Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na zakup kart doładowujących na potrzeby realizacji projektu "Specjalizacja - motorem sukcesu zawodowego"
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), art. 44 ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U, Nr 157, poz. 1240 z późn. Zm.) oraz z Regulaminem Starosty Łomżyńskiego Nr 78/09 z dnia 29 grudnia 2009 roku, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty na zakup kart doładowujących na potrzeby realizacji projektu "Specjalizacja - motorem sukcesu zawodowego" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Do siedziby Starostwa Powiatowego w Łomży wpłynęło 2 oferty, wszystkie w terminie:
1.FHU LUX Sp.j partner Orange, ul. Broniewskiego 22, 18-401 Łomża
2. Dekar Telecom K. Szczepański, D. Bieńkowski, Spółka Jawna Punkt Sprzedaży Plus, Al. Legionów 12, 18-400 Łomża
Po analizie otrzymanych ofert Komisja dokonała wyboru oferentów, tj.
FHU LUX Sp.j partner Orange, ul. Broniewskiego 22, 18-401 Łomża oraz Dekar Telecom K. Szczepański, D. Bieńkowski, Spółka Jawna Punkt Sprzedaży Plus, Al. Legionów 12, 18-400 Łomża
Do Oferentów zostaną wysłane zamówienia w terminie do 05.04.2012r., zawierające poniższe ustalenia:
1. Nie wyższa w stosunku do oferty cena za usługę ujętą w zapytaniu
2. Niezmienny termin realizacji usługi ujętej w zamówieniu
3. Niezmienny termin płatności
1.FHU LUX Sp.j partner Orange, ul. Broniewskiego 22, 18-401 Łomża
2. Dekar Telecom K. Szczepański, D. Bieńkowski, Spółka Jawna Punkt Sprzedaży Plus, Al. Legionów 12, 18-400 Łomża
Po analizie otrzymanych ofert Komisja dokonała wyboru oferentów, tj.
FHU LUX Sp.j partner Orange, ul. Broniewskiego 22, 18-401 Łomża oraz Dekar Telecom K. Szczepański, D. Bieńkowski, Spółka Jawna Punkt Sprzedaży Plus, Al. Legionów 12, 18-400 Łomża
Do Oferentów zostaną wysłane zamówienia w terminie do 05.04.2012r., zawierające poniższe ustalenia:
1. Nie wyższa w stosunku do oferty cena za usługę ujętą w zapytaniu
2. Niezmienny termin realizacji usługi ujętej w zamówieniu
3. Niezmienny termin płatności