BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych

Starostwo Powiatowe w Łomży działając na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010, Nr 113 poz. 759), art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) oraz Zarządzenia nr 78/09 Starosty Łomżyńskiego z dnia 29 grudnia 2009r. w dotyczącego Regulaminu udzielania przez Starostwo Powiatowe w Łomży zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 14.000 Euro, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na zakup i dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu ,,Spółdzielnia socjalna – szansą na lepsze jutro” współfinansowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO
Starostwo Powiatowe w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża

2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w ramach realizacji projektu pn. „Spółdzielnia socjalna szansa na lepsze jutro” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

3. Wymagania związane z wykonaniem:
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego dla poszczególnych materiałów biurowych i eksploatacyjnych wg tabeli „Wycena” stanowiący załączniki do formularza oferty.
- Oferta powinna uwzględniać koszt transportu. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego oraz ich wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
- Każdy z Wykonawców (oferentów) może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić (negocjacji nie prowadzi się),
-Zamówienia udziela się Wykonawcy (oferentowi), który zaoferował najniższą cenę i spełnia wymagania określone wyżej.
- Szacunkowe ilości materiałów podane w formularzu cenowym nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji zamówienia, są podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty.
- Cena określona w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- W przypadku dostarczenia materiałów biurowych niezgodnych z warunkami zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, która powinna być zrealizowana w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia.
- Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.

4. Ofertę na załączonych drukach należy:
1) złożyć w formie pisemnej lub osobiście, w terminie do dnia 9 kwietnia 2013 do godziny 12:00 na adres: Starostwo Powiatowe w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27 18-400 Łomża, pokój 304 II piętro
2) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: PRS.042.11.1.2011

5. Tryb postępowania: ZAPYTANIE OFERTOWE
Informacje na temat zamówienia można uzyskać pod numerem telefonu: 86 215-69-00.
Data powstania: wtorek, 2 kwi 2013 09:46
Data opublikowania: wtorek, 2 kwi 2013 10:01
Data przejścia do archiwum: środa, 10 kwi 2013 07:07
Opublikował(a): Edyta Zawojska
Zaakceptował(a): Edyta Zawojska
Artykuł był czytany: 2094 razy