dni.
V. Składanie oferty:
1. Osoba ubiegająca się o zostanie Koordynatorem współpracy ponadnarodowej powinna złożyć:
a) formularz aplikacyjny (zał. nr 1)
b) potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,
c) oświadczenie zainteresowanego o korzystaniu z pełni praw publicznych, o zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za przestępstwo umyślne lub za umyślne przestępstwo skarbowe (zał. nr 2)
d) oświadczenie o zatrudnieniu w instytucji realizującej POKL (zał. nr 3)
e) oświadczenie o dyspozycyjności (zał. 4)
2. Dokumenty należy przesłać pocztą lub dostarczyć osobiście lub kurierem na adres:
Starostwo Powiatowe
ul. Szosa Zambrowska 1/27, Kancelaria II Piętro p. 304
18-400 Łomża
z dopiskiem: Koordynator współpracy ponadnarodowej. Nie otwierać do dnia 18.04.2013r. do godz. 10.00 .
3. Dokumenty należy dostarczyć w zamkniętej kopercie w terminie: 18.04.2013 r. do godz. 10.00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty, a nie data wysłania jej przesyłką pocztową czy kurierską.
4. Formularze złożone po terminie lub nie spełniające powyższych warunków pozostawia się bez rozpatrzenia.
Do wymaganych dokumentów proszę dołączyć następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).
II. Wymogi dla Oferentów:
1. Konieczne:
• wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomiczne, zarządzanie projektami EFS),
• udokumentowany staż pracy co najmniej 2 lata,
• udokumentowane doświadczenie w realizacji programów unijnych i/lub innych (preferowane: Program Operacyjny Kapitał Ludzki),
• udokumentowana znajomość Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i związanej z nim sprawozdawczości,
• niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
Niespełnienie któregokolwiek z powyższych kryteriów dyskwalifikuje Oferenta z postępowania z powodu niespełnienia wymogów formalnych i merytorycznych koniecznych
2. Dodatkowe:
• udokumentowane min. roczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach kadry zarządzającej;
• udokumentowane doświadczenie w przeprowadzaniu wizyt ponadnarodowych (preferowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki)
3. W przypadku zaangażowania w realizację zadań w więcej niż jednym projekcie finansowanym w ramach NSRO, bądź zawarcia więcej niż jednej umowy cywilnoprawnej, Wykonawca musi posiadać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach zleconej usługi. Łączne zaangażowanie Wykonawcy w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie przekracza 240 godzin miesięcznie. W przypadku zatrudnienia w innych projektach realizowanych w ramach NSRO wykonawca będzie składać godzinową ewidencję czasu pracy w ramach wszystkich projektów.
4. Wykonawca nie może być osobą zatrudnioną w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL, tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodków EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie.
5. Zamawiający dopuszcza do składania ofert jedynie osoby fizyczne, które będą realizować zadanie na podstawie umowy zlecenie.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Realizacja pod nadzorem kadry zarządzającej projektu Zadania: Współpraca ponadnarodowa w projekcie „Spółdzielnia socjalna – szansą na lepsze jutro”
2. Bieżące kontakty z prawnikiem związane z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji związanej z organizacją przetargu nieograniczonego na organizację wizyty studyjnej do Włoch;
3. Realizacja pod nadzorem kadry zarządzającej projektu - umowy partnerskiej ponadnarodowej.
4. Udział w spotkaniach kadry zarządzającej projektem.
5. Opracowanie wszelkich zapytań ofertowych niezbędnych do dokonywania wszelkich zakupów zaplanowanych w szczegółowym budżecie projektu dla Zadania. Współpraca ponadnarodowa. Obsługa i zamówienia u wyłonionych usługodawców – linie lotnicze, transport bus, hotele, sale, catering;
6. Bieżące kontakty z Podwykonawcą organizacji wizyty studyjnej (w tym dokładne ustalenia związane z programem wizyty, noclegów itp.);
7. Udział wraz z kadrą zarządzającą w rekrutacji uczestników wyjazdu studyjnego, w tym opracowanie wzorów wszelkich dokumentów rekrutacyjnych, regulaminów, ankiet itp. związanych z wyłonieniem uczestników na wyjazd studyjny;
8. Przygotowanie dokumentów dotyczących uczestników wyjazdu studyjnego (listy, protokoły, itp.)
9. Przygotowanie i osobista obsługa wizyty ekspertów włoskich na terenie województwa podlaskiego, w tym kontakty z Partnerem zagranicznym i podwykonawcami;
10. Pomoc przy sprawozdawczości i raportowaniu, w tym kontakty z kadrą zarządzającą projektem nad opracowywaniem wniosków o płatność;
11. Rozliczanie kosztów oraz rezultatów projektu;
12. Tworzenie, prowadzenie dokumentacji projektu do zadania współpraca ponadnarodowa;
13. Promocja projektu w zakresie partnerstwa ponadnarodowego zawiązanego na rzecz realizacji projektu.
IV. Kryteria wyboru ofert:
1. Oferty oceniane będą zgodnie z kryterium „cena” (max. 40 pkt) oraz kryterium „doświadczenie” (max 60 pkt) z podziałem na:
a) doświadczenie w zakresie realizacji projektów ze środków zewnętrznych
- Do 1 roku - 5 pkt.
- Od 2 do 5 lat – 15 pkt
- Powyżej 5 lat – 25 pkt.
b) doświadczenie zawodowe na stanowiskach kadry zarządzającej
- 1 rok - 5 pkt.
- Od 2 do 5 lat – 15 pkt
- Powyżej 5 lat – 25 pkt.
c) doświadczenie w organizacji wizyt studyjnych
- 1 wizyta – 2 pkt
- 2-4 wizyt -5 pkt
- 5 i więcej wizyt – 10 pkt
d) cena za realizację zamówienia – 40%
najniższa cena ofertowa brutto
Dd = ------------------------------------------------------ x 40 punktów
cena badanej oferty brutto
Ilość punktów zostanie przyznana na podstawie złożonych przez kandydatów dokumentów (umowy cywilno-prawne/ umowy o prace/zaświadczenia, które potwierdzają zdobyte doświadczenia i kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu umowy).
Spośród kandydatów wyłoniona zostanie osoba, których oferty otrzymają największą wartość punktową liczoną wg wzoru:
On = Da +Db + Dc + Dd
gdzie:
On – oznacza ofertę najlepszą
Da – oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium: Doświadczenie w zakresie realizacji projektów ze środków zewnętrznych
Db- oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium: Doświadczenie zawodowe na stanowiskach kadry zarządzającej
Dc - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium: Doświadczenie w organizacji wizyt ponadnarodowych
Dd - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium: Cena
Maksymalna łączna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Oferenta wynosi 100 pkt.
2. Zamawiający może podjąć decyzję o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami.
3. Z wyłonioną osobą, zostanie podpisana umowa zlecenie, z zastrzeżeniem, iż wybrana osoba nie może powierzyć wykonania usługi osobie trzeciej.
4. Ocena ofert dokonana przez powołaną do tego celu komisję jest ostateczna, a oferentom nie przysługuje prawo odwołania.
5. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży, na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Łomży www.powiatlomzynski.pl/bip.
6. W przypadku wystąpienia braków formalnych w ofercie- dopuszcza się ich uzupełnienie przez oferenta po wezwaniu telefonicznym lub mailowym w ciągu 2 dni.
V. Składanie oferty:
1. Osoba ubiegająca się o zostanie Koordynatorem współpracy ponadnarodowej powinna złożyć:
a) formularz aplikacyjny (zał. nr 1)
b) potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,
c) oświadczenie zainteresowanego o korzystaniu z pełni praw publicznych, o zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za przestępstwo umyślne lub za umyślne przestępstwo skarbowe (zał. nr 2)
d) oświadczenie o zatrudnieniu w instytucji realizującej POKL (zał. nr 3)
e) oświadczenie o dyspozycyjności (zał. 4)
2. Dokumenty należy przesłać pocztą lub dostarczyć osobiście lub kurierem na adres:
Starostwo Powiatowe
ul. Szosa Zambrowska 1/27, Kancelaria II Piętro p. 304
18-400 Łomża
z dopiskiem: Koordynator współpracy ponadnarodowej. Nie otwierać do dnia 18.04.2013r. do godz. 10.00 .
3. Dokumenty należy dostarczyć w zamkniętej kopercie w terminie: 18.04.2013 r. do godz. 10.00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty, a nie data wysłania jej przesyłką pocztową czy kurierską.
4. Formularze złożone po terminie lub nie spełniające powyższych warunków pozostawia się bez rozpatrzenia.
Do wymaganych dokumentów proszę dołączyć następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).
Pliki do pobrania:
- Załącznik nr 1 - Formularz aplikacyjny (doc) 11 kwi 2013 09:14
- Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niekaralności (doc) 11 kwi 2013 09:15
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie (doc) 11 kwi 2013 09:16
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o dyspozycyjności (doc) 11 kwi 2013 09:16